MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Blog

Przed miesiącem Google ogłosiło, że jest już dostępna globalnie funkcja zwana „similar items”, czyli tzw. podobne przedmioty, która ma za zadanie ułatwić nam poszukiwanie i zakup pokrewnych produktów opierając się na oglądanych przez nas w sieci zdjęciach. Kontynuuje ona rozbudowę narzędzi służących do przeszukiwania obrazów z zasobów Google’a i wprowadza nowe możliwości dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych na promocję swoich towarów w nowym miejscu, które warto wykorzystać.

Chyba każda branża ma swój sezon, czyli okres, w którym zainteresowanie świadczonymi usługami lub oferowanymi produktami rośnie kilka, a nawet kilkunastokrotnie. Często to właśnie od sezonu zależy przyszłość danej firmy i jej funkcjonowanie przez cały rok. Bardzo często tak mocno skupiamy swoje siły na tych największych sezonach, że zapominamy, iż poza sezonem świątecznym, wakacyjnym, czy urlopowym (który jest niezwykle istotny np. dla branży turystycznej), istnieje jeszcze cała grupa nieco mniejszych sezonów, które mogą wiązać się z takimi wydarzeniami jak Walentynki czy Black Friday, których wykorzystanie może wspierać naszą sprzedaż w trakcie roku. Dlatego też dziś pokażę wam jak przygotować i wdrożyć strategię SEO dla tych właśnie mniejszych sezonów.

Zazwyczaj do walki o najlepsze pozycje na liście wyników wyszukiwania wykorzystujemy teksty na stronie, wpisy na blogu, rzadziej obrazy czy filmy. I nic w tym dziwnego, gdyż patrząc na strukturę wyników wyszukiwania, jak do tej pory strategia ta miała logiczne wytłumaczenie. To właśnie tego typu treści były głównie pokazywane w wynikach wyszukiwania, więc na tych polach walczono. Jak do tej pory. Wraz z końcem marca Google wprowadziło jeszcze jeden typ plików, które mogą pokazać się w wynikach wyszukiwania – są to podcasty.

Jaką domenę wybrać – com czy pl? Czy lepiej zdecydować się na domenę ze słowem kluczowym w nazwie czy wybrać bardziej abstrakcyjną, ale za to krótszą nazwę? Kiedy warto zapłacić więcej np. na giełdzie domen i czy ta inwestycja jakkolwiek nam się zwróci? Kto z nas nie zastanawiał się nad tymi pytaniami? Dlatego dziś porozmawiamy sobie o tym jak oceniać atrakcyjność domen pod kątem ich przydatności dla SEO. Jest kilka czynników, na które powinniśmy zwrócić uwagę jeśli chcemy zakupić domenę konkretnie pod pozycjonowanie.

Jak zbudować stronę produktu, która będzie sprzedawać? Jak powinna wyglądać i jakie treści powinna zawierać? Przyciągnięcie klienta to pierwsze zadanie każdego kto zajmuje się prowadzeniem sklepu w internecie. Na tym jednak nie koniec, bo teraz musimy skłonić tę osobę do podjęcia decyzji o zakupie. To, jakie informacje zobaczy na stronie produktu, którym jest zainteresowana i jak zostaną one przedstawione, jest dla niej kluczowe w podjęciu decyzji o zakupie. Dlatego dziś chciałbym pokazać wam w jaki sposób powinniście myśleć o stronie produktu i o tym co powinno się na niej znaleźć, by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania potencjalnego nabywcy.