MrOptim.pl

SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ

BLOG SEO/ADS

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

Frazy long tail – czy warto pozycjonować słowa kluczowe długiego ogona?

Myśląc o SEO większość z moich klientów widzi topowe frazy, o największych zasięgach, najczęściej wpisywane w okno wyszukiwarki. Oczywiście frazy te niejednokrotnie dają najlepszy zwrot z inwestycji, ale zdobycie czołowych pozycji może trwać lata i wymagać sporych nakładów finansowych wydatkowanych miesiąc w miesiąc. Nie każdemu się to opłaca, zwłaszcza, gdy konkurencja jest już mocno „zabetonowana w topach”. Rozwiązaniem mogą być właśnie frazy long tail SEO. Fraz długiego ogona mogą okazać się Twoją tajną bronią skutecznego SEO, której potencjał często jest

Przeczytaj »

Jak napisać meta title i meta description?

Wynik wyszukiwania to tytuł i opis Twojej strony, który wyświetla się w wyszukiwarce. Przez źle zoptymalizowany lub mało atrakcyjny wynik wyszukiwania możesz tracić pozycję na liście wyników wyszukiwania oraz potencjalnych klientów, którzy nie będą zainteresowani kliknięciem w Twój link. Wynik wyszukiwania to Twoja wizytówka, Twój szyld w wyszukiwarce. Jego odpowiednia forma może nie tylko poprawić efekty SEO, ale też przełożyć się na większą liczbę wejść na naszą stronę. Jak tworzyć wyniki wyszukiwania efektywne dla odbiorcy, a także skuteczne pod kątem

Przeczytaj »

Optymalizacja strony pod intencje wyszukiwania

Algorytm wyszukiwania stale się zmienia, ewoluuje, jest coraz bardziej złożony, ale i precyzyjny. Celem tych zmian jest jeszcze lepsze rozumienie aktualnych potrzeby odbiorców i intencji stojących za wpisywanymi w okno wyszukiwarki zapytaniami. W efekcie wyszukiwarka ma dostarczać treści dużo lepiej dopasowane do intencji wyszukiwań. Jeśli Analytics pokazuje Ci, że Twoja strona traci widoczność? Pozyskujesz wartościowe linki, optymalizujesz stronę pod kątem czasu ładowania i responsywności, ale mimo to poszczególne podstrony mają coraz mniej wyświetleń z organika. Może to oznaczać, że nie

Przeczytaj »

Pozycjonowanie bloga – jak robić to dobrze

Wiedza o tym, jak skonstruować wpisy na blogu, które są  angażujące dla czytelników, jak i przyjazne dla wyszukiwarek, jest nieocenioną umiejętnością. Pozycjonowanie bloga jest zadaniem niełatwym, ale przynieść może niezwykle dużo korzyści. Zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych teksty na blogu dają szanse na wysokie pozycje danego wpisu w wynikach wyszukiwania, a przy tym budują autorytet domeny, co może przełożyć się na pozycje wielu innych kart strony spoza bloga. Pozycjonowanie bloga to także sposób na zwiększanie zasięgów, dla wszystkich, którym zależy

Przeczytaj »

SEO a blog – pozycjonowanie bloga a strategia SEO

Blog może być bardzo efektywnym narzędziem pozycjonowania w wyszukiwarce. Luźny format wpisów blogowych jest bardzo pojemny, pozwala na publikowanie treści na dowolny temat. Umiejętnie zaplanowana strategia contentowa, czy też konkretnie plan publikacji, może nie tylko zwiększać widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania, ale również wpłynąć na poprawę jej pozycji na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe. Jeśli więc zastanawiasz się, czy warto zaangażować się w blogowanie, albo czy reaktywować swojego dawno już wygaszonego bloga, to ten tekst jest właśnie dla Ciebie. W

Przeczytaj »

Optymalizacja kampanii Performance Max

Kampania Performance Max to obecnie najbardziej popularna kampania automatyczna w systemie Google Ads. Daje reklamodawcom bardzo duże zasięgi, niskie stawki za kliknięcie w reklamy, a przy tym obiecuje poprawę wyników konwersji. Głównym problemem kampanii Performance Max, jak wszystkich dotychczasowych kampanii automatycznych, jest ograniczona możliwość jej kontroli. Czy da się optymalizować kampanię Performance Max? Jak można to robić? Kiedy warto wdrożyć ten typ kampanii na swoje konto? Zapraszam na kolejny odcinek z cyklu MrOptim przy tablicy.     Nie działa? Oglądaj

Przeczytaj »

KATEGORIE

SOCIAL MEDIA

O MNIE

Adam Kuśmierczyk

Adam Kuśmierczyk

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.