MrOptim.pl

SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ

BLOG SEO/ADS

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

Pozycjonowanie bloga – jak pisać blog pod Google

Blog firmowy to bardzo często kluczowy element strategii marketingowej firmy. Nic w tym dziwnego, gdyż spełnia on kilka bardzo ważnych zadań jednocześnie. Po pierwsze, blogi dostarczają nam wszystkim wysokiej jakości treści. Szczególnie te realizujące bardzo niszową tematykę są nie tylko źródłem informacji, ale też miejscem skupiającym specjalistów z danej branży. Po drugie, blog zdobywa średnio o 97% więcej naturalnych linków niż zwykła strona firmowa. To czyni bloga firmowego bardzo skutecznym narzędziem do pozycjonowania.

Przeczytaj »

Optymalizacja strony pod mobilne wyniki wyszukiwania

Na początku listopada Google oficjalnie ogłosił, że testuje nowy oddzielny indeks dla stron mobilnych, który będzie odpowiedzialny za wyświetlanie wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. Podczas korzystania z wyszukiwarki Google na urządzeniach mobilnych algorytm ocenia mobilność danej strony i na tej podstawie będzie wyświetlał wyniki wyszukiwania. Choć pomysł jest wciąż w fazie testów, to wraz z każdą kolejną taką informacją od Google rośnie znaczenie tzw. „mobilności strony” dla pozycjonowania stron w wynikach wyszukiwania.

Przeczytaj »

6 sposobów na to jak publikować stare treści jeszcze raz

Jednym z największych problemów wszystkich firm prowadzących aktywny marketing w sieci jest wymyślanie nowych pomysłów na treści. Oczywiście, reagowanie na bieżące informacje i trendy w branży jest bardzo ważne, jeśli chcemy docierać do nowych odbiorców, ale nie ma co się oszukiwać – wymaga to od nas bardzo dużego zaangażowania, na co nie zawsze mamy czas. Z drugiej strony mamy też tematy, które mimo, że są bardzo atrakcyjne, to możemy w całości wyczerpać przygotowując jeden wpis na blogu czy jeden tekst

Przeczytaj »

O czym pamiętać przy rebrandingu strony firmowej?

Zamierzasz w najbliższym czasie przebudować swoją stronę internetową, wdrożyć jej nową odświeżoną wersję, a może twoja firma myśli o rebrandingu? Musisz pamiętać o zagrożeniach jakie ta zmiana niesie za sobą dla pozycjonowania twojej firmy w internecie. Nikt z nas nie chciałby przecież zaraz po wdrożeniu nowej strony firmowej dowiedzieć się, że oto właśnie stracił efekt wielu lat pracy nad pozycjonowaniem swojej firmy. Zatem dzisiaj podpowiem ci jak przeprowadzić rebranding tak, by wyrządził on jak najmniej szkód dla pozycjonowania. Chcesz dostawać powiadomienia

Przeczytaj »

8 sposobów na zwiększenie sprzedaży w twoim sklepie internetowym

Prowadzący sklepy internetowe każdego dnia szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży swoich produktów. Poszukując nowych rozwiązań musisz jedna pamiętać, że wzrost sprzedaży jest wypadkową zarówno stosowanych form promocji produktów jak i funkcjonalnych udogodnień pomagających w podjęciu decyzji zakupowej, które dostępne są na twojej stronie.

Przeczytaj »

KATEGORIE

SOCIAL MEDIA

O MNIE

Adam Kuśmierczyk

Adam Kuśmierczyk

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.