Pozycjonowanie stron gabinetów medycznych i usług zdrowotnych
Zwiększ widoczność swojego gabinetu w Internecie
Zapewne do tej pory pozyskiwałeś pacjentów w jeden z dwóch najbardziej znanych sposobów. Pacjenci sami zgłaszali się do Ciebie, gdyż Twoje usługi polecili im inni lekarze, znajomi lub rodzina. Po drugie, przez szereg lat obecności w branży wyrobiłeś sobie opinię specjalisty, dzięki której cieszysz się zaufaniem, a dzięki temu nie narzekasz na brak pacjentów. I tu moglibyśmy w sumie zakończyć, ale… Co jednak z wszystkimi potencjalnymi pacjentami, którzy Cię jeszcze nie znają lub nikt nie miał okazji im Ciebie polecić? Musisz pamiętać, że istnieje bardzo duża grupa osób, którzy szukają usług medycznych, takich jak Twoje, korzystając z wyszukiwarki internetowej. Jeśli strona internetowa Twojej przychodni czy gabinetu medycznego nie znajduje się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, to szanse na to, że owi klienci przyjdą ze swoimi schorzeniami właśnie do Ciebie są bardzo małe. Rozwiązaniem tych problemów jest prawidłowa optymalizacja strony oraz jej pozycjonowanie.
dZIAŁANIA, KTÓRE SPRAWIĄ, ŻE TELEFON W tWOIM GABINECIE ZACZNIE DZWONIĆ DUŻO CZĘŚCIEJ.
CO OFERUJĘ?
Pozycjonowanie
Poprawiam widoczność strony oraz usług Twojego gabinetu w wyszukiwarce.
Copywriting
Tworzę unikalne teksty na stronę, wpisy na bloga oraz opisy usług zoptymalizowane pod kątem SEO.

Kampanie Google Ads
Przygotuję, wdrożę i zoptymalizuję kampanie reklamową Twojego gabinetu w Google Ads.
Czy potencjalni klienci szukają kancelarii w wyszukiwarce?
Wciąż powątpiewasz w to, że Twoi klienci szukają Cię w sieci? Oto statystyki haseł/słów kluczowych, które wpisują w okno wyszukiwarki Twoi potencjalni pacjenci. Poniżej przedstawiam tylko kilka haseł, które pokazują jak wiele osób szuka usług medycznych
w internecie każdego miesiąca:
laryngolog Poznań – 2900 zapytań miesięcznie
laryngolog Wrocław prywatnie – 390 zapytań miesięcznie
ginekolog Bydgoszcz – 1900 zapytań miesięcznie
ginekolog Bydgoszcz prywatnie – 260 zapytań miesięcznie
okulista Gdańsk – 1900 zapytań miesięcznie
okulista Gdańsk prywatnie – 210 zapytań miesięcznie
operacja plastyczna nosa – 1600 zapytań miesięcznie
kardiolog Wrocław – 1300 zapytań miesięcznie
kardiolog Wrocław prywatnie – 170 zapytań miesięcznie
psycholog Łódź – 1300 zapytań miesięcznie
neurolog Poznań – 1300 zapytań miesięcznie
dermatolog Kraków – 5400 zapytań miesięcznie
dermatolog Kraków prywatnie – 590 zapytań miesięcznie
Sprawdź teraz na którym miejscu w wynikach wyszukiwania znajduje się Twoja strona internetowa i sam odpowiedz sobie na pytanie czy na pewno nie warto walczyć o klientów
w sieci? Pamiętaj też o tym, że Twoi potencjalni klienci często poszukują nie tyle specjalistów, co konkretnych typów badań, na które również możesz się pozycjonować.
Jak działa wyszukiwarka?
Wyszukiwarka umieszcza daną stronę na liście wyników wyszukiwania opierając się na informacjach jakie znajdzie na danych stronach internetowych, w tym także na Twojej. Na swój sposób „czyta” strony internetowe, poszukując na nich bardzo konkretnych haseł, które stanowią odpowiedź na pytania zadane w wyszukiwarce przez użytkowników. Dzięki prawidłowej optymalizacji strony pod kątem tych właśnie zapytań możesz sprawić, że będzie ona lepiej dopasowana do tego, czego szukają użytkownicy. Dopasowanie strony internetowej pod konkretne zapytania pozwala osiągać lepsze pozycje na liście wyników wyszukiwania dla tych właśnie zapytań, a poprzez systematyczne pozycjonowanie strony dodatkowo możesz poprawiać i utrwalać te pozycje.
Strategia SEO dla branży medycznej
Osoby korzystające z usług specjalistycznych gabinetów medycznych to zwykle pacjenci zlokalizowani w tym samym mieście, dzielnicy, czy województwie. Bardzo często szukają oni specjalisty lub gabinetu, który wykona dane badanie w ich niedalekim sąsiedztwie. Dlatego też najlepszą strategią SEO dla branży medycznej jest lokalne SEO, a więc optymalizacja i pozycjonowanie skupione na osiągnięciu jak najlepszych wyników na wybranym obszarze.
Zobacz moje video!

Jakie usługi
oferuję?
Optymalizacja strony internetowej
poprawiam widoczność Twojej strony na wybrane słowa kluczowe
- Przeprowadzam audyt SEO strony
- Optymalizuję strukturę strony
- Optymalizuję treści pod kątem SEO
- Optymalizuję kod źródłowy strony
- Przygotowuję nowe treści pod SEO
Pozycjonowanie strony gabinetu
zdobywam linki do Twojej strony, które pomagają osiągać lepsze pozycje
- pozyskuję linki z innych stron
- publikuję artykuły z linkiem do Twojej strony
Prowadzenie bloga eksperckiego
blog buduje autorytet firmy i pokazuje jej aktywność, zwiększa liczbę słów kluczowych
- Podpowiadam hasła i tematy tekstów
- Redaguję teksty pod kątem słów kluczowych
- Dbam o kalendarz publikacji
Kampanie reklamowe Google Ads
płatna reklama w wyszukiwarce to najszybszy sposób na zdobycie klientów
- Przygotowuję i wdrażam strategię kampanii i treści reklam
- Optymalizuję kampanię dbając o to by osiągała jak najwyższe efekty
- Wdrażam kampanie remarketingowe
Wizytówka Google My Business
czyli SEO w mapach, pomaga potencjalnym klientom odnaleźć kancelarię w mapach
- Przygotowuję treści do wizytówki
- Dodaję nowe wpisy, zdjęcia i aktualności
Jak działam?
Sprawdź czy mój model działania będzie Ci odpowiadać
Krok 1.
Omawiam potrzeby
Przeprowadzam audyt Twojej strony, pytam o Twoje oczekiwania i możliwości.
Krok 2.
Proponuję strategię
Przedstawiam strategię dla Twojej strony, proponuję zmiany i plan działań.


Krok 3.
Wdrażam strategię
Wprowadzam uzgodnione z Tobą zmiany, wprowadzam plan w życie.
Krok 4.
Raportuję efekty
Analizuję efekty prac, przygotowuję raport, przedstawiam nowe możliwości.