MrOptim.pl

SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ

BLOG SEO/ADS

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

Protokół https (certyfikat ssl) – po co nam https w SEO

Certyfikat SSL, który nadaje domenie protokół HTTPS jest dziś wymagany przez wyszukiwarkę Google. Brak aktywnego certyfikatu SSL może zakończyć się uznaniem strony za niebezpieczną. W efekcie przy każdej próbie wejścia na naszą stronę użytkownikowi wyświetli się wielki czerwony komunikat, że strona jest niebezpieczna, a bezpośredni link do strony dostępny jest dopiero po zaakceptowaniu ryzyka. Użytkownik, który zobaczy taki komunikat raczej wyjdzie ze strony, aniżeli będzie chciał na swoją odpowiedzialność eksplorować jej zawartość. Czy certyfikat SSL daje coś więcej niż tylko

Przeczytaj »

Pozycjonowanie „long tail”, czyli fraz kluczowych długiego ogona

Szukasz strategii optymalizacji i pozycjonowania, która może przynieść Ci korzyści w możliwie szybkim czasie? Walczysz już o najpopularniejsze słowa kluczowe i zastanawiasz się jak wygenerować jeszcze większy zasięg z wyników organicznych? Słyszałeś już o frazach kluczowych typu long tail, czyli słowach kluczowym długiego ogona? W tym odcinku powiem Ci, czym jest tzw. długi ogon słów kluczowych, jak znaleźć frazy długiego ogona dla Twojej działalności oraz jak możesz je wykorzystać na swojej stronie internetowej. Nie działa? Oglądaj na YouTube – https://www.youtube.com

Przeczytaj »

Linki dofollow i nofollow – wszystko co musisz o nich wiedzieć

Linki, kierujące do naszej domeny wpływają na ocenę jej autorytetu SEO. Linki zewnętrzne to od zawsze jeden z priorytetowych czynników rankingowych. Jeszcze do niedawna link typu nofollow uważany był za całkowicie bezwartościowy dla SEO. Liczyły się tylko linki dofollow, które dają aktywne połączenie między stronami. Takie też były pozyskiwane. Dziś w SEO ocenia się już nie tylko link jako taki, sam w sobie, ale analizuje się całą grupę pozyskiwanych do strony linków. Dzisiejsze linki, pozyskiwane przecież w sposób kontrolowany, muszą

Przeczytaj »

Frazy long tail – czy warto pozycjonować słowa kluczowe długiego ogona?

Myśląc o SEO większość z moich klientów widzi topowe frazy, o największych zasięgach, najczęściej wpisywane w okno wyszukiwarki. Oczywiście frazy te niejednokrotnie dają najlepszy zwrot z inwestycji, ale zdobycie czołowych pozycji może trwać lata i wymagać sporych nakładów finansowych wydatkowanych miesiąc w miesiąc. Nie każdemu się to opłaca, zwłaszcza, gdy konkurencja jest już mocno „zabetonowana w topach”. Rozwiązaniem mogą być właśnie frazy long tail SEO. Fraz długiego ogona mogą okazać się Twoją tajną bronią skutecznego SEO, której potencjał często jest

Przeczytaj »

Jak napisać meta title i meta description?

Wynik wyszukiwania to tytuł i opis Twojej strony, który wyświetla się w wyszukiwarce. Przez źle zoptymalizowany lub mało atrakcyjny wynik wyszukiwania możesz tracić pozycję na liście wyników wyszukiwania oraz potencjalnych klientów, którzy nie będą zainteresowani kliknięciem w Twój link. Wynik wyszukiwania to Twoja wizytówka, Twój szyld w wyszukiwarce. Jego odpowiednia forma może nie tylko poprawić efekty SEO, ale też przełożyć się na większą liczbę wejść na naszą stronę. Jak tworzyć wyniki wyszukiwania efektywne dla odbiorcy, a także skuteczne pod kątem

Przeczytaj »

Optymalizacja strony pod intencje wyszukiwania

Algorytm wyszukiwania stale się zmienia, ewoluuje, jest coraz bardziej złożony, ale i precyzyjny. Celem tych zmian jest jeszcze lepsze rozumienie aktualnych potrzeby odbiorców i intencji stojących za wpisywanymi w okno wyszukiwarki zapytaniami. W efekcie wyszukiwarka ma dostarczać treści dużo lepiej dopasowane do intencji wyszukiwań. Jeśli Analytics pokazuje Ci, że Twoja strona traci widoczność? Pozyskujesz wartościowe linki, optymalizujesz stronę pod kątem czasu ładowania i responsywności, ale mimo to poszczególne podstrony mają coraz mniej wyświetleń z organika. Może to oznaczać, że nie

Przeczytaj »

KATEGORIE

SOCIAL MEDIA

O MNIE

Adam Kuśmierczyk

Adam Kuśmierczyk

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.