
Ile kosztuje reklama w Google Ads / AdWords?
Chcesz rozpocząć kampanię linków sponsorowanych w Google? Zastanawiasz się ile miesięcznie będziesz musiał wydać na reklamy w Google? Sam słyszę to pytanie kilka razy w tygodniu, dlatego też dziś powiem
SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ
NOWOŚCI NA BLOGU
Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij w wybrane zdjęcie. Przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.
Chcesz rozpocząć kampanię linków sponsorowanych w Google? Zastanawiasz się ile miesięcznie będziesz musiał wydać na reklamy w Google? Sam słyszę to pytanie kilka razy w tygodniu, dlatego też dziś powiem
Budowa zaplecza to wciąż jedno z podstawowych działań firm pozycjonerskich. Zaplecze, a dokładniej strony zapleczowe, to strony budowane i aktualizowane przez pozycjonerów, które poprzez linki przekazują swój autorytet pozycjonowanym stronom
CTR, czyli Click To Rate, to wskaźnik pokazujący procentowy stosunek pomiędzy liczbą kliknięć w naszą reklamę a liczbą wyświetleń naszej reklamy. CTR pokazuje zatem efektywność naszych działań. Im wyższy CTR
W jednym z moich filmów opowiadałem Wam już o tym jak optymalizować kampanie reklamowe Google AdWords. Bieżąca optymalizacja pozwala nam dobrać lepsze słowa kluczowe, obniżyć stawki za kliknięcie w reklamę,
Dobrze zoptymalizowany pod kątem SEO tytuł, to jeden z podstawowych i niezbędnych elementów, które musisz mieć na uwadze, jeśli chcesz by Twój tekst i Twoja strona mogła walczyć o jak
Tworzysz treści na swojego bloga lub na swoją stronę internetową. Pojąłeś już jak działają podstawowe mechanizmy wyszukiwarki? Wiesz już jak dobierać najbardziej optymalne słowa kluczowe do swoich tekstów? Jak w
KATEGORIE
SOCIAL MEDIA
O MNIE
Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Pomagam firmom w prowadzeniu optymalnych działań marketingowych w internecie. Optymalizacja strony internetowej, lokalne SEO, a także kampanie AdWords to tylko niektóre ze sposobów pomagających w dotarciu do potencjalnych klientów. Staram się by każde, nawet najmniejsze działanie, dawało korzyści na wielu płaszczyznach. Jeśli jesteś zainteresowany tym o czym mówię i pisze na blogu i chciałbyś porozmawiać o szczegółach? Nie czekaj, zadzwoń lub napisz do mnie: kontakt@mroptim.pl
TAGI