Kampanie Google Ads Poznań

Szukasz specjalisty
Google Ads?

Mam na imię Adam i od ponad 10 lat wdrażam i optymalizuję kampanie reklamowe tekstowe, graficzne, remarketingowe, produktowe w systemie Google Ads. Masz kampanię reklamową w Google Ads (dawniej AdWords), ale nie jesteś zadowolony z jej efektów, a może dopiero zaczynasz? Zlecić mi prowadzenie i optymalizację kampanii Google Ads. Sprawdź moje ceny i zadzwoń lub napisz do mnie.

Kampanie Google Ads Poznań MrOptim
Kampanie Google Ads Adwords Poznań tło

ZOBACZ CO MOGĘ DLA CIEBIE ZROBIĆ?

CO OFERUJĘ?

Kampanie lokalne

Dla przedsiębiorców, którzy chcą promować się lokalnie.

Twój Klient jest w Twoim sąsiedztwie, może jednak nie wiedzieć o Twoim istnieniu. Pomożemy Ci przebić się w internetowym gąszczu konkurencyjnych ofert. Kierujemy reklamy na małe rynki, Twojego województwa, miasta lub najbliższej okolicy, by osiągać jak największe zyski. Tworzymy optymalne kampanie Google Ads (dawniej AdWords) świadomi Twojego budżetu, potrzeb i oczekiwań.

Kampanie ogólnopolskie

Dla firm, które chcą wejść
na nowe rynki.

Nie chcesz by odległość dłużej Cię ograniczała? Chcesz reklamować swoje usługi w różnych zakątkach naszego kraju? Chciałbyś wejść na nowy teren? Pomagam dobrać najbardziej efektywne rynki lokalne. Sugerujemy optymalny budżet kampanii. Tworzymy kampanie dopasowane do Twoich zasobów i obranych przez Ciebie celów.

Kampanie Search

Pokaż się przed wynikami wyszukiwania.

Kampanie tekstowe to najbardziej klasyczna forma reklamy w Google Ads. Reklamy tekstowe imitują wyniki organiczne, a pokazują się nad nimi. Dzięki temu dużo użytkowników klika w nie jako pierwsze. Z kampaniami tekstowymi zawsze będziesz w pierwszej trójce wyników wyszukiwań. Chcesz szybko wyprzedzić konkurencję w wynikach wyszukiwania, a nie możesz czekać na efekty pozycjonowania w wyszukiwarce? Wybierz kampanie tekstowe w Google Ads.

Kampanie Google zakupy

Reklamuj swoje produkty bezpośrednio w wynikach wyszukiwania.

Kampanie produktowe PLA to kampanie dedykowane dla sklepów internetowych. Wyświetlają się w formie listy produktów (zdjęcie, opis, cena), która pojawiaj się przed organicznymi wynikami wyszukiwania. Klienci nie muszą wchodzić na stronę sklepu by odnaleźć poszukiwany produkt. Dzięki kampaniom produktowym możesz podsunąć go im pod nos. 

Remarketing

Dla osób, które odwiedziły Twoją stronę.

Pomagamy Ci kierować reklamy na użytkowników, którzy weszli na Twoją stronę jednak nie wykonali na niej żadnej pożądanej przez Ciebie akcji – nie dokonały zakupu, nie wysłały maila. Dzięki remarketingowi możesz dotrzeć do nich jeszcze raz ze swoją ofertą, specjalnie dedykowaną dla nich promocją lub kampanią wizerunkową, która utrwali wizerunek Twojej firmy w ich pamięci.

Kampanie DISPLAY

Zwiększające widoczność Twojej marki.

Chciałbyś zamieścić swoje banery w największych serwisach internetowych Interia, Wirtualna Polska, OLX, ale dysponujesz ograniczonymi środkami? Skorzystaj z sieci reklamowej Google Dispaly Network. Nie masz własnego grafika? Nasz grafik przygotuje dla Ciebie efektowne projekty banerów. Kierujemy reklamy na ściśle określone grupy docelowe – według płci, wieku, zainteresowań lub podejmowanych tematów.

