Kampanie Google Ads
Szukasz specjalisty
Google Ads?
Mam na imię Adam i od ponad 10 lat wdrażam i optymalizuję kampanie reklamowe tekstowe, graficzne, remarketingowe, produktowe w systemie Google Ads. Masz kampanię reklamową w Google Ads (dawniej AdWords), ale nie jesteś zadowolony z jej efektów, a może dopiero zastanawiasz się nad inwestycją w ten rodzaj reklamy? Jeśli chciałbyś zlecić mi prowadzenie lub optymalizację kampanii Google Ads, to zapraszam do kontaktu.

ZOBACZ CO MOGĘ DLA CIEBIE ZROBIĆ?
CO OFERUJĘ?
Kampanie lokalne
Dla przedsiębiorców, którzy chcą promować się lokalnie.
Twój Klient jest w Twoim sąsiedztwie, może jednak nie wiedzieć o Twoim istnieniu. Pomożemy Ci przebić się w internetowym gąszczu konkurencyjnych ofert. Kierujemy reklamy na małe rynki, Twojego województwa, miasta lub najbliższej okolicy, by osiągać jak największe zyski. Tworzymy optymalne kampanie Google Ads (dawniej AdWords) świadomi Twojego budżetu, potrzeb i oczekiwań.
Kampanie ogólnopolskie
Dla firm, które chcą wejść
na nowe rynki.
Nie chcesz by odległość dłużej Cię ograniczała? Chcesz reklamować swoje usługi w różnych zakątkach naszego kraju? Chciałbyś wejść na nowy teren? Pomagam dobrać najbardziej efektywne rynki lokalne. Sugerujemy optymalny budżet kampanii. Tworzymy kampanie dopasowane do Twoich zasobów i obranych przez Ciebie celów.
Kampanie Tekstowe
Pokaż się przed wynikami wyszukiwania.
Kampanie tekstowe to najbardziej klasyczna forma reklamy w Google Ads. Reklamy tekstowe imitują wyniki organiczne, a pokazują się nad nimi. Dzięki temu dużo użytkowników klika w nie jako pierwsze. Z kampaniami tekstowymi zawsze będziesz w pierwszej trójce wyników wyszukiwań. Chcesz szybko wyprzedzić konkurencję w wynikach wyszukiwania, a nie możesz czekać na efekty pozycjonowania w wyszukiwarce? Wybierz kampanie tekstowe w Google Ads.
Kampanie PRODUKTOWE
Reklamuj swoje produkty bezpośrednio w wynikach wyszukiwania.
Kampanie produktowe PLA to kampanie dedykowane dla sklepów internetowych. Wyświetlają się w formie listy produktów (zdjęcie, opis, cena), która pojawiaj się przed organicznymi wynikami wyszukiwania. Klienci nie muszą wchodzić na stronę sklepu by odnaleźć poszukiwany produkt. Dzięki kampaniom produktowym możesz podsunąć go im pod nos.
Remarketing
Dla osób, które odwiedziły Twoją stronę.
Pomagamy Ci kierować reklamy na użytkowników, którzy weszli na Twoją stronę jednak nie wykonali na niej żadnej pożądanej przez Ciebie akcji – nie dokonały zakupu, nie wysłały maila. Dzięki remarketingowi możesz dotrzeć do nich jeszcze raz ze swoją ofertą, specjalnie dedykowaną dla nich promocją lub kampanią wizerunkową, która utrwali wizerunek Twojej firmy w ich pamięci.
Kampanie banerowe
Zwiększające widoczność Twojej marki.
Chciałbyś zamieścić swoje banery w największych serwisach internetowych Interia, Wirtualna Polska, OLX, ale dysponujesz ograniczonymi środkami? Skorzystaj z sieci reklamowej Google Dispaly Network. Nie masz własnego grafika? Nasz grafik przygotuje dla Ciebie efektowne projekty banerów. Kierujemy reklamy na ściśle określone grupy docelowe – według płci, wieku, zainteresowań lub podejmowanych tematów.
Kampanie w Gmail
Wyślij maila potencjalnym klientom.
Remarketing w usłudze Gmail to reklama widoczna jest na skrzynkach mailowych, która może być skierowana do konkretnej grupy odbiorców. Reklama może przypominać zwykłego maila lub newsletter, a przez to jeszcze lepiej konwertować. Remarketing w Gmail może być kierowany kontekstowo, pod kątem zainteresowań, w zależności od płci, wieku czy lokalizacji urządzenia odbiorcy.
Optymalizacja kampanii
Optymalizuj wydatki na reklamę.
Klientom posiadającym aktywne kampanie Google Ads oferuję usługę optymalizacji kampanii. Proponuję szereg zmian konfiguracji kampanii, reklam, jak i słów kluczowych, które mają na celu poprawę efektywności kampanii i większy zwrot z inwestycji. Każda branża ma swoją specyfikę, a każda firma swoją strategię sprzedaży. Dlatego każda optymalizacja jest indywidualnym procesem, w którym stawiam na współpracę obu stron.

