MrOptim.pl

SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ

BLOG SEO/ADS

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

Pozycjonowanie (SEO) czy Google AdWords

Każdy kto posiada swoją stronę w internecie, niezależnie od tego czy jest to prosta strona firmowa, rozbudowany serwis informacyjny, czy też sklep internetowy, zastanawiając się nad promocją swojej strony w sieci pewnie nie raz zadawał sobie to pytanie. Nic w tym dziwnego, bo SEO czyli pozycjonowanie w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania oraz kampanie linków sponsorowanych Google AdWords, to dwie podstawowe metody na generowanie ruchu na naszych stronach z wyszukiwarek. Jakie dają korzyści? Co je różni? Co będzie dla nas najlepszym

Przeczytaj »

Optymalizacja strony pod wyszukiwanie głosowe

Siri, Google Voice Search, Alexa to popularne wyszukiwarki głosowe, które od kilku lat ułatwiają nam korzystanie z internetu. Wyszukiwarka głosowa przydaje się szczególnie podczas wykonywania czynności, które zwyczajnie zajmują nam ręce – kiedy prowadzimy samochód, gotujemy, ćwiczymy. W Stanach Zjednoczonych z wyszukiwania głosowego korzysta ponad połowa nastolatków i ponad 40 % dorosłych. Trend ten wciąż rośnie. Jeśli nie chcecie wypaść z gry i zacząć zgarniać na swoją stronę użytkowników korzystających z wyszukiwarek głosowych to najwyższy czas byście zainteresowali się optymalizacją

Przeczytaj »

Pozycjonowanie bloga – jak pisać blog pod Google

Blog firmowy to bardzo często kluczowy element strategii marketingowej firmy. Nic w tym dziwnego, gdyż spełnia on kilka bardzo ważnych zadań jednocześnie. Po pierwsze, blogi dostarczają nam wszystkim wysokiej jakości treści. Szczególnie te realizujące bardzo niszową tematykę są nie tylko źródłem informacji, ale też miejscem skupiającym specjalistów z danej branży. Po drugie, blog zdobywa średnio o 97% więcej naturalnych linków niż zwykła strona firmowa. To czyni bloga firmowego bardzo skutecznym narzędziem do pozycjonowania.

Przeczytaj »

Optymalizacja strony pod mobilne wyniki wyszukiwania

Na początku listopada Google oficjalnie ogłosił, że testuje nowy oddzielny indeks dla stron mobilnych, który będzie odpowiedzialny za wyświetlanie wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. Podczas korzystania z wyszukiwarki Google na urządzeniach mobilnych algorytm ocenia mobilność danej strony i na tej podstawie będzie wyświetlał wyniki wyszukiwania. Choć pomysł jest wciąż w fazie testów, to wraz z każdą kolejną taką informacją od Google rośnie znaczenie tzw. „mobilności strony” dla pozycjonowania stron w wynikach wyszukiwania.

Przeczytaj »

6 sposobów na to jak publikować stare treści jeszcze raz

Jednym z największych problemów wszystkich firm prowadzących aktywny marketing w sieci jest wymyślanie nowych pomysłów na treści. Oczywiście, reagowanie na bieżące informacje i trendy w branży jest bardzo ważne, jeśli chcemy docierać do nowych odbiorców, ale nie ma co się oszukiwać – wymaga to od nas bardzo dużego zaangażowania, na co nie zawsze mamy czas. Z drugiej strony mamy też tematy, które mimo, że są bardzo atrakcyjne, to możemy w całości wyczerpać przygotowując jeden wpis na blogu czy jeden tekst

Przeczytaj »

KATEGORIE

SOCIAL MEDIA

O MNIE

Adam Kuśmierczyk

Adam Kuśmierczyk

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.