Kampanie w Gmail

Wyślij maila potencjalnym klientom.

Remarketing w usłudze Gmail to reklama widoczna jest na skrzynkach mailowych, która może być skierowana do konkretnej grupy odbiorców. Reklama może przypominać zwykłego maila lub newsletter, a przez to jeszcze lepiej konwertować. Remarketing w Gmail może być kierowany kontekstowo, pod kątem zainteresowań, w zależności od płci, wieku czy lokalizacji urządzenia odbiorcy.

Kampanie Performance Max

Wykorzystaj każdy format reklamowy.

Kampania w Performance Max wykorzystuje każdy dostępny format reklamowy by jak najczęściej pojawić się przed oczami Twojego potencjalnego klienta. Na bazie przesłanego logotypu, zdjęć i treści komunikatów system sam tworzy szablon graficzny reklamy. W kolejnym kroku wyświetla go Twojej grupie docelowej tak często jak to możliwe. 

MrOptim Pozycjonowanie sklepów internetowych Poznań Kontakt

Chcesz zacząć promować się w Google Ads? Google daje 1200 zł bonusu dla nowych użytkowników. Zapytaj o szczegóły. Chciałbyś bym poprawił efektywność Twojej kampanii? Porozmawiajmy!

Kontakt ze mną

MrOptim Google Ads Poznań trybiki i kropki

Zalety pracy ze mną

Zaleta nr 1.

Samodzielny specjalista

Masz dość dużych agencji, gdzie jesteś jednym z tysiąca klientów. Chcesz kontaktować się zawsze z tą samą osobą, która bezpośrednio pracuje dla Twojej firmy. Chcesz zadać konkretne pytania i uzyskać konkretne odpowiedzi. Jestem do Twojej dyspozycji.

Zaleta nr 2.

Brak długoterminowej umowy

Nie wiążę Klientów długoterminowymi umowami. Owocna współpraca, to dla mnie taka, którą każda strona chce utrzymać i którą opłaca się obu stronom. W to wierzę i tym się kieruję.

Zaleta nr 3.

OBSŁUGA KAMPANII od 290 zł +VAT miesięcznie

Oferuję Klientom możliwie najbardziej dogodne dla nich warunki cenowe. Możemy rozliczać się od wykonanej w danym miesiącu pracy, a także na bazie ustalonej opłaty zryczałtowanej.

Zaleta nr 4.

Startujesz i wstrzymujesz kiedy chcesz

Prowadzę kampanię dla kilkudziesięciu klientów z różnych branż. Doskonale wiem, że wiele z nich ma swój gorący sezon, ale i tzw. sezon ogórkowy. Dlatego u mnie to Ty zarządzasz tym kiedy mam dla Ciebie pracować.

Zaleta nr 5.

Konfiguruję Google Analytics i Tag Managera

Konfiguruję śledzenie konwersji na Twojej stronie byś wiedział ile formularzy kontaktowych, telefonów lub maili zostało przesłanych przez użytkowników pochodzących z reklamy Google Ads. 

 

Zaleta nr 6.

Audyt strony www

Monitoruję zachowanie użytkowników przez mapy ciepła i nagrania sesji, czyli ich ruchów na stronie. Dzięki temu wiemy jak zmieniać stronę by dała jeszcze więcej konwersji.

 

Zaleta nr 7.

Brak minimalnego budżetu

Budżet na kampanie to decyzja, która w głównej mierze zależy od Klienta. Zawsze jednak staram się wskazywać sugerowaną przeze mnie wysokość środków, która pozwoli nam uzyskać największą efektywność.

Dlaczego warto postawić na reklamy w Google?

95% internautów w naszym kraju korzysta z wyszukiwarki Google. Każdego dnia szukają w Internecie usług czy produktów również takich jak oferowane przez Ciebie. Widoczność w wyszukiwarce Google możesz budować optymalizując i pozycjonują swoją stronę. Niestety w przypadku mocno konkurencyjnych branż i rynków jest to proces długotrwały, a Ty chcesz zacząć reklamować się już dziś. W takich właśnie sytuacjach najlepszym rozwiązaniem jest kampania Google Ads (dawniej Google AdWords). Korzystająć z reklam Ads / AdWords możesz wyświetlać swoją reklamę nad organicznymi wynikami wyszukiwania.

