MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Blog

Na tym kanale było dużo odcinków o tym jak optymalizować i pozycjonować strony internetowe. Dziś skupię się natomiast na tym czego bardzo duża grupa z Was nie robi pozycjonując swoje strony. Opowiem co zwykle robicie źle i dlaczego wg mnie popełniacie błąd. Zapraszam. Pomysł na ten odcinek zrodził się na kanwie zdania, na które ostatnio natrafiłem czytając prasę branżową. „SEO to strategia małych kroczków”. Wg mnie sukces w Internecie zapewniają bowiem działania realizowane systematycznie na wielu...

Masz własną stronę lub sklep internetowy? Prowadzisz działania i kampanie promocyjne w kilku kanałach – masz kampanie Google Ads, na Facebooku, pozycjonujesz się w organicznych wynikach wyszukiwania? Chciałbyś wiedzieć ile zapytań przychodzi z poszczególnych kanałów? Jaką sprzedaż generuje każdy z nich? Ile kosztuje pozyskanie jednego klienta poprzez dany kanał promocji, czy akcję promocyjną? Odpowiedź na wszystkie te pytania da Ci prawidłowo skonfigurowany system śledzenia konwersji w Google Tag Managerze.     Nie działa? Oglądaj na YouTube - https://www.youtube.com   Chcesz...

Chcesz rozpocząć kampanię linków sponsorowanych w Google? Zastanawiasz się ile miesięcznie będziesz musiał wydać na reklamy w Google? Sam słyszę to pytanie kilka razy w tygodniu, dlatego też dziś powiem Wam jak liczyć wstępny budżet kampanii reklamowej oraz dlaczego tak naprawdę to pytanie nie ma sensu. Zapraszam na kolejny odcinek z cyklu „MrOptim przy Tablicy”.   https://www.youtube.com/watch?v=jHukKrw7eFg   Nie działa? Oglądaj na YouTube - https://www.youtube.com   Chcesz dostawać powiadomienia o moich nowych odcinkach na kanale YouTube kliknij! #1 Formaty reklam Kampania reklamowa w...

Budowa zaplecza to wciąż jedno z podstawowych działań firm pozycjonerskich. Zaplecze, a dokładniej strony zapleczowe, to strony budowane i aktualizowane przez pozycjonerów, które poprzez linki przekazują swój autorytet pozycjonowanym stronom poprawiając ich pozycję w wynikach wyszukiwania na określone hasła. Postawienie zaplecza, zakup domeny, przygotowanie treści i aktualizacja zaplecza kosztuje nas pozycjonerów często sporo czasu. Warto więc robić to jak najlepiej. Dlatego dziś opowiem Wam o tym jak audytować domeny, które chcecie nabyć właśnie pod budowę zaplecza. https://www.youtube.com/watch?v=fUmeqDQItrU Nie...

CTR, czyli Click To Rate, to wskaźnik pokazujący procentowy stosunek pomiędzy liczbą kliknięć w naszą reklamę a liczbą wyświetleń naszej reklamy. CTR pokazuje zatem efektywność naszych działań. Im wyższy CTR tym bardziej trafna jest nasza reklama. Niski CTR, na poziomie kilku procent, powinien bowiem martwić. Co nam bowiem po tym, że nasza reklama wyświetla się setkom użytkowników/ potencjalnych klientów, skoro zaledwie kilku z nich w nią klika? Dlatego też dziś pokaże Wam kilka sposobów na to jak podnieść CTR w swoich kampaniach AdWords.