MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Kampanie reklamowe Google AdWords Poznań

Kampanie AdWords

Prowadzisz kampanię reklamową w Google AdWords, ale nie jesteś zadowolony z jej efektów, a może dopiero zastanawiasz się nad inwestycją w ten rodzaj reklamy?

Optymalizuję i przygotowuję od zera kampanie reklamowe linków sponsorowanych. Pomagam wybrać najlepsze słowa kluczowe, tworzę teksty reklam, a także doradzam w jaki sposób przebudować stronę internetową, by zwiększyć zyski z płatnej reklamy. Jeśli chciałbyś zlecić mi prowadzenie lub optymalizację kampanii AdWords, to zapraszam do kontaktu. Jesteś z Poznania lub okolic? Spotkajmy się.

 

Jakie są korzyści z reklamy AdWords?

Dają natychmiastowy efekt. Reklamy PPC (pay per click) widoczne są od razu po ich zatwierdzeniu przez administratora, a więc pozwalają na maksymalnie szybką reakcję na pojawiające się możliwości.

Docierają do klientów dokładnie w czasie, gdy szukają produktów i usług. Potencjalni nabywcy poszukując interesujących ich produktów i usług wpisują w okno wyszukiwarki konkretne frazy związane z produktem. Dokładna analiza tych słów kluczowych i ich odpowiednie wykorzystanie w reklamach AdWords pozwala docierać do klientów w czasie rzeczywistym.

Pomagają szybko zaistnieć nowym stronom w Google. Właściciele nowopowstałych stron w pierwszych miesiącach ich egzystencji w sieci nie mają co liczyć na to, że znajdą się na czołowych miejscach wyników wyszukiwania Google. Nawet najlepiej zoptymalizowane i pozycjonowane strony muszą odczekać kilka miesięcy, zanim znajdą się na dobrych pozycjach. Dzięki doborze odpowiednich słów kluczowych za pomocą reklamy AdWords, nowe strony mają szansę na pozyskiwanie potencjalnych zainteresowanych ich usługą czy produktem od zaraz.

Efektywnie wykorzystują każdą złotówkę. Warto cały czas optymalizować kampanię AdWords (zmieniać reklamy, dodawać nowe słowa kluczowe) po to, by jak najlepiej wykorzystać każdą zainwestowaną złotówkę – obniżyć koszty reklam i zwiększyć konwersję.

Kampanie reklamowe AdWords pozwalają sprawdzić potencjalne efekty pozycjonowania organicznego. Informacje o klikalności płatnych reklam, pokazujących się w odpowiedzi na dane słowo kluczowe, dają nam jasny komunikat odnośnie do tego czy warto inwestować w organiczne pozycjonowanie oparte o dokładnie to samo hasło. Na bazie tych informacji możemy również obliczyć zwrot z nakładów, które chcemy ponieść.

Sprawdź mój blog

Interesuje Cię ten temat? Kliknij w zdjęcie. Przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

MrOptim-10-Pozycjonowanie-SEO-czy-Google-AdWords-cover-414

Kontakt

Adam Kuśmierczyk kontakt

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Jesteś zainteresowany moją ofertą i chciałbyś porozmawiać o szczegółach? Nie czekaj, zadzwoń lub napisz do mnie.

665 932 107

kontakt@mroptim.pl

Poznań

pon. - pt. 08:00-16:00

Napisz do mnie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Please prove you are human by selecting the Cup.