MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Pozycjonowanie sklepów internetowych Poznań

MrOptim Main Pozycjonowanie sklepów internetowych Poznań

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Daj się odnaleźć nowym Klientom

Prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś poprawić jego widoczność w wyszukiwarce? Chciałbyś dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, którzy szukają produktów takich jak Twoje? Poszukujesz kogoś, kto przeanalizowałby zachowania użytkowników w Twoim sklepie oraz zaproponował rozwiązania, dzięki którym więcej osób będzie finalizować zakupy?

Zajmuję się optymalizacją i pozycjonowaniem sklepów internetowych. Projektuję działania, które mają za zadanie poprawić pozycję poszczególnych stron produktowych. Analizuję ścieżki użytkowników, którzy odwiedzają Twój sklep internetowy. Projektuję kampanie remarketingowe, których celem jest poprawa statystyk konwersji / zakupów. Jesteś mieszkańcem Poznania lub okolic? Spotkajmy się.

Co oferuję?

Sprawdź, jak wygląda proces optymalizacji i pozycjonowania strony w moim wykonaniu.

Audyt

Czego i jak szukają Klienci?

Współpracę w zakresie optymalizacji i pozycjonowania sklepu internetowego zaczynam zawsze od pogłębionego audytu sklepu, który ma za zadanie wskazać obszary strony wymagające poprawy. Oceniam ją pod kątem szeregu czynników technicznych, które wpływają na widoczność sklepu internetowego w wyszukiwarce. Analizuję sposób w jaki potencjalni klienci sklepu szukają w Internecie produktów, które oferuje. Przedstawiam strategię optymalizacji i pozycjonowania sklepu.

Zakres prac

Co, kiedy i za ile?

Na bazie audytu ustalam z Tobą zakres i harmonogram działań, które będziemy realizować. Doskonale zdaję sobie sprawę z faktu, że nie każdy sklep dysponuje wymaganym budżetem umożliwiającym wdrożenie wszystkich sugerowanych zmian. Dobrze wiem, że przedsiębiorcy często nie mają na tym etapie pełnego zaufania do działań pozycjonera, chcą na początek sprawdzić efekty prac zlecając część działań. Dlatego też każdemu działaniu nadaję priorytet, każde mogę wycenić osobno. W zależności od potrzeba mogę również rozłożyć pracę na poszczególne etapy realizowane w każdym kolejnym miesiącu. Niemniej, najlepszy efekt dają zawsze działania realizowane na wielu płaszczyznach na raz.

Optymalizacja

Jak dać się znaleźć?

Optymalizacja sklepu internetowego to pierwszy krok w stronę poprawy widoczności sklepu w Internecie. To także etap niezbędny dla efektywnego pozycjonowania sklepu internetowego. Optymalizacja sklepu internetowego zwykle sprowadza się do modyfikacji zawartości stron produktów i kategorii, by jeszcze lepiej dopasować je do zapytań użytkowników / potencjalnych klientów.  Nierzadko w grę wchodzi też rozbudowa lub modyfikacja drzewa kategorii w sklepie internetowym.

Pozycjonowanie

Budowa autorytetu strony.

Pozycjonowanie sklepu internetowego opiera się na pozyskiwaniu linków prowadzących do strony sklepu i poszczególnych jego podstron. Pozyskiwane linki pochodzą z innych mocnych stron internetowych. Najmocniejsze linki pochodzą z artykułów publikowanych w prasie internetowej, serwisach informacyjnych, prasie branżowej. Linki o mniejszej mocy pochodzą z katalogów firmowych, katalogów stron, komentarzy na forów. W ramach pozycjonowania zdobywamy linki z wszystkich wymienionych wyżej źródeł. Sukces pozycjonowania sklepu internetowego opiera się na dobrze dobranej strategii i wyważeniu rozkładu autorytetu linków na poszczególne podstopny. W ramach współpracy przygotowuję treści publikowanych artykułów.

Raportowanie

Analiza wyników i wyciąganie wniosków.

Każdy klient, który zdecyduje się na optymalizację lub pozycjonowanie sklepu internetowego otrzymuje ode mnie co miesiąc informacje o aktualnie zajmowanych pozycjach strony, statystykach odwiedzin, oraz raport sprzedaży, a wraz z nimi ocenę efektywności wdrożonych zmian i sugestię działań na kolejne miesiące. Pamiętajmy przy tym, że każda branża ma swoją specyfikę, dlatego też nie ma jednej metody, rozwiązani uniwersalnych, które dają 100% pewność co do zwrotu z inwestycji. Tylko dzięki bieżącej analizie osiąganych wyników i nieustannym modyfikacjom jesteśmy w stanie odnaleźć metodę, która da najlepsze efekty.

Elastyczne zasady

Odstępujesz kiedy chcesz.