SPRAWDŹ MNIE NA YOUTUBE

Twoja kampania Google Ads (dawniej AdWords) ma małą liczbę kliknięć? Jak zdobyć ich więcej?
Jak podnieść współczynnik klikalności CTR?
Interesuje Cię ten temat? Kliknij w zdjęcie.
Przeczytaj wpis na moim blogu,
albo zobacz moje wideo.

Kampanie reklamowe Google Ads Adwords Poznań tryby

Jakie są korzyści z reklamy Google Ads?

Dają natychmiastowy efekt

Reklamy PPC (pay per click) widoczne są od razu po ich zatwierdzeniu przez administratora, a więc pozwalają na maksymalnie szybką reakcję na pojawiające się możliwości.

 

Docierają do klientów w czasie, gdy Ci szukają produktów i usług

Reklamy PPC (pay per click) widoczne są od razu po ich zatwierdzeniu przez administratora, a więc pozwalają na maksymalnie szybką reakcję na pojawiające się możliwości.

 

Pomagają szybko zaistnieć nowym stronom w Google

Właściciele nowopowstałych stron w pierwszych miesiącach ich egzystencji w sieci nie mają co liczyć na to, że znajdą się na czołowych miejscach wyników wyszukiwania Google. Nawet najlepiej zoptymalizowane i pozycjonowane strony muszą odczekać kilka miesięcy, zanim znajdą się na dobrych pozycjach. Dzięki doborze odpowiednich słów kluczowych za pomocą reklamy Google Ads (dawniej AdWords), nowe strony mają szansę na pozyskiwanie potencjalnych zainteresowanych ich usługą czy produktem od zaraz.

Efektywnie wykorzystują każdą złotówkę

Warto cały czas optymalizować kampanię Google Ads (dawniej AdWords), zmieniać reklamy, dodawać nowe słowa kluczowe po to, by jak najlepiej wykorzystać każdą zainwestowaną złotówkę – obniżyć koszty reklam i zwiększyć konwersję.

Pomagają wejść na nowe rynki

Wykorzystując opcje lokalizacji w kampanii możesz wyświetlać ja na dowolnie wybranych przez Ciebie rynkach – w innych województwach lub miastach. To najszybszy sposób na dotarcie do potencjalnych odbiorów, którzy do tej pory mogli nie mieć styczności z Twoją firmą czy usługa.

Pozwalają sprawdzić potencjalne efekty pozycjonowania

Informacje o klikalności płatnych reklam, pokazujących się w odpowiedzi na dane słowo kluczowe, dają nam jasny komunikat odnośnie do tego czy warto inwestować w organiczne pozycjonowanie oparte o dokładnie to samo hasło. Na bazie tych informacji możemy również obliczyć zwrot z nakładów, które chcemy ponieść.

OPTYMALIZACJA KAMPANII GOOGLE ADS

Prowadzisz kampanie w Google Ads (dawniej Google AdWords), ale nie jesteś zadowolony z jej efektów? Chciałbyś lepiej zagospodarować budżet, wyeliminować niesprzedażowe kliknięcia, a może poszukać nowych słów kluczowych i strategii?

Poznaj mój model działania

Jak pracuję?

Krok 1.

Pytam o cele i oczekiwania

U podstaw każdej decyzji biznesowej stoją konkretne założenia i cele. Dlatego pierwszym krokiem optymalizacji kampanii jest zawsze wyczerpująca rozmowa z Klientem.

Krok 2.

Analizuję DOSTĘPNE DANE

Klienci często mają za sobą współpracę z agencjami reklamowymi, a więc również archiwalne kampanie. Analizuję ich założenia oraz cele, proponuję ich modyfikację lub rozbudowę.

Kampania Google Ads AdWords Poznań kropki

Krok 3.

