MrOptim.pl

SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ

BLOG SEO/ADS

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

Błąd 404 – czym jest, jak go wykryć i jak naprawić?

Błąd 404 to komunikat, który pojawia się, gdy stroną na którą chcemy wejść nie istnieje. Jest to stan niepożądany, może bowiem zniechęcić użytkownika do dalszego przeglądania Twojej strony. Duża liczba błędów 404 może mieć także niekorzystny wpływ na SEO Twojej strony. Dlatego ważne jest by jak najszybciej wykrywać pojawiające się błędy 404 i i przeciwdziałać ich negatywnym skutkom. Skąd biorą się błędy 404, jak je wykryć i jak naprawić? O tym w dzisiejszym odcinku z cyklu MrOptim przy tablicy. Nie

Przeczytaj »

Jak pisać teksty pod SEO z AI?

AI od pierwszego dnia, gdy pokazała się światu, robi furorę w wielu branżach. Nic dziwnego, bo obecne AI automatyzują kilka bardzo nielubianych zadań – m.in. pisanie tekstów. Każdy z nas, z pomocą AI, może dziś w kilka minut stworzyć unikalny tekst opisu produktu, usługi, wpis na bloga, nierzadko dużo bardziej poprawny stylistycznie niż gdyby napisał go sam. Wiele firm stosuje je by pisać teksty SEO. Czy teksty tworzone przez AI na potrzeby SEO mają jakąś wartość? Co zrobić by tekst

Przeczytaj »

Optymalizacja pliku produktowego Google Merchant Center

Prowadzisz kampanie produktowe w Google Merchant Center i zastanawiasz się jak poprawić ich skuteczność. Optymalizacja kampanii może nie tylko zwiększyć widoczność Twoich produktów, ale przede wszystkim poprawić dopasowanie produktów do zapytań wpisywanych przez użytkowników. Im bardziej trafny produkt otrzyma w reklamie Twój potencjalny klient, tym większa szansa, że kliknie właśnie w Twoją reklamę i finalnie zakupi produkt w Twoim sklepie. Jak optymalizować plik produktowy? Nie działa? Oglądaj na YouTube – https://www.youtube.com Chcesz dostawać powiadomienia o moich nowych odcinkach na kanale YouTube

Przeczytaj »

Protokół https (certyfikat ssl) – po co nam https w SEO

Certyfikat SSL, który nadaje domenie protokół HTTPS jest dziś wymagany przez wyszukiwarkę Google. Brak aktywnego certyfikatu SSL może zakończyć się uznaniem strony za niebezpieczną. W efekcie przy każdej próbie wejścia na naszą stronę użytkownikowi wyświetli się wielki czerwony komunikat, że strona jest niebezpieczna, a bezpośredni link do strony dostępny jest dopiero po zaakceptowaniu ryzyka. Użytkownik, który zobaczy taki komunikat raczej wyjdzie ze strony, aniżeli będzie chciał na swoją odpowiedzialność eksplorować jej zawartość. Czy certyfikat SSL daje coś więcej niż tylko

Przeczytaj »

Pozycjonowanie „long tail”, czyli fraz kluczowych długiego ogona

Szukasz strategii optymalizacji i pozycjonowania, która może przynieść Ci korzyści w możliwie szybkim czasie? Walczysz już o najpopularniejsze słowa kluczowe i zastanawiasz się jak wygenerować jeszcze większy zasięg z wyników organicznych? Słyszałeś już o frazach kluczowych typu long tail, czyli słowach kluczowym długiego ogona? W tym odcinku powiem Ci, czym jest tzw. długi ogon słów kluczowych, jak znaleźć frazy długiego ogona dla Twojej działalności oraz jak możesz je wykorzystać na swojej stronie internetowej. Nie działa? Oglądaj na YouTube – https://www.youtube.com

Przeczytaj »

Linki dofollow i nofollow – wszystko co musisz o nich wiedzieć

Linki, kierujące do naszej domeny wpływają na ocenę jej autorytetu SEO. Linki zewnętrzne to od zawsze jeden z priorytetowych czynników rankingowych. Jeszcze do niedawna link typu nofollow uważany był za całkowicie bezwartościowy dla SEO. Liczyły się tylko linki dofollow, które dają aktywne połączenie między stronami. Takie też były pozyskiwane. Dziś w SEO ocenia się już nie tylko link jako taki, sam w sobie, ale analizuje się całą grupę pozyskiwanych do strony linków. Dzisiejsze linki, pozyskiwane przecież w sposób kontrolowany, muszą

Przeczytaj »

KATEGORIE

SOCIAL MEDIA

O MNIE

Adam Kuśmierczyk

Adam Kuśmierczyk

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.