MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Blog

Ogromny natłok informacji, którymi codziennie jesteśmy bombardowani przeglądając portale internetowe czy serwisy społecznościowe, gdzie merytoryczne artykuły branżowe przeplatają się z, co tu dużo mówić, zupełnie do niczego niepotrzebną nam treścią, sprawia, że właściciele firm, mają niezwykle trudne zadanie. Muszą po pierwsze zwrócić uwagę swoich odbiorców, a po drugie zainteresować ich swoimi produktami czy usługami. Czy dziś faktycznie czytamy tylko nagłówki? Czy większe szanse na przebicie mamy pisząc długie, czy krótkie treści? Które z nich powinniśmy tworzyć? Postaram się Wam nieco pomóc odpowiedzieć na te pytania.

Praktycznie nie ma miesiąca, w którym nie dowiedzielibyśmy się o kolejnej nowej funkcji wyszukiwarki Google, kolejnym narzędziu wyszukiwania, czy kolejnej zmianie algorytmu.  Zmiany te wymuszają na specjalistach SEO coraz to bardziej wyszukane działania, które jest ciężko zautomatyzować. „Ręczna” robota, w każdej branży zawsze generowała i generować będzie dość wysoką cenę, z uwagi na czas jaki zabierają dane działania.

Przed miesiącem Google ogłosiło, że jest już dostępna globalnie funkcja zwana „similar items”, czyli tzw. podobne przedmioty, która ma za zadanie ułatwić nam poszukiwanie i zakup pokrewnych produktów opierając się na oglądanych przez nas w sieci zdjęciach. Kontynuuje ona rozbudowę narzędzi służących do przeszukiwania obrazów z zasobów Google’a i wprowadza nowe możliwości dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych na promocję swoich towarów w nowym miejscu, które warto wykorzystać.

Chyba każda branża ma swój sezon, czyli okres, w którym zainteresowanie świadczonymi usługami lub oferowanymi produktami rośnie kilka, a nawet kilkunastokrotnie. Często to właśnie od sezonu zależy przyszłość danej firmy i jej funkcjonowanie przez cały rok. Bardzo często tak mocno skupiamy swoje siły na tych największych sezonach, że zapominamy, iż poza sezonem świątecznym, wakacyjnym, czy urlopowym (który jest niezwykle istotny np. dla branży turystycznej), istnieje jeszcze cała grupa nieco mniejszych sezonów, które mogą wiązać się z takimi wydarzeniami jak Walentynki czy Black Friday, których wykorzystanie może wspierać naszą sprzedaż w trakcie roku. Dlatego też dziś pokażę wam jak przygotować i wdrożyć strategię SEO dla tych właśnie mniejszych sezonów.