MrOptim.pl

SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ

BLOG SEO/ADS

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

Największe błędy pozycjonowania

Na tym kanale było dużo odcinków o tym jak optymalizować i pozycjonować strony internetowe. Dziś skupię się natomiast na tym czego bardzo duża grupa z Was nie robi pozycjonując swoje strony. Opowiem co zwykle robicie źle i dlaczego wg mnie popełniacie błąd. Zapraszam. Pomysł na ten odcinek zrodził się na kanwie zdania, na które ostatnio natrafiłem czytając prasę branżową. „SEO to strategia małych kroczków”. Wg mnie sukces w Internecie zapewniają bowiem działania realizowane systematycznie na wielu płaszczyznach. Przejdźmy do szczegółów.

Przeczytaj »

Po co nam kod śledzenia konwersji w Google Tag Manager?

Masz własną stronę lub sklep internetowy? Prowadzisz działania i kampanie promocyjne w kilku kanałach – masz kampanie Google Ads, na Facebooku, pozycjonujesz się w organicznych wynikach wyszukiwania? Chciałbyś wiedzieć ile zapytań przychodzi z poszczególnych kanałów? Jaką sprzedaż generuje każdy z nich? Ile kosztuje pozyskanie jednego klienta poprzez dany kanał promocji, czy akcję promocyjną? Odpowiedź na wszystkie te pytania da Ci prawidłowo skonfigurowany system śledzenia konwersji w Google Tag Managerze.     Nie działa? Oglądaj na YouTube – https://www.youtube.com   Chcesz

Przeczytaj »

Ile kosztuje reklama w Google Ads / AdWords?

Chcesz rozpocząć kampanię linków sponsorowanych w Google? Zastanawiasz się ile miesięcznie będziesz musiał wydać na reklamy w Google? Sam słyszę to pytanie kilka razy w tygodniu, dlatego też dziś powiem Wam jak liczyć wstępny budżet kampanii reklamowej oraz dlaczego tak naprawdę to pytanie nie ma sensu. Zapraszam na kolejny odcinek z cyklu „MrOptim przy Tablicy”.     Nie działa? Oglądaj na YouTube – https://www.youtube.com   Chcesz dostawać powiadomienia o moich nowych odcinkach na kanale YouTube kliknij!

Przeczytaj »

Jak wybrać domenę pod zaplecze SEO?

Budowa zaplecza to wciąż jedno z podstawowych działań firm pozycjonerskich. Zaplecze, a dokładniej strony zapleczowe, to strony budowane i aktualizowane przez pozycjonerów, które poprzez linki przekazują swój autorytet pozycjonowanym stronom poprawiając ich pozycję w wynikach wyszukiwania na określone hasła. Postawienie zaplecza, zakup domeny, przygotowanie treści i aktualizacja zaplecza kosztuje nas pozycjonerów często sporo czasu. Warto więc robić to jak najlepiej. Dlatego dziś opowiem Wam o tym jak audytować domeny, które chcecie nabyć właśnie pod budowę zaplecza. Nie działa? Oglądaj na

Przeczytaj »

Jak podnieść CTR w kampanii Google Ads/AdWords?

CTR, czyli Click To Rate, to wskaźnik pokazujący procentowy stosunek pomiędzy liczbą kliknięć w naszą reklamę a liczbą wyświetleń naszej reklamy. CTR pokazuje zatem efektywność naszych działań. Im wyższy CTR tym bardziej trafna jest nasza reklama. Niski CTR, na poziomie kilku procent, powinien bowiem martwić. Co nam bowiem po tym, że nasza reklama wyświetla się setkom użytkowników/ potencjalnych klientów, skoro zaledwie kilku z nich w nią klika? Dlatego też dziś pokaże Wam kilka sposobów na to jak podnieść CTR w

Przeczytaj »

AdWords dla firm z małym budżetem

W jednym z moich filmów opowiadałem Wam już o tym jak optymalizować kampanie reklamowe Google AdWords. Bieżąca optymalizacja pozwala nam dobrać lepsze słowa kluczowe, obniżyć stawki za kliknięcie w reklamę, czy poprawić współczynnik klikalności, co w efekcie ma nas doprowadzić do poprawy efektywności naszych kampanii. Jednak jak zacząć kampanię, zwłaszcza w sytuacji, gdy dysponujemy raczej małym budżetem? Jaką strategię przyjąć? Na co zwrócić uwagę? Dzisiejszy odcinek skierowany jest głównie do osób i firm, które dopiero zaczynają reklamować się w AdWords.

Przeczytaj »

KATEGORIE

SOCIAL MEDIA

O MNIE

Adam Kuśmierczyk

Adam Kuśmierczyk

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.