Nie rozliczam się w modelach succes fee, na tzw. procent, czy odpłatności z pozycję słowa kluczowego. Dla mnie sprawa jest jasna, progres wynikający z moich działań ma być zadowalający dla naszego Klienta. Od moich umów na usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego odstąpić możesz w każdym możliwym momencie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Audyt i optymalizacja to działania, które zawsze muszę wdrożyć, jestem w stanie dokładnie je wycenić. Stąd płatność za nie odbywa się zawsze na zasadach przedpłaty lub częściowej przedpłaty.

MrOptim-portret-pozycjonowanie-sklepow-internetowych-Poznań

Kim jestem?

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 8 lat zajmuję się optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych, prowadzę także kampanie reklamowe w Google Ads. Na co dzień projektuję działania promocyjne, które mają na celu pomóc sklepom internetowym w dotarciu do użytkowników, którzy szukają w sieci produktów oferowanych przez sklep. Doradzam właścicielom sklepów internetowych i osobom odpowiedzialnym za sprzedaż w internecie w zakresie budowy i rozbudowy oferty sklepu, wspieram w projektowaniu nowych usług i produktów.

Zapytaj o wycenę

Napisz do mnie

Adam Kuśmierczyk kontakt

Chcesz poprawić widoczność sklepu?

Chcesz walczyć o wyższe pozycje?

Zdobyć nowych klientów z sieci?

    Adres email (wymagane)

    Treść wiadomości

    [cf7ic]

    Co analizuję?

    Audyt zawsze obejmuje poniższe elementy.

    #1 Linkowanie wewnętrzne

    Badam strukturę drzewa kategorii. Proponuję zmiany, które mają za zdanie ułatwić robotom wyszukiwarki dotarcie do wszystkich treści serwisu. Sprawdzam strukturę linków do podstron kategorii i produktów pod kątem przepływu tzw. link juice (mocy linków). Odpowiednio zaprojektowana nawigacja sklepu internetowego to kamień węgielny pozycjonowania sklepu w wyszukiwarce. Podpowiadam także najlepsze w danej sytuacji metody linkowania wewnętrznego, które mają na celu poprawę długości sesji użytkowników i wzrost konwersji.

    #2 Meta tagi

    Optymalizacja sklepu internetowego to w dużej mierze dbałość o najmniejsze szczegóły każdej pojedynczej podstrony kategorii czy produktu. W ramach optymalizacji sklepu przygotowuję i modyfikuję meta title i meta description, tagi witryny. Dbam o zachowanie prawidłowej architektury nagłówków oraz strategię relacji nagłówków między sobą. To właśnie od kształtu tagów zależy w dużej mierze to jak wygląda link do sklepu pojawiający się na liście wyników wyszukiwania. Szczególnie istotne jest więc to by nagłówek spełniał jak najlepiej funkcje SEO jak i budził zainteresowanie odbiorców.

    #3 Adresy URL

    Kształt adresu URL sklepu to kolejny absolutnie podstawowy aspekt optymalizacji, który ma wpływ na późniejsze pozycjonowanie sklepu internetowego. Adres URL powinien dawać użytkownikom jasną informację o tym jakie treści mogą znaleźć po kliknięciu w link. Optymalizacja adresów URL to także działania, które mają na celu wskazanie adresów, które nie powinny być indeksowane przez roboty wyszukiwarki takie jak np. dynamiczne URL.

    #4 Mapa XML

    Mapa XML sklepu internetowego, to zbiór informacji o podstronach sklepu. Ułatwia robotom Google, które indeksują strony sklepów, dostęp do poszczególnych zasobów sklepu. Jej bieżąca aktualizacji i modyfikacja przyspiesza indeksację nowych zasobów strony, jak i penalizację tych, które chcemy z różnych powodów ukryć.

    #5 Optymalizacja treści

    Optymalizacja treści sklepu internetowego pod kątem odpowiednich słów kluczowych, to zadanie, które realizować trzeba na kilku frontach. Kluczowy jest wybór najbardziej odpowiednich słów kluczowych, na których oprze się struktura drzewa kategorii oraz strategia optymalizacji poszczególnych podstron kategorii i produktów. Pamiętać przy tym musimy, że użytkownicy szukają w sieci nie tylko produktów, ale także sposobów rozwiązania swoich problemów. Dlatego też, niemniej ważne jest tworzenie i publikowanie treści, które w pierwszym odczuciu nie mają charakteru sprzedażowego, odpowiadają na tzw. długi ogon słów kluczowych. Tego rodzaju treści budują zasięg sklepu a przy tym finalnie mogą przełożyć się na wzrost sprzedaży.

    #6 Drzewo kategorii

    Analiza drzewa kategorii to kolejny priorytetowy aspekt optymalizacji sklepu, który w przyszłości bardzo mocno rzutuje na pozycjonowanie sklepu internetowego. Analiza słów kluczowych oraz prawidłowe ułożenie drzewa kategorii wpływa nie tylko na poprawę standardów SEO, ale również zwiększa intuicyjność sklepu w oczach użytkownika. Chaotyczne konstrukcje drzew kategorii utrudniają użytkownikom poruszanie się po sklepie, a przez to negatywnie oddziaływają na statystykę uzyskiwanych konwersji.