Chcesz zacząć promować się w Google Ads? Google daje 1200 zł bonusu dla nowych użytkowników. Zapytaj o szczegóły. Chciałbyś bym poprawił efektywność Twojej kampanii? Porozmawiajmy!
- kontakt@mroptim.pl
- 665 932 107
- Poznań

Zamów bezpłatną wycenę

ZASADY WSPÓŁPRACY
Porównaj mnie z innymi agencjami Google Ads
Zaleta nr 1.
Brak długoterminowej umowy
Nie wiążę Klientów długoterminowymi umowami. Owocna współpraca, to dla mnie taka, którą każda strona chce utrzymać i którą opłaca się obu stronom. W to wierzę i tym się kieruję.
Zaleta nr 2.
OBSŁUGA KAMPANII od 390 zł +VAT miesięcznie
Oferuję Klientom możliwie najbardziej dogodne dla nich warunki cenowe. Możemy rozliczać się od wykonanej w danym miesiącu pracy, a także na bazie ustalonej opłaty zryczałtowanej.
Zaleta nr 3.
Startujesz i wstrzymujesz kiedy chcesz
Prowadzę kampanię dla kilkudziesięciu klientów z różnych branż. Doskonale wiem, że wiele z nich ma swój gorący sezon, ale i tzw. sezon ogórkowy. Dlatego u mnie to Ty zarządzasz tym kiedy mam dla Ciebie pracować.
Zaleta nr 4.
Konfiguruję Google Analytics i Tag Managera
Konfiguruję śledzenie konwersji na Twojej stronie byś wiedział ile formularzy kontaktowych, telefonów lub maili zostało przesłanych przez użytkowników pochodzących z reklamy Google Ads.
Zaleta nr 5.
Audyt strony www
Monitoruję zachowanie użytkowników przez mapy ciepła i nagrania sesji, czyli ich ruchów na stronie. Dzięki temu wiemy jak zmieniać stronę by dała jeszcze więcej konwersji.
Zaleta nr 6.
Brak minimalnego budżetu
Budżet na kampanie to decyzja, która w głównej mierze zależy od Klienta. Zawsze jednak staram się wskazywać sugerowaną przeze mnie wysokość środków, która pozwoli nam uzyskać największą efektywność.
Dlaczego warto postawić na reklamy w Google?
95% internautów w naszym kraju korzysta z wyszukiwarki Google. Każdego dnia szukają w Internecie usług czy produktów również takich jak oferowane przez Ciebie. Widoczność w wyszukiwarce Google możesz budować optymalizując i pozycjonują swoją stronę. Niestety w przypadku mocno konkurencyjnych branż i rynków jest to proces długotrwały, a Ty chcesz zacząć reklamować się już dziś. W takich właśnie sytuacjach najlepszym rozwiązaniem jest kampania Google Ads (dawniej Google AdWords). Korzystająć z reklam Ads / AdWords możesz wyświetlać swoją reklamę nad organicznymi wynikami wyszukiwania.
Jakie są korzyści z reklamy Google Ads?
Dają natychmiastowy efekt
Reklamy PPC (pay per click) widoczne są od razu po ich zatwierdzeniu przez administratora, a więc pozwalają na maksymalnie szybką reakcję na pojawiające się możliwości.
Docierają do klientów w czasie, gdy Ci szukają produktów i usług
Reklamy PPC (pay per click) widoczne są od razu po ich zatwierdzeniu przez administratora, a więc pozwalają na maksymalnie szybką reakcję na pojawiające się możliwości.
Pomagają szybko zaistnieć nowym stronom w Google
Właściciele nowopowstałych stron w pierwszych miesiącach ich egzystencji w sieci nie mają co liczyć na to, że znajdą się na czołowych miejscach wyników wyszukiwania Google. Nawet najlepiej zoptymalizowane i pozycjonowane strony muszą odczekać kilka miesięcy, zanim znajdą się na dobrych pozycjach. Dzięki doborze odpowiednich słów kluczowych za pomocą reklamy Google Ads (dawniej AdWords), nowe strony mają szansę na pozyskiwanie potencjalnych zainteresowanych ich usługą czy produktem od zaraz.
Efektywnie wykorzystują każdą złotówkę
Warto cały czas optymalizować kampanię Google Ads (dawniej AdWords), zmieniać reklamy, dodawać nowe słowa kluczowe po to, by jak najlepiej wykorzystać każdą zainwestowaną złotówkę – obniżyć koszty reklam i zwiększyć konwersję.
Pomagają wejść na nowe rynki
Wykorzystując opcje lokalizacji w kampanii możesz wyświetlać ja na dowolnie wybranych przez Ciebie rynkach – w innych województwach lub miastach. To najszybszy sposób na dotarcie do potencjalnych odbiorów, którzy do tej pory mogli nie mieć styczności z Twoją firmą czy usługa.
Pozwalają sprawdzić potencjalne efekty pozycjonowania
Informacje o klikalności płatnych reklam, pokazujących się w odpowiedzi na dane słowo kluczowe, dają nam jasny komunikat odnośnie do tego czy warto inwestować w organiczne pozycjonowanie oparte o dokładnie to samo hasło. Na bazie tych informacji możemy również obliczyć zwrot z nakładów, które chcemy ponieść.
Sprawdź czy mój model działania
będzie Ci odpowiadać
ETAPY PRAC
Krok 1.
Pytam o cele i oczekiwania
U podstaw każdej decyzji biznesowej stoją konkretne założenia i cele. Dlatego pierwszym krokiem optymalizacji kampanii jest zawsze wyczerpująca rozmowa z Klientem.
Krok 2.
Analizuję DOSTĘPNE DANE
Klienci często mają za sobą współpracę z agencjami reklamowymi, a więc również archiwalne kampanie. Analizuję ich założenia oraz cele, proponuję ich modyfikację lub rozbudowę.

