MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Blog

Jaką domenę wybrać – com czy pl? Czy lepiej zdecydować się na domenę ze słowem kluczowym w nazwie czy wybrać bardziej abstrakcyjną, ale za to krótszą nazwę? Kiedy warto zapłacić więcej np. na giełdzie domen i czy ta inwestycja jakkolwiek nam się zwróci? Kto z nas nie zastanawiał się nad tymi pytaniami? Dlatego dziś porozmawiamy sobie o tym jak oceniać atrakcyjność domen pod kątem ich przydatności dla SEO. Jest kilka czynników, na które powinniśmy zwrócić uwagę jeśli chcemy zakupić domenę konkretnie pod pozycjonowanie.

Jak zbudować stronę produktu, która będzie sprzedawać? Jak powinna wyglądać i jakie treści powinna zawierać? Przyciągnięcie klienta to pierwsze zadanie każdego kto zajmuje się prowadzeniem sklepu w internecie. Na tym jednak nie koniec, bo teraz musimy skłonić tę osobę do podjęcia decyzji o zakupie. To, jakie informacje zobaczy na stronie produktu, którym jest zainteresowana i jak zostaną one przedstawione, jest dla niej kluczowe w podjęciu decyzji o zakupie. Dlatego dziś chciałbym pokazać wam w jaki sposób powinniście myśleć o stronie produktu i o tym co powinno się na niej znaleźć, by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania potencjalnego nabywcy.

Jeden z najpopularniejszych amerykańskich serwisów dotyczący marketingu Search Engine Land opublikował niedawno listę sześciu typów przedsiębiorstw, które mogą najwięcej zyskać korzystając z lokalnej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, czyli inwestując w lokalne SEO. Obok takich biznesów jak restauracje, kwiaciarnie, czy przedsiębiorców z branży budowlanej, których obecność w tym zestawieniu nikogo nie dziwi, w owej szóstce znalazły się również firmy świadczące usługi medyczne (gabinety lekarskie, stomatologiczne czy kliniki) oraz kancelarie prawne. Faktycznie bowiem, ludzie w potrzebie, szukają zazwyczaj pomocy eksperta / specjalisty, czy to z branży medycznej czy prawnej zlokalizowanego w pobliżu siebie.

Google Moja Firma to niezwykle skuteczne narzędzie, które może pomóc twojej firmie zaistnieć w lokalnych wynikach wyszukiwania. Szczególnie, jeśli prowadzisz biznes lokalny. Nieważne czy jest to kawiarnia, gabinet dentystyczny, kancelaria prawna, czy też sieć placówek rozrzuconych po różnych miastach w kraju, to w każdym z tych przypadków kierujesz przecież swoje działania promocyjne na pozyskiwanie klientów, którzy zlokalizowani są w twojej okolicy.

Zacznijmy od odpowiedzi na pytanie, po co w ogóle optymalizować filmy w serwise YouTube? Jeśli przyjrzymy się temu jak od pewnego czasu zmienia się wygląd pierwszej strony wyników wyszukiwania Google widzimy, że wzrasta udział wyników pochodzących z serwisu YouTube. Według ostatnich badań, YouTube jest po wyszukiwarce drugim najpopularniejszym narzędziem Google. Nic więc dziwnego, że Google chcąc ułatwić nam maksymalnie dostęp do treści wideo zamieszcza je w wynikach wyszukiwania, jako te najwłaściwsze.