Proponuję dedykowaną strategię

Układam zarys rozwiązań, strategii, która mają poprawić konkretne wyniki, zrealizować konkretny cel.

Krok 4.

Przygotowuję szkic zmian w kampanii

Uzyskawszy akceptację zaproponowanej strategii przygotowuję szczegółowy szkic zmian w kampanii. Przedstawiam go do wglądu Klientowi.

Krok 5.

Wdrażam zmiany
w kampanii

Nanoszę uzgodnione korekty bezpośrednio na koncie reklamowym Klienta.

 

Kampania Google Ads AdWords Poznań kropki

Krok 6.

Wprowadzam korekty

Nie myli się tylko ten kto nic nie robi. Dlatego przez kolejne 2-3 tygodnie po optymalizacji kampanii obserwuję jej wyniki i wprowadzam mniejsze lub większe korekty.

Krok 7.

Raportuję

Pod koniec pierwszego miesiąca współpracy przesyłam krótkie podsumowanie efektów prac.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane mi pytania

FAQ – GOOGLE ADS

Sugerowany przeze mnie minimalny budżet kampanii Google Ads zawsze wskazywany jest w ramach bezpłatnej wyceny, przed rozpoczęciem prac. Minimalny budżet z jakim zalecam pracować, to nie mniej niż 1000 zł miesięcznie. Dotyczy on zwykle kampanii lokalnych, prowadzonych na obszarze jednego miasta lub aglomeracji. Minimalny budżet dla kampanii ogólnopolskich będzie wyższy, zawsze wyliczany jest indywidualnie, w zależności od miasta i regiony. Nie oznacza to, że nie pracujemy na niższych stawkach. Zdarza się, w przypadku gdy promuję jeden niszowy produkt, jedną niszową usługę, w jednym mieście lub aglomeracji, że budżet miesięczny takiej kampanii opiewa na kilkaset złotych. Nie zdziw się jednak, jeśli na pytanie o prowadzenie kampanii Google Ads z budżetem rzędu 500 zł od razu odpowiem Ci negatywnie. Zwykle jest to bowiem kwota, która nie wystarcza by dotrzeć do wystarczająco dużego grona potencjalnych zainteresowanych zakupem. Pamiętać przy tym musisz, że wszystkie powyższe kwoty w całości wpłacane są przez Ciebie na Twoje konto Google Ads. Moje wynagrodzenie nie jest częścią budżetu, nie jest wliczone w powyższe kwoty, jest płatne dodatkowo na podstawie wystawionej co miesiąc faktury.

Wysokość opłaty za comiesięczną optymalizację i prowadzenie kampanii Google Ads wyceniam na podstawie indywidualnych założeń każdej kampanii. Informację o wysokości opłaty z tytułu moich prac otrzymasz zawsze w bezpłatnej wycenie kampanii. Wysokość wynagrodzenia zależy od:

  • Ilości kampanii – im więcej grup produktów i usług chcesz reklamować w Google Ads, tym większą ilość danych będę musiał co miesiąc przejrzeć by optymalizować Twoją kampanię Google Ads. Wdrożenie skutecznych modyfikacji do kampanii za każdym razem wymaga zgłębienia wielu różnych danych (udziału w wyświetleniach, liczby wyświetleń, cen za klikniecie, statystyk dziennych, miesięcznych, relacji poszczególnych reklam, grup i kampanii między sobą itd.)
  • Rodzaju kampanii – system Google Ads dawno przestał oferować jedynie reklamy tekstowe. Dziś w Google Ads możliwe jest tworzenie m.in. reklam graficznych, re marketingowych, produktowych, reklam w mapach Google, reklam w Gmailu. kilka różnych rodzajów kampanii Google Ads, opartych o różne strategie reklamowe, prowadzonych na jednym koncie, wymaga ode mnie jeszcze większego zaangażowania w analizę danych. Modyfikacji różnych strategii reklamowych podczas jednej sesji zmian jest bowiem zadaniem, które wymusza analizę wielu różnych dla każdej kampanii czynników. Stad proces wdrażania modyfikacji jest dłuższy niż w przypadku kampanii Google Ads opartej o 1-2 strategie reklamowe.
  • Wysokości budżetu – duże budżety kampanii Google Ads wynikają zazwyczaj z szerokiego zakresu kampanii lub wysokich stawek za kliknięcie, a więc dużej konkurencyjności. Praca na dużych budżetach wymaga nieustannej optymalizacji w wielu kierunkach. Liczy się zarówno optymalny udział w wyświetleniach, optymalna stawka za klikniecie, optymalna cena konwersji, ale i optymalne wykorzystanie budżetu w odniesieniu do wszystkich prowadzonych na danym koncie kampanii. Doskonale zdaję sobie sprawę, że tzw. małe budżety, dla wielu Klientów wcale nie są małym wydatkiem. Zakładam, że każdy z Was wydaje na kampanię Google Ads tyle ile w danej chwili może. Dlatego też mały budżet, to dla mnie równie angażujące zadanie, to ciągła walka o jak najbardziej efektywne wykorzystanie każdej złotówki.