    #7 Linki przychodzące

    Analiza linków pochodzących z innych stron, które kierują do sklepu internetowego jest de facto analizą zewnętrznych czynników związanych ze sklepem. Zbadanie jakości i liczby pozyskanych w całej historii sklepu linków ma za zdanie wykryć te linki, które niekorzystnie wpływają na autorytet sklepu.

    Kursy wideo dla sklepów internetowych

    Moją wiedzą na temat optymalizacji i pozycjonowania sklepów internetowych dzielę się na moim kanale YouTube, gdzie obejrzeć może wszystkie moje kursy dedykowane osobom, które chcą pozycjonować swój sklep internetowy.

    Pozycjonowanie dużego sklepu internetowego YouTube MrOptim

    Co ponad SEO?

    Klienci coraz częściej chcą przekazać w moje ręce także inne obszary, poza SEO.

    Obszar 1: Optymalizacja konwersji

    Poza poprawą widoczności sklepu w wyszukiwarce oferuję także szereg usług zahaczających o sfery analizy behawioralnej sklepu. Poprawa konwersji w sklepie internetowym zależy nie tylko od liczby osób, które wejdą na stronę sklepu, ale również od szeregu pojedynczych doświadczeń użytkownika przeglądającego sklep. Optymalizacja konwersji to działanie mające na celu wygenerowanie jak największej sprzedaży wśród użytkowników, którzy już weszli na stronę sklepu. Dlatego właśnie tak ważna jest analiza ścieżek przejścia użytkownika przez stronę sklepu, wykrycie problemów oraz zaprojektowanie rozwiązań pomagających je rozwiązać lub zmniejszyć ich wagę.

    Obszar 2: Analiza statystyk sprzedaży

    Sprzedaż w sklepie internetowym nie sprowadza się tylko i wyłącznie do pozyskiwania nowych klientów. Szczególnie w sklepach, gdzie mamy do czynienia z dużym wolumenem sprzedaży ważna jest bieżąca analiza rentowności prowadzonych działań w odniesieniu do konkretnych produktów.

    Obszar 3: Odzyskiwanie utraconych koszyków

    Brak finalizacji stworzonych koszyków zakupowych to problem, z którym boryka się większość sklepów internetowych. Nie każda z osób, które znajdą się w tzw. koszyku finalizuje transakcję. Jeśli mała jest liczba użytkowników, którzy złożyli zamówienie w stosunku do liczby użytkowników, którzy znaleźli się w koszyku sklepu, to sklep ma problem utraconych koszyków. Badania pokazują, że wdrożenie dodatkowych rozwiązań remarketingowych pozwala na odzyskanie nawet 20-25% utraconych wcześniej zamówień. Liczba ta może bardzo mocno wpłynąć na rentowność sklepu. Budujemy strategie remarketingu nastawione na odzyskiwanie utraconych koszyków oparte o systemy remarketingu Google jak i autorskie rozwiązania.

    Obszar 4: Kampanie Google Ads

    Właścicielom sklepów, którzy oczekują bardzo szybkich efektów polecam kampanie reklamowe w Google Ads. Tworzę kampanie reklam tekstowych (wyświetlających się nad organicznymi wynikami wyszukiwania). Konfiguruję kampanie produktowe w Google Merchant Center, które pokazują produkty w specjalnych boxach reklamowych. Projektuję kampanie remarketingowe – graficzne, jak i reklamy w poczcie Gmail.

    Obszar 5: Analiza konkurencji

    W ramach audytu sklepu internetowego oferuję analizę konkurencji. Zadanie to realizuję ze szczególnym naciskiem na możliwości w odniesieniu do każdej grupy asortymentu. Badam nie tylko siłę konkurencji, ale także (jeśli jest to możliwe) procent utraconych klientów na korzyść każdego konkurenta. Wskazuję jak wykorzystać różnego rodzaju platformy internetowe np. OLX, Allegro, agregatory treści, serwisy informacyjne do poprawy widoczności sklepu w wyszukiwarce.

    Platformy e-commerce

    Dotychczas miałem okazję optymalizować I pozycjonować sklepy internetowe oparte o popularne platformy e-commerce.

    Shoper logo pozycjonowanie sklepu internetowego Poznań
    WooCommerce logo pozycjonowanie sklepów internetowych Poznań
    Prest Shop logo pozycjonowanie sklepów internetowych Poznań

    Kontakt

    Adam Kuśmierczyk kontakt

    Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Jesteś zainteresowany moją ofertą i chciałbyś porozmawiać o szczegółach? Nie czekaj, zadzwoń lub napisz do mnie.

    665 932 107

    kontakt@mroptim.pl

    Poznań

    pon. - pt. 08:00-16:00

      Adres email (wymagane)

      Treść wiadomości

      [cf7ic]

      Podane w formularzu dane zostaną wykorzystane w celu kontaktu zwrotnego z Tobą. Korespondencja może podlegać archiwizacji. Administratorem danych będzie MrOptim Adam Kuśmierczyk. NIP: 7151790541. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.