MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Blog

Chcesz rozpocząć kampanię linków sponsorowanych w Google? Zastanawiasz się ile miesięcznie będziesz musiał wydać na reklamy w Google? Sam słyszę to pytanie kilka razy w tygodniu, dlatego też dziś powiem Wam jak liczyć wstępny budżet kampanii reklamowej oraz dlaczego tak naprawdę to pytanie nie ma sensu. Zapraszam na kolejny odcinek z cyklu „MrOptim przy Tablicy”.   https://www.youtube.com/watch?v=jHukKrw7eFg   Nie działa? Oglądaj na YouTube - https://www.youtube.com   Chcesz dostawać powiadomienia o moich nowych odcinkach na kanale YouTube kliknij! #1 Formaty reklam Kampania reklamowa w...

Budowa zaplecza to wciąż jedno z podstawowych działań firm pozycjonerskich. Zaplecze, a dokładniej strony zapleczowe, to strony budowane i aktualizowane przez pozycjonerów, które poprzez linki przekazują swój autorytet pozycjonowanym stronom poprawiając ich pozycję w wynikach wyszukiwania na określone hasła. Postawienie zaplecza, zakup domeny, przygotowanie treści i aktualizacja zaplecza kosztuje nas pozycjonerów często sporo czasu. Warto więc robić to jak najlepiej. Dlatego dziś opowiem Wam o tym jak audytować domeny, które chcecie nabyć właśnie pod budowę zaplecza. https://www.youtube.com/watch?v=fUmeqDQItrU Nie...

CTR, czyli Click To Rate, to wskaźnik pokazujący procentowy stosunek pomiędzy liczbą kliknięć w naszą reklamę a liczbą wyświetleń naszej reklamy. CTR pokazuje zatem efektywność naszych działań. Im wyższy CTR tym bardziej trafna jest nasza reklama. Niski CTR, na poziomie kilku procent, powinien bowiem martwić. Co nam bowiem po tym, że nasza reklama wyświetla się setkom użytkowników/ potencjalnych klientów, skoro zaledwie kilku z nich w nią klika? Dlatego też dziś pokaże Wam kilka sposobów na to jak podnieść CTR w swoich kampaniach AdWords.

 

W jednym z moich filmów opowiadałem Wam już o tym jak optymalizować kampanie reklamowe Google AdWords. Bieżąca optymalizacja pozwala nam dobrać lepsze słowa kluczowe, obniżyć stawki za kliknięcie w reklamę, czy poprawić współczynnik klikalności, co w efekcie ma nas doprowadzić do poprawy efektywności naszych kampanii.

Jednak jak zacząć kampanię, zwłaszcza w sytuacji, gdy dysponujemy raczej małym budżetem? Jaką strategię przyjąć? Na co zwrócić uwagę?

Dzisiejszy odcinek skierowany jest głównie do osób i firm, które dopiero zaczynają reklamować się w AdWords. Dla tych, którzy mają ten etap już za sobą, wiele z omawianych przeze mnie dziś kwestii będzie zapewne oczywistych, choć wcale tak być nie musi. A więc, zaczynamy.

 

Dobrze zoptymalizowany pod kątem SEO tytuł, to jeden z podstawowych i niezbędnych elementów, które musisz mieć na uwadze, jeśli chcesz by Twój tekst i Twoja strona mogła walczyć o jak najlepszą pozycję w wyszukiwarce. Tytuł pomaga wyszukiwarce zrozumieć o czym jest dana treść, dana strona, a także pozwala poprawnie ją skategoryzować. Dobry tytuł przyciąga uwagę użytkowników i zachęca ich do kliknięcia. Dlatego też dziś przypomnę Ci kilka zasad, o których powinieneś pamiętać tworząc tytuły dla swoich treści.