Pozycjonowanie stron kancelarii prawnych
Zwiększ widoczność swojej kancelarii w Internecie
Chciałbyś zacząć pozyskiwać klientów z internetu, ale nie za bardzo wiesz jak się do tego zabrać? Twoja kancelaria jest obecna na popularnych portalach promujących usługi doradztwa prawnego, ale niespecjalnie widzisz efekty tych działań? Zastanawiasz się dlaczego Twoja strona internetowa nie sprzedaje i jak można to poprawić? Obecnie 75% Polaków korzysta z wyszukiwarki Google szukając w niej rozwiązania szeregu różnych problemów, w tym także problemów prawnych. Czy Twoja strona zawiera aktualną ofertę Twojej kancelarii? Czy jest zoptymalizowana pod kątem tego czego szukają Twoi potencjalni klienci? Chciałbyś pokazać się w wynikach wyszukiwania?
Pomagam prawnikom dotrzeć do osób, które szukają doradcy prawnego w Internecie.
Chcesz poznać więcej szczegółów?
Co mogę zrobić dla Twojej kancelarii?
Optymalizacja
i pozycjonowanie stron
Poprawiam widoczność i autorytet stron kancelarii, a wraz z nimi ich pozycję w wynikach wyszukiwania.
Teksty na stronę / blog
Tworzę teksty na stronę, opisy usług, oraz wpisy na bloga, zoptymalizowane pod kątem SEO. Zwiększam szanse na to, że pojawią się w wyszukiwarce.

Kampanie Google Ads
Wdrażam, prowadzę i optymalizuję płatne kampanie reklamowe oraz remarketingowe w Google.
Czy potencjalni klienci szukają kancelarii w wyszukiwarce?
Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w statystykach dla popularnych haseł, tzw. słów kluczowych, związanych z działalnością kancelarii. Hasła takie, jak te poniżej mówią same za siebie:
kancelaria prawna Wrocław – 1600 wyszukiwań miesięcznie
kancelaria prawna Kraków – 590 wyszukiwań miesięcznie
kancelaria adwokacka Poznań – 720 wyszukiwań miesięcznie
kancelaria adwokacka Łódź – 480 wyszukiwań miesięcznie
kancelaria prawna Bydgoszcz – 260 wyszukań miesięcznie
kancelaria prawna Gdańsk – 390 wyszukań miesięcznie
Sprawdź teraz, na którym miejscu w wynikach wyszukiwania znajduje się Twoja kancelaria. Jeśli nie jest to wysoka pozycja z pierwszej strony wyników wyszukiwania, to są małe szanse, że klienci trafią na Twoją stronę.
Jak działa wyszukiwarka?
Wyszukiwarka codziennie „czyta” Twoją stronę w poszukiwaniu konkretnych słów kluczowych, analizuje ją także pod kątem kilkudziesięciu innych czynników, które mogą wpływać na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Optymalizując stronę swojej kancelarii zgodnie z tymi wytycznymi, zwiększasz szanse na to, że znajdzie się na głównych pozycjach wyników wyszukiwania.
Strategia SEO dla kancelarii
Lokalne SEO – celowanie w szereg haseł lokalnych, zawierających odniesienie do danego obszaru, np. miasta, na których dużo łatwiej jest znaleźć się na czołowych miejscach wyników wyszukiwania. Mowa o takich hasłach, jak prawo pracy Szczecin, prawo spadkowe Poznań, które w sumie mogą dać dziesiątki odwiedzin miesięcznie.
Zobacz moje video!

Moja oferta
dla kancelarii
Optymalizacja strony internetowej
zwiększa liczbę słów kluczowych i haseł, na które odpowiada strona, pomagając jej zaistnieć w wynikach wyszukiwania:
- Przeprowadzam audyt SEO strony
- Optymalizuję strukturę strony
- Optymalizuję treści pod kątem SEO
- Optymalizuję kod źródłowy strony
- Przygotowuję nowe treści pod SEO
Pozycjonowanie strony kancelarii
linki kierujące do Twojej strony budują jej pozycje w rankingu wyszukiwarki
- pozyskuję linki z innych stron
- publikuję artykuły z linkiem do Twojej strony
Prowadzenie bloga eksperckiego
blog buduje autorytet firmy i pokazuje jej aktywność, zwiększa liczbę słów kluczowych
- Podpowiadam hasła i tematy tekstów
- Redaguję teksty pod kątem słów kluczowych
- Dbam o kalendarz publikacji
Kampanie reklamowe Google Ads
płatna reklama w wyszukiwarce to najszybszy sposób na zdobycie klientów
- Przygotowuję i wdrażam strategię kampanii i treści reklam
- Optymalizuję kampanię dbając o to by osiągała jak najwyższe efekty
- Wdrażam kampanie remarketingowe
Wizytówka Google My Business
czyli SEO w mapach, pomaga potencjalnym klientom odnaleźć kancelarię w mapach
- Przygotowuję treści do wizytówki
- Dodaję nowe wpisy, zdjęcia i aktualności
Jak działam?
Sprawdź czy mój model działania będzie Ci odpowiadać
Krok 1.
Omawiam potrzeby
Przeprowadzam audyt Twojej strony, pytam o Twoje oczekiwania i możliwości.
Krok 2.
Proponuję strategię
Przedstawiam strategię dla Twojej strony, proponuję zmiany i plan działań.


Krok 3.
Wdrażam strategię
Wprowadzam uzgodnione z Tobą zmiany, wprowadzam plan w życie.
Krok 4.
Raportuję efekty
Analizuję efekty prac, przygotowuję raport, przedstawiam nowe możliwości.