 

Opłaty za wdrożenie i prowadzenie kampanii rozliczane są przeze mnie oddzielnie. Kwota za wdrożenie kampanii jest jednorazowa, zawiera opłaty za pierwszy miesiąc prac, obliczana jest w zależności do wielkości kampanii. Zwykle jest to 600-750 zł za kampanię (do 10 grup reklamowych). Kwotę tę płacisz w pierwszym miesiącu naszej współpracy. Od drugiego miesiąca naszej współpracy rozliczam co miesiąc jedynie obsługę kampanii. Kwota za miesięczną obsługę kampanii Google Ads z budżetem 1000 zł to 290 zł +VAT. Dla budżetu w wysokości do 2000 zł pobieram opłatę za obsługę w wysokości +20% budżetu kampanii. Dla wyższych budżetów kwoty zawsze ustalane są indywidualnie.

Prace dodatkowe

Wraz z rozwojem kampanii reklamowej będziesz chciał promować nowe produkty lub usługi, korzystać z wielu formatów reklamowych. Wdrożenie szeroko idących zmian w kampanii Google Ads rozliczane jest przeze mnie dodatkowo. Informację o konieczności dodatkowego rozliczenia zawsze przedstawię Ci przed wdrożeniem. Prace rozpocznę dopiero po Twojej akceptacji.

Niestety na rynku wciąż wiele jest agencji, które prowadzą kampanie reklamowe na swoich własnych kontach Google Ads. Tak organizacja kampanii często uniemożliwia przekazanie dostępu do niej Klientowi. Nie wyobrażam sobie, by Klient, który zapłacił za usługę, nie posiadał pełnego dostępu do niej, nie mógł jej przenieść, skopiować, swobodnie nią zarządzać. Wszystkie moje kampanie prowadzone są na kontach Google Ads Klientów. Dzięki temu możesz tak samo jak ja zarządzać i modyfikować kampanię w myśl własnych potrzeb. Przede wszystkim, kampania Google Ads pozostanie na Twoim koncie nawet po zakończeniu naszej współpracy. Wielu moich dotychczasowych Klientów korzysta z tej możliwości utrzymując zoptymalizowaną przeze mnie kampanię samodzielnie lub od czasu do czasu prosząc mnie o naniesienie poprawek. Jeśli nie wiesz jak je założyć, to pierwszym krokiem naszej współpracy będzie właśnie wspólne założenie konta Google Ads.

