MrOptim.pl

SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ

BLOG SEO/ADS

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

Sezonowe SEO – kiedy zacząć?

Chyba każda branża ma swój sezon, czyli okres, w którym zainteresowanie świadczonymi usługami lub oferowanymi produktami rośnie kilka, a nawet kilkunastokrotnie. Często to właśnie od sezonu zależy przyszłość danej firmy i jej funkcjonowanie przez cały rok. Bardzo często tak mocno skupiamy swoje siły na tych największych sezonach, że zapominamy, iż poza sezonem świątecznym, wakacyjnym, czy urlopowym (który jest niezwykle istotny np. dla branży turystycznej), istnieje jeszcze cała grupa nieco mniejszych sezonów, które mogą wiązać się z takimi wydarzeniami jak Walentynki

Przeczytaj »

Optymalizacja SEO podcastów

Zazwyczaj do walki o najlepsze pozycje na liście wyników wyszukiwania wykorzystujemy teksty na stronie, wpisy na blogu, rzadziej obrazy czy filmy. I nic w tym dziwnego, gdyż patrząc na strukturę wyników wyszukiwania, jak do tej pory strategia ta miała logiczne wytłumaczenie. To właśnie tego typu treści były głównie pokazywane w wynikach wyszukiwania, więc na tych polach walczono. Jak do tej pory. Wraz z końcem marca Google wprowadziło jeszcze jeden typ plików, które mogą pokazać się w wynikach wyszukiwania – są

Przeczytaj »

Jaka domena pod SEO?

Jaką domenę wybrać – com czy pl? Czy lepiej zdecydować się na domenę ze słowem kluczowym w nazwie czy wybrać bardziej abstrakcyjną, ale za to krótszą nazwę? Kiedy warto zapłacić więcej np. na giełdzie domen i czy ta inwestycja jakkolwiek nam się zwróci? Kto z nas nie zastanawiał się nad tymi pytaniami? Dlatego dziś porozmawiamy sobie o tym jak oceniać atrakcyjność domen pod kątem ich przydatności dla SEO. Jest kilka czynników, na które powinniśmy zwrócić uwagę jeśli chcemy zakupić domenę

Przeczytaj »

Jak zbudować stronę produktu, która będzie sprzedawać?

Jak zbudować stronę produktu, która będzie sprzedawać? Jak powinna wyglądać i jakie treści powinna zawierać? Przyciągnięcie klienta to pierwsze zadanie każdego kto zajmuje się prowadzeniem sklepu w internecie. Na tym jednak nie koniec, bo teraz musimy skłonić tę osobę do podjęcia decyzji o zakupie. To, jakie informacje zobaczy na stronie produktu, którym jest zainteresowana i jak zostaną one przedstawione, jest dla niej kluczowe w podjęciu decyzji o zakupie. Dlatego dziś chciałbym pokazać wam w jaki sposób powinniście myśleć o stronie

Przeczytaj »

Lokalne SEO: Optymalizacja stron internetowych pod lokalne wyniki wyszukiwania

Jeden z najpopularniejszych amerykańskich serwisów dotyczący marketingu Search Engine Land opublikował niedawno listę sześciu typów przedsiębiorstw, które mogą najwięcej zyskać korzystając z lokalnej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, czyli inwestując w lokalne SEO. Obok takich biznesów jak restauracje, kwiaciarnie, czy przedsiębiorców z branży budowlanej, których obecność w tym zestawieniu nikogo nie dziwi, w owej szóstce znalazły się również firmy świadczące usługi medyczne (gabinety lekarskie, stomatologiczne czy kliniki) oraz kancelarie prawne. Faktycznie bowiem, ludzie w potrzebie, szukają zazwyczaj pomocy eksperta / specjalisty,

Przeczytaj »

Optymalizacja wizytówki Google Moja Firma – Google My Business

Google Moja Firma to niezwykle skuteczne narzędzie, które może pomóc twojej firmie zaistnieć w lokalnych wynikach wyszukiwania. Szczególnie, jeśli prowadzisz biznes lokalny. Nieważne czy jest to kawiarnia, gabinet dentystyczny, kancelaria prawna, czy też sieć placówek rozrzuconych po różnych miastach w kraju, to w każdym z tych przypadków kierujesz przecież swoje działania promocyjne na pozyskiwanie klientów, którzy zlokalizowani są w twojej okolicy.

Przeczytaj »

KATEGORIE

SOCIAL MEDIA

O MNIE

Adam Kuśmierczyk

Adam Kuśmierczyk

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.