MrOptim.pl

SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ

BLOG SEO/ADS

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

SEO a blog – pozycjonowanie bloga a strategia SEO

Blog może być bardzo efektywnym narzędziem pozycjonowania w wyszukiwarce. Luźny format wpisów blogowych jest bardzo pojemny, pozwala na publikowanie treści na dowolny temat. Umiejętnie zaplanowana strategia contentowa, czy też konkretnie plan publikacji, może nie tylko zwiększać widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania, ale również wpłynąć na poprawę jej pozycji na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe. Jeśli więc zastanawiasz się, czy warto zaangażować się w blogowanie, albo czy reaktywować swojego dawno już wygaszonego bloga, to ten tekst jest właśnie dla Ciebie. W

Przeczytaj »

Optymalizacja kampanii Performance Max

Kampania Performance Max to obecnie najbardziej popularna kampania automatyczna w systemie Google Ads. Daje reklamodawcom bardzo duże zasięgi, niskie stawki za kliknięcie w reklamy, a przy tym obiecuje poprawę wyników konwersji. Głównym problemem kampanii Performance Max, jak wszystkich dotychczasowych kampanii automatycznych, jest ograniczona możliwość jej kontroli. Czy da się optymalizować kampanię Performance Max? Jak można to robić? Kiedy warto wdrożyć ten typ kampanii na swoje konto? Zapraszam na kolejny odcinek z cyklu MrOptim przy tablicy.     Nie działa? Oglądaj

Przeczytaj »

Jaki hosting pod SEO dla strony i sklepu internetowego?

Właściciele stron i sklepów internetowych, którym zależy na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania nieustannie optymalizują swoje strony. Zmieniają systemy cms, modyfikują funkcjonalności, przebudowują szablony graficzne. Wszystko po to by stworzyć możliwe najlżejszą i szybko ładującą się witrynę. Mając na celu skrócenie czasu ładowania się strony wyjść trzeba poza nią. Niezwykle ważnym elementem tej układanki jest jakość serwera jego przepustowość i szybkość z jaką odpowiada na zapytania o pliki tworzące stronę. Jaki serwer będzie najlepszy pod kątem SEO? Czym się

Przeczytaj »

Pozycjonowanie sklepu internetowego – architektura SEO

Architektura sklepu internetowego, odpowiedni dobór słów kluczowych i osadzenie ich na poszczególnych kartach / podstronach naszego e-commerca to klucz do wysokiej efektywności działań pozycjonerskich. Jak zaplanować taką architekturę dla nowopowstającego sklepu? Jak zmodyfikować architekturę funkcjonującego już sklepu internetowego by poprawić jego widoczność na liście wyników wyszukiwania?   Nie działa? Oglądaj na YouTube – https://www.youtube.com Chcesz dostawać powiadomienia o moich nowych odcinkach na kanale YouTube kliknij! Cel optymalizacji? Jak powinna być architektura sklepu internetowego pod SEO? Przede wszystkim przejrzysta – powinna

Przeczytaj »

Pozycjonowanie firmy B2B

Prowadzisz firmę świadczącą usługi dla biznesu – np. kancelarie prawną, biuro podatkowe, doradztwo gospodarcze? Zastanawiasz się jak możesz wykorzystać wyszukiwarkę by pozyskiwać zapytania i klientów z Internetu? A może masz już za sobą pierwszy epizod z agencją SEO lub Google Ads, ale jego efekty nie spełniły Twoich oczekiwań? Jeśli chcesz uniknąć ruchu i zapytań od osób niezdecydowanych, którym daleko do podjęcia decyzji o zakupie, to potrzebujesz bardziej złożonych scenariuszów niż tylko „oferuję daną usługę”, „ jestem ekspertem”. Jakich? O tym

Przeczytaj »

Optymalizacja SEO zdjęć i grafik

Zdjęcia i grafiki podnoszą atrakcyjność naszej strony. Mają wiele zadań. Przykuwają uwagę, pomagają w organizacji tekstu na stronie, potęgują / wspierają komunikat, mogą też być elementem poprawiającym widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Według aktualnych danych wyszukiwarka graficzna przejmuje obecnie 27% całego ruchu w sieci. Warto więc zoptymalizować zdjęcia i grafiki na swojej stronie. Jak to zrobić dobrze?   Nie działa? Oglądaj na YouTube – https://www.youtube.com Chcesz dostawać powiadomienia o moich nowych odcinkach na kanale YouTube kliknij! #1 Rozmiar Rozmiar obrazu,

Przeczytaj »

KATEGORIE

SOCIAL MEDIA

O MNIE

Adam Kuśmierczyk

Adam Kuśmierczyk

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.