MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Blog

CTR, czyli Click To Rate, to wskaźnik pokazujący procentowy stosunek pomiędzy liczbą kliknięć w naszą reklamę a liczbą wyświetleń naszej reklamy. CTR pokazuje zatem efektywność naszych działań. Im wyższy CTR tym bardziej trafna jest nasza reklama. Niski CTR, na poziomie kilku procent, powinien bowiem martwić. Co nam bowiem po tym, że nasza reklama wyświetla się setkom użytkowników/ potencjalnych klientów, skoro zaledwie kilku z nich w nią klika? Dlatego też dziś pokaże Wam kilka sposobów na to jak podnieść CTR w swoich kampaniach AdWords.

 

W jednym z moich filmów opowiadałem Wam już o tym jak optymalizować kampanie reklamowe Google AdWords. Bieżąca optymalizacja pozwala nam dobrać lepsze słowa kluczowe, obniżyć stawki za kliknięcie w reklamę, czy poprawić współczynnik klikalności, co w efekcie ma nas doprowadzić do poprawy efektywności naszych kampanii.

Jednak jak zacząć kampanię, zwłaszcza w sytuacji, gdy dysponujemy raczej małym budżetem? Jaką strategię przyjąć? Na co zwrócić uwagę?

Dzisiejszy odcinek skierowany jest głównie do osób i firm, które dopiero zaczynają reklamować się w AdWords. Dla tych, którzy mają ten etap już za sobą, wiele z omawianych przeze mnie dziś kwestii będzie zapewne oczywistych, choć wcale tak być nie musi. A więc, zaczynamy.

 

Dobrze zoptymalizowany pod kątem SEO tytuł, to jeden z podstawowych i niezbędnych elementów, które musisz mieć na uwadze, jeśli chcesz by Twój tekst i Twoja strona mogła walczyć o jak najlepszą pozycję w wyszukiwarce. Tytuł pomaga wyszukiwarce zrozumieć o czym jest dana treść, dana strona, a także pozwala poprawnie ją skategoryzować. Dobry tytuł przyciąga uwagę użytkowników i zachęca ich do kliknięcia. Dlatego też dziś przypomnę Ci kilka zasad, o których powinieneś pamiętać tworząc tytuły dla swoich treści.

Tworzysz treści na swojego bloga lub na swoją stronę internetową. Pojąłeś już jak działają podstawowe mechanizmy wyszukiwarki? Wiesz już jak dobierać najbardziej optymalne słowa kluczowe do swoich tekstów? Jak w oparciu o te słowa optymalizować swoje teksty? A mimo to wciąż wydaje Ci się, że Twoje treści nie są odpowiednio dobrze widoczne w wyszukiwarce. Oczywiście powodów może być wiele, jednak przed zamówieniem kompleksowego audytu swojej witryny, przyjrzyj się temu jak wyglądają Twoje adresy URL. Z doświadczenia wiem bowiem, że jest to element, o którym często zapominamy, marginalizujemy jego znaczenie, nie przywiązujemy do niego zbytniej uwagi. Ma on natomiast bardzo duży wpływ na poprawę widoczności naszych treści w wyszukiwarce. Dlatego też dziś opowiem Ci o tym jak tworzyć optymalne adresy URL.

Niezależnie od tego czy prowadzisz blog, czy też stronę firmową, Twoja komunikacja z potencjalnymi klientami w internecie opiera się zapewne w większości na treściach pisanych. Gdy przygotowujesz kolejne teksty na stronę czy bloga, pewnie zależy Ci na tym, by wzbudzić nimi jak największe zainteresowanie, a przy tym dobrze by było, gdyby każdy tekst miał także szanse zająć dobre pozycje w wynikach wyszukiwania. Niestety, pisząc teksty pod wyszukiwarki, bardzo często pomija się ich wartość dla realnych odbiorców, starając...