MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Pozycjonowanie stron architektów i biur architektonicznych

Pozycjonowanie stron architektów i biur architektonicznych

Dlaczego biura architektoniczne powinny zainwestować w pozycjonowanie swoich stron?

W jaki sposób promujesz usługi swojego biura architektonicznego? Architekci zwykle pozyskują klientów na dwa główne sposoby. Z polecenia, a więc dzięki znajomym lub dotychczasowym klientom, którzy znają i cenią Twoje projekty. Osoby te bez problemu polecają Cię każdemu, kto szuka usług architektonicznych. Nowe zlecenia możesz również pozyskiwać dzięki wspaniałym projektom, które miałeś okazję realizować. Twoje portfolio świadczy najlepiej o doświadczeniu Twoim jak i całej Twojej pracowni. Poprzestając na tych dwóch sposobach całkowicie zaniedbujesz jednak bardzo duży kanał, którym płynąć mogą do Ciebie kolejne zlecenia. Tym kanałem jest Internet. Musisz pamiętać, że każdego miesiąca setki osób szukają w sieci usług pracowni architektonicznych. Jeśli więc Twoja strona znajduje się daleko na liście wyników wyszukiwania, a wpisując np. hasło „biuro architektoniczne Wrocław” nie widzisz jej w pierwszej dziesiątce stron, to szanse na to, że uda Ci się pozyskać zlecenie są nikłe. Jeśli chcesz powalczyć o zlecenia z Internetu, to pierwszym krokiem powinna być optymalizacja Twojej strony internetowej, drugim jej profesjonalne pozycjonowanie.

 

Czy klienci szukają architektów w wyszukiwarce?

Najlepszą odpowiedzią na to pytanie będą liczby, a dokładniej statystyki pokazujące liczbę zapytań o usługi architektów lub biur architektonicznych, które wpisują w okno wyszukiwarki Twoi potencjalni klienci:

  • architekt Poznań – 1000 zapytań miesięcznie
  • biuro architektoniczne Poznań – 260 zapytań miesięcznie
  • pracownia architektoniczna Poznań – 110 zapytań miesięcznie
  • architekt Wrocław – 720 zapytań miesięcznie
  • biuro architektoniczne Wrocław – 260 zapytań miesięcznie
  • pracownia architektoniczna Wrocław – 260 zapytań miesięcznie
  • architekt Kraków – 1300 zapytań miesięcznie
  • biuro architektoniczne Kraków – 480 zapytań miesięcznie
  • architekt Bydgoszcz – 260 zapytań miesięcznie
  • architekt Gdańsk – 320 zapytań miesięcznie
  • biuro architektoniczne Gdańsk – 110 zapytań miesięcznie
  • architekt Łódź – 720 zapytań miesięcznie

Nie zapomnij też, że Twoi potencjalni klienci szukają biur zajmujących się projektowaniem konkretnych budynków lub przestrzeni. Bardzo często poszukując architekta wpisują oni w wyszukiwarkę hasła takie, jak: „projekty domów jednorodzinnych / parterowych / nowoczesnych”, „projekty wnętrz”. Warto zadbać, by Twoja strona pokazywała się na liście wyników wyszukiwania także w odpowiedzi na takie hasła.

 

Jak działa SEO?

Jeśli chcesz, by Twoja strona miała szanse pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania, musisz po pierwsze – zadbać o jej optymalizację pod kątem słów kluczowych, a po drugie – zacząć pozyskiwać do niej linki z innych stron. Wyszukiwarki czytają strony internetowe poszukując tych, które najlepiej odpowiadają na pytania użytkowników wpisywane w okno wyszukiwarki. Im bardziej Twoja strona będzie dopasowana do tych właśnie zapytań, tym większą masz szansę, że pojawi się w wynikach wyszukiwania na lepszej pozycji, przed innymi. Dodatkowo możesz jej w tym pomóc budując jej autorytet, poprzez pozycjonowanie, a dokładniej właśnie poprzez linki kierujące do niej z innych „mocnych” witryn.

Optymalna promocja w wyszukiwarce

Zobacz jak możesz promować swoją stronę w wyszukiwarce.

Jakie usługi oferuję?

Optymalizacja strony internetowej:

  • przeprowadzam audyt SEO strony
  • optymalizuję strukturę strony
  • optymalizuję treści pod kątem SEO
  • optymalizuję kod źródłowy strony
  • przygotowuję nowe treści pod SEO

Pozycjonowanie strony:

  • pozyskuję linki z innych stron
  • publikuję artykuły z linkiem do Twojej strony

Jak działam?

Poznaj mój plan pracy i sprawdź czy Ci odpowiada.

Omawiam strategię
Omawiam potrzeby

Przeprowadzam audyt Twojej strony, pytam o Twoje oczekiwania i możliwości.

Proponuję strategię
Proponuję strategię

Przedstawiam  strategię dla Twojej strony, proponuję zmiany i plan działań.

q
Wdrażam strategię

Wprowadzam uzgodnione z Tobą zmiany, wprowadzam plan w życie.

q
Raportuję

Analizuję efekty prac, przygotowuję raport, przedstawiam nowe możliwości.

Co jeszcze mogę zrobić dla Twojego biura?

Pomagam architektom w prowadzeniu efektywnych działań marketingowych.

Kampanie AdWords
Kampanie AdWords

Prowadzę, analizuję i optymalizuję płatne kampanie reklamowe w Google.

Content marketing
Content marketing

Pomagam organizować publikacje prasowe w prasie branżowej oraz w internecie.

Wizytówka Google My Business
Wizytówki Google My Business

Tworzę i optymalizuję wizytówkę Twojego gabinetu w Google.

Kontakt

Adam Kuśmierczyk kontakt

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Jesteś zainteresowany moją ofertą i chciałbyś porozmawiać o szczegółach? Nie czekaj, zadzwoń lub napisz do mnie.

665 932 107

kontakt@mroptim.pl

Poznań

pon. - pt. 08:00-16:00

Napisz do mnie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Please prove you are human by selecting the Flag.