MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Blog

Jeden z najpopularniejszych amerykańskich serwisów dotyczący marketingu Search Engine Land opublikował niedawno listę sześciu typów przedsiębiorstw, które mogą najwięcej zyskać korzystając z lokalnej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, czyli inwestując w lokalne SEO. Obok takich biznesów jak restauracje, kwiaciarnie, czy przedsiębiorców z branży budowlanej, których obecność w tym zestawieniu nikogo nie dziwi, w owej szóstce znalazły się również firmy świadczące usługi medyczne (gabinety lekarskie, stomatologiczne czy kliniki) oraz kancelarie prawne. Faktycznie bowiem, ludzie w potrzebie, szukają zazwyczaj pomocy eksperta / specjalisty, czy to z branży medycznej czy prawnej zlokalizowanego w pobliżu siebie.

Google Moja Firma to niezwykle skuteczne narzędzie, które może pomóc twojej firmie zaistnieć w lokalnych wynikach wyszukiwania. Szczególnie, jeśli prowadzisz biznes lokalny. Nieważne czy jest to kawiarnia, gabinet dentystyczny, kancelaria prawna, czy też sieć placówek rozrzuconych po różnych miastach w kraju, to w każdym z tych przypadków kierujesz przecież swoje działania promocyjne na pozyskiwanie klientów, którzy zlokalizowani są w twojej okolicy.

Zacznijmy od odpowiedzi na pytanie, po co w ogóle optymalizować filmy w serwise YouTube? Jeśli przyjrzymy się temu jak od pewnego czasu zmienia się wygląd pierwszej strony wyników wyszukiwania Google widzimy, że wzrasta udział wyników pochodzących z serwisu YouTube. Według ostatnich badań, YouTube jest po wyszukiwarce drugim najpopularniejszym narzędziem Google. Nic więc dziwnego, że Google chcąc ułatwić nam maksymalnie dostęp do treści wideo zamieszcza je w wynikach wyszukiwania, jako te najwłaściwsze.  

Każdy kto posiada swoją stronę w internecie, niezależnie od tego czy jest to prosta strona firmowa, rozbudowany serwis informacyjny, czy też sklep internetowy, zastanawiając się nad promocją swojej strony w sieci pewnie nie raz zadawał sobie to pytanie. Nic w tym dziwnego, bo SEO czyli pozycjonowanie w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania oraz kampanie linków sponsorowanych Google AdWords, to dwie podstawowe metody na generowanie ruchu na naszych stronach z wyszukiwarek. Jakie dają korzyści? Co je różni? Co będzie dla nas najlepszym wyborem?

Siri, Google Voice Search, Alexa to popularne wyszukiwarki głosowe, które od kilku lat ułatwiają nam korzystanie z internetu. Wyszukiwarka głosowa przydaje się szczególnie podczas wykonywania czynności, które zwyczajnie zajmują nam ręce – kiedy prowadzimy samochód, gotujemy, ćwiczymy. W Stanach Zjednoczonych z wyszukiwania głosowego korzysta ponad połowa nastolatków i ponad 40 % dorosłych. Trend ten wciąż rośnie. Jeśli nie chcecie wypaść z gry i zacząć zgarniać na swoją stronę użytkowników korzystających z wyszukiwarek głosowych to najwyższy czas byście zainteresowali się optymalizacją swojej strony pod wyszukiwanie głosowe.