MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Optymalizacja strony internetowej, sklepu i bloga pod SEO Poznań

Optymalizacja stron

Czy wiesz, że…?

Udział wyszukiwarki Google na polskim rynku oscyluje od lat wokół 75%. Oznacza to, że większość osób szukających w sieci usług czy produktów dociera do stron internetowych poprzez listę wyników wyszukiwania, które przedstawia im wyszukiwarka Google. Lista ta tworzona jest w odpowiedzi na zapytania wpisywane w wyszukiwarkę przez użytkowników. Wyniki wyszukiwania, które otrzymujemy, przygotowane są w oparciu o informacje zebrane przez tzw. roboty Google’a, programy, które analizują zawartość i kod witryn internetowych, oceniając je w oparciu o szereg czynników. Twoja strona musi więc jak najlepiej odpowiadać na pytania wpisywane przez użytkowników, a także być przyjazna robotom Google, by miała szanse pojawić się na jak najlepszych pozycjach w wynikach wyszukiwania.

 

Optymalizacja strony internetowej – (SEO: search engine optimization) to modyfikacja zawartości strony internetowej, a także kodu źródłowego, która ma na celu poprawę widoczności oraz wzrost pozycji strony w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe. Optymalizacja witryn internetowych to zatem nic innego, jak dostosowanie strony do mechanizmów rządzących wyszukiwarką, czyniąc ją w ten sposób bardziej czytelną i widoczną dla robotów internetowych, a przez to pośrednio również dla potencjalnych odbiorców.

 

Co daje optymalizacja stron pod kątem SEO?

Pozwala stronie osiągnąć wyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania, a przez to obniża koszty pozycjonowania, czy też kampanii AdWords.

Zwiększa liczbę słów kluczowych i haseł, na które odpowiada strona, pozwalając jej tym samym zaistnieć w wynikach wyszukiwania na możliwie jak największą liczbę różnych fraz wpisywanych przez użytkowników w wyszukiwarkę.

Wpływa na szybsze indeksowanie strony przez roboty Google, dzięki czemu nowe treści prędzej są dostępne w wynikach wyszukiwania i widoczne dla odwiedzających.

Jest fundamentem późniejszych działań z zakresu link buildingu – pozyskiwania linków kierujących do strony, które są dziś podstawą pozycjonowania.

 

Zakres optymalizacji, czyli co mogę dla Ciebie zrobić:

Optymalizacja treści strony – musimy pamiętać, że roboty Google w uproszczeniu „czytają” naszą stronę, szukają w niej fraz i słów, wpisywanych przez użytkowników w okno wyszukiwarki. Niezwykle ważne jest więc, by znalazły je na naszej stronie. Optymalizacja treści strony, bloga, czy też sklepu internetowego zawsze dotyczyć będzie elementów takich jak nagłówki stron, tytuły i śródtytuły, treść poszczególnych podstron, opisy produktów, grafiki, czy zdjęcia. Przyjrzeć trzeba się również linkom wewnętrznym i wychodzącym znajdującym się na podstronach.

Optymalizacja struktury strony – architektura strony odgrywa bardzo ważną rolę w procesie indeksowania przez roboty Google. Odpowiednio przygotowana struktura podstron pozwala robotom w łatwy sposób poruszać się po stronie, przechodzić pomiędzy podstronami, indeksować je, a także kategoryzować je i nadawać im wagę. Wielokrotnie wiąże się to z zaprojektowaniem od podstaw lub przeprojektowaniem układu poszczególnych podstron i ich zależności względem siebie. Niezbędnym elementem jest również zmiana długich i nieczytelnych adresów url na proste i czytelne.

Optymalizacja kodu źródłowego strony – roboty Google czytają naszą stronę „od deski do deski”, w tym również kod źródłowy. Zawarte w nim informacje tzw. meta description mogą wpłynąć korzystnie na wyświetlanie strony w wynikach organicznych. Niestety, wolno ładujące się elementy strony, a także blokady uniemożliwiające indeksację stron robotom Google, których możesz nie być świadomy, mogą w tym bardzo zaszkodzić. Dlatego też powinny zostać przeprojektowane.

 

Pamiętaj że, optymalizacja to proces

Nawet jednorazowa optymalizacja strony, podparta wnikliwą analizą, może w wielu przypadkach dać wymierne wyniki. Pamiętajmy, że Google wciąż zmienia algorytmy rządzące wyszukiwarką, a tym samym skutki naszych jednorazowych działań nie będą trwać wiecznie. Warto jednak wdrożyć kompleksową strategię optymalizacji obejmującą całą sferę działalności firmy w internecie, po to by każde pojedyncze działanie (np. komunikaty w mediach społecznościowych, czy też publikacje w prasie internetowej, każda teść zamieszczona w sieci), pracowało na widoczność naszej strony w wynikach wyszukiwania. Nie czekaj! Jesteś z Poznania lub okolic? Spotkajmy się.

Sprawdź mój blog

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij w wybrane zdjęcie.
Przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

SEO dla firm z małym budżetetm 414x232
Jak wybrać domenę pod SEO MrOptim #15 414x232
MrOptim 2 Samodzielna optymalizacja stron w Google 414

Kontakt

Adam Kuśmierczyk kontakt

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Jesteś zainteresowany moją ofertą i chciałbyś porozmawiać o szczegółach? Nie czekaj, zadzwoń lub napisz do mnie.

665 932 107

kontakt@mroptim.pl

Poznań

pon. - pt. 08:00-16:00

Napisz do mnie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Please prove you are human by selecting the Cup.