Moja praca to nie tylko wdrażanie nowych kampanii od zera. Równie często Klienci mają już na swoich kontach aktywne działanie Google Ads. Nierzadko nie są zadowoleni z osiąganych przez nie efektów lub chcą sprawdzić czy można je poprawić. W obu tych sytuacjach skuteczne modyfikacje muszą być poprzedzone bardzo dokładną analizą. System Google Ads umożliwia wgląd w dane archiwalne do kilku lat wstecz. Dzięki temu mogę sprawdzić tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, a nawet dzień po dniu, jaką efektywność miały poszczególne kampanie i zaplanować najbardziej korzystne modyfikacje przyjętej konfiguracji. W przypadku dużych kampanii, składających się z kilkunastu kampanii czy kilkudziesięciu grup reklamowych, jak i kampanii Google Ads prowadzonych dla sklepów internetowych, pierwszym krokiem jest właśnie audyt kampanii Google Ads. Audyt wyceniam zawsze indywidualnie, w zależności od wielkości kampanii. Wynikiem audytu jest raport zawierający wykryte problemy i zalecane modyfikacje, które mają zwiększyć efektywność kampanii. W przypadku małych kampanii, realizujących maksymalnie kilka grup reklamowych, audyt przeprowadzam w ramach wstępnej bezpłatnej analizy konta. Zwykle sprowadza się on wskazania kilku największych bolączek istniejących kampanii i sugestii ich rozwiązania.

Raport z prac prowadzonych na koncie Google Ads otrzymasz zawsze na koniec każdego miesiąca współpracy. W ramach raportu otrzymasz podsumowanie efektywności kampanii Google Ads. Zwykle staram się porównywać dane miesiąc do miesiąca, by pokazać Ci progres wynikający z wdrożonych modyfikacji. Wraz z raportem otrzymasz propozycję kolejnych zmian, które zamierzam wdrożyć w nadchodzącym miesiącu. Zwięzłe przedstawienie danych daje Ci ogólną świadomość celów jakie obieram. Dzięki temu od lat w sposób jasny i przejrzysty udaje mi się komunikować z Klientami, w sprawie mocno zawiłej materii jaką są kampanie Google Ads. Dlaczego nie raportuję działań częściej? Odpowiedź jest bardzo prosta. Reakcja systemu na wprowadzone na koncie zmiany zwykle trwa około 10 dni, to też raportowanie częstsze niż raz w miesiącu nie jest efektywne. Oczywiście, w przypadku problemów z kampanią, staram się odpowiadać tak szybko jak to możliwe, a wszelkie działania raportować wraz z postępem prac.

W trakcie każdego miesiąca odwiedzam Twoją kampanię 1-2 razy w tygodniu. Dzięki temu mam zawsze dokładne dane o aktualnym stanie wydatków i mogę reagować na ewentualne problemy. Nadzór nad wydatkami na reklamy nie tylko kontrola budżetu miesięcznego. Istnieje kilka sposobów na kontrolowanie kosztów reklam w Google Ads:

  • Określamy budżet dzienny – system Google Ads umożliwia określenie maksymalnego dziennego budżetu na reklamy. Dzięki temu mogę kontrolować całkowitą kwotę wydatków na reklamę w miesiącu. Dzięki temu nie przekroczysz swojego budżetu reklamowego i unikniesz niepotrzebnych wydatków.
  • Aktualizuję budżet dzienny i stawki – zdarzają się takie miesiące lub tygodnie, w których zaangażowanie użytkowników w Internecie spada, są też takie, w których jest ono dużo większe. Na bieżąco śledzę trendy by reagować na tego rodzaju wahania.
  • Dopasowuje optymalną strategię – system Google Ads oferuje różne strategie licytacji, w tym m.in. CPC (stawka za kliknięcie), CPM (stawka za tysiąc wyświetleń) i CPA (stawka za akcję/konwersję). Dobieram strategię, która najlepiej odpowiada Twojemu celowi reklamowemu i poziomowi wydatków.
  • Optymalizują stawki za kliknięcie – każda kampania Google Ads jest indywidualnie konfigurowana. Niezależnie od tego czy jest to kampania obsługiwana ręcznie czy zautomatyzowana zawsze staram się dobierać maksymalną stawkę za kliknięcie tak by osiągnąć jak najwięcej kliknięć lub konwersji w założonym budżecie, bez zwiększania nakładów na reklamę.
  • Dbam o efektywność reklam – zawsze staram się maksymalnie dostosować treści reklam i słowa kluczowe do preferencji i potrzeb potencjalnych klientów. Pozwala to już na starcie kampanii uniknąć niepotrzebnych wydatków na niewłaściwe reklamy. W trakcie współpracy stare monitoruję efektywność reklam, by finalnie pozostawić na koncie tylko te dające najlepszy zwrot z wydatków.