Krok 3.
Proponuję dedykowaną strategię
Układam zarys rozwiązań, strategii, która mają poprawić konkretne wyniki, zrealizować konkretny cel.
Krok 4.
Przygotowuję szkic zmian w kampanii
Uzyskawszy akceptację zaproponowanej strategii przygotowuję szczegółowy szkic zmian w kampanii. Przedstawiam go do wglądu Klientowi.
Krok 5.
Wdrażam zmiany
w kampanii
Nanoszę uzgodnione korekty bezpośrednio na koncie reklamowym Klienta.

Krok 6.
Wprowadzam korekty
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi. Dlatego przez kolejne 2-3 tygodnie po optymalizacji kampanii obserwuję jej wyniki i wprowadzam mniejsze lub większe korekty.
Krok 7.
Raportuję
Pod koniec pierwszego miesiąca współpracy przesyłam krótkie podsumowanie efektów prac.
Zleć mi audyt swojej kampanii Google Ads
Chcesz zacząć reklamować się efektywnie w Google Ads, ale nie wiesz od czego zacząć? Zleć mi audyt swojej kampanii Google Ads. W kilku prostych punktach wskażę Ci co według mnie wymaga poprawy, jaką strategię i dlaczego właśnie taką powinieneś/powinnaś obrać. Audyt kampanii wykonuję nieodpłatnie. Nie zobowiązuje on do podjęcia współpracy ze mną. Po prostu porozmawiamy o Twojej kampanii.