MrOptim.pl

SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ

BLOG SEO/ADS

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

Jak podnieść CTR w kampanii Google Ads/AdWords?

CTR, czyli Click To Rate, to wskaźnik pokazujący procentowy stosunek pomiędzy liczbą kliknięć w naszą reklamę a liczbą wyświetleń naszej reklamy. CTR pokazuje zatem efektywność naszych działań. Im wyższy CTR tym bardziej trafna jest nasza reklama. Niski CTR, na poziomie kilku procent, powinien bowiem martwić. Co nam bowiem po tym, że nasza reklama wyświetla się setkom użytkowników/ potencjalnych klientów, skoro zaledwie kilku z nich w nią klika? Dlatego też dziś pokaże Wam kilka sposobów na to jak podnieść CTR w

Przeczytaj »

AdWords dla firm z małym budżetem

W jednym z moich filmów opowiadałem Wam już o tym jak optymalizować kampanie reklamowe Google AdWords. Bieżąca optymalizacja pozwala nam dobrać lepsze słowa kluczowe, obniżyć stawki za kliknięcie w reklamę, czy poprawić współczynnik klikalności, co w efekcie ma nas doprowadzić do poprawy efektywności naszych kampanii. Jednak jak zacząć kampanię, zwłaszcza w sytuacji, gdy dysponujemy raczej małym budżetem? Jaką strategię przyjąć? Na co zwrócić uwagę? Dzisiejszy odcinek skierowany jest głównie do osób i firm, które dopiero zaczynają reklamować się w AdWords.

Przeczytaj »

Jak pisać tytuły pod SEO?

Dobrze zoptymalizowany pod kątem SEO tytuł, to jeden z podstawowych i niezbędnych elementów, które musisz mieć na uwadze, jeśli chcesz by Twój tekst i Twoja strona mogła walczyć o jak najlepszą pozycję w wyszukiwarce. Tytuł pomaga wyszukiwarce zrozumieć o czym jest dana treść, dana strona, a także pozwala poprawnie ją skategoryzować. Dobry tytuł przyciąga uwagę użytkowników i zachęca ich do kliknięcia. Dlatego też dziś przypomnę Ci kilka zasad, o których powinieneś pamiętać tworząc tytuły dla swoich treści.

Przeczytaj »

Optymalizacja adresów URL pod SEO

Tworzysz treści na swojego bloga lub na swoją stronę internetową. Pojąłeś już jak działają podstawowe mechanizmy wyszukiwarki? Wiesz już jak dobierać najbardziej optymalne słowa kluczowe do swoich tekstów? Jak w oparciu o te słowa optymalizować swoje teksty? A mimo to wciąż wydaje Ci się, że Twoje treści nie są odpowiednio dobrze widoczne w wyszukiwarce. Oczywiście powodów może być wiele, jednak przed zamówieniem kompleksowego audytu swojej witryny, przyjrzyj się temu jak wyglądają Twoje adresy URL. Z doświadczenia wiem bowiem, że jest

Przeczytaj »

Jak pisać teksty pod SEO?

Niezależnie od tego czy prowadzisz blog, czy też stronę firmową, Twoja komunikacja z potencjalnymi klientami w internecie opiera się zapewne w większości na treściach pisanych. Gdy przygotowujesz kolejne teksty na stronę czy bloga, pewnie zależy Ci na tym, by wzbudzić nimi jak największe zainteresowanie, a przy tym dobrze by było, gdyby każdy tekst miał także szanse zająć dobre pozycje w wynikach wyszukiwania. Niestety, pisząc teksty pod wyszukiwarki, bardzo często pomija się ich wartość dla realnych odbiorców, starając się jak najlepiej

Przeczytaj »

Optymalizacja strony typu one-page (SEO & CRO)

Strona typu one-page, czyli taka witryna, która nie ma dodatkowych podstron, składa się tylko i wyłącznie z jednej strony, to ostatnimi laty bardzo popularny trend budowania stron, także firmowych. Szczególnie jeśli np. zależy nam na czasie albo potrzebujemy pojedynczej strony, która jest nam niezbędna w realizacji szerszej strategii promocji danej usługi czy produktu, to one-page jest idealnym rozwiązaniem. Tego typu stronę można zbudować dużo szybciej, co do zasady będzie też tańsza od rozbudowanej witryny. Strony typu one-page często przybierają też

Przeczytaj »

KATEGORIE

SOCIAL MEDIA

O MNIE

Adam Kuśmierczyk

Adam Kuśmierczyk

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.