W ramach prac wdrożeniowych konfiguruję nie tylko kampanię Google Ads, ale również Google Tag Managera i Google Analytics, a wraz nimi podstawowe tagi mierzenia konwersji (wysłanie formularza, klikniecie w e-mail, kliknięcie w nr telefonu).

Oferuję także szczegółowe mierzenie konwersji w sklepach internetowych. Z uwagi na fakt, że sklepy korzystają z wielu różnych systemów zarządzania sprzedażą, mierzenie konwersji w sklepach internetowych wyceniam indywidualnie.

Mierzenie konwersji z kampanii Google Ads pozwala na dokładne śledzenie tego, które grupy reklam, które słowa kluczowe, które reklamy, przyczyniły się do osiągnięcia celów biznesowych. Mierzyć można między innymi:

  • Śledzenie konkretnych akcji – liczniki konwersji to proste narzędzie, które umożliwia śledzenie, ile razy użytkownicy wykonali określoną akcję na stronie, taką jak kliknięcie w adres e-mail, numer telefonu, zapisanie się na newsletter czy pobranie pliku.
  • Śledzenie generowania leadów – pozwala na śledzenie, ile razy użytkownicy wykonali określoną akcję, taką jak wypełnienie formularza kontaktowego, umówienie się na wizytę, która umożliwia późniejszy kontakt z użytkownikiem.
  • Śledzenie zamówień – ile razy użytkownicy wykonali transakcję na stronie internetowej, jaki był koszt takiej transakcji. Zwykle wymaga to indywidualnej konfiguracji kodów śledzenia, a nierzadko również wprowadzenia zmian w kodzie sklepu internetowego.

Zwykle w godzinach 9-15 jestem dostępny pod telefonem. Dużo łatwiej jest mi jednak korespondować przez e-mail. Odpowiedź na Twoje pytanie o kampanię Google Ads zwykle wymaga ode mnie co najmniej chwili analizy Twojej kampanii, przypomnienie sobie ostatnich modyfikacji. Wybacz, ale nie mam w pamięci wyników wszystkich prowadzonych przeze mnie kampanii. Jeśli zatem chcesz porozmawiać merytorycznie to napisz do mnie e-mail. Wiadomość e-mail możesz wysłać mi o każdej porze dnia i nocy.

Oczywiście. Wideo-konferencje to moja ulubiona formułą spotkań. Oszczędzają mój i Twój czas i pieniądze. Wideo-konferencja umawiam z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.

Tak. Sukces kampanii Google Ads zależy nie tylko od samej kampanii. Nawet najlepsza kampania Google Ads nie będzie w pełni wykorzystywać swojego potencjału jeśli prowadzić będzie do słabo konwertującej strony. Pamiętaj, że kampania Google Ads ma za zadanie doprowadzić użytkownika na stronę, ale za konwersję jako taką odpowiada właśnie Twoja strona. Jeśli nie będzie mieć przyjaznej dla użytkownika formy, nie będzie jasna, przejrzysta, czytelna, będzie utrudniać kontakt lub zakup. Dlatego też, na potrzeby prowadzonych przez nas kampanii Google Ads, tworzymy strony typu landing page, a także zmodyfikujemy Twoją aktualną stronę, by lepiej konwertowała. Prace tego typu zawsze rozliczane są dodatkowo.

Zleć mi audyt swojej kampanii Google Ads

Chcesz zacząć reklamować się efektywnie w Google Ads, ale nie wiesz od czego zacząć? Zleć mi audyt swojej kampanii Google Ads. W kilku prostych punktach wskażę Ci co według mnie wymaga poprawy, jaką strategię i dlaczego właśnie taką powinieneś/powinnaś obrać. Audyt kampanii wykonuję nieodpłatnie. Nie zobowiązuje on do podjęcia współpracy ze mną. Po prostu porozmawiamy o Twojej kampanii. 

Kampania Google Ads AdWords Poznań tryby2