Kampanie AdWords, czyli płatne reklamy w postaci linków sponsorowanych, które możemy zobaczyć nad organicznymi wynikami wyszukiwania, to często najszybsza i najprostsza droga do pozyskania nowych klientów z sieci. Reklamy w AdWords możesz uruchomić w stosunkowo prosty sposób, zaczynają działać niemal od razu i w każdej chwili możesz z nich zrezygnować. Sam ustalasz stawkę za kliknięcie w reklamę, sam ustalasz maksymalny budżet, na bieżąco kontrolujesz wydatki. Właśnie dzięki tym atutom AdWords cieszą się taką popularnością, szczególnie wśród firm, które dopiero zaczynają promocję w Internecie. Równie często jednak słyszy się jednak głosy, o tym że AdWordsy przejadają budżet, że są nieefektywne. Bardzo mało osób jest jednak świadomych, że efektywność kampanii AdWords zależy nie tylko od jej prawidłowego wdrożenia, ale od optymalizacji przez cały czas trwania kampanii. Dlatego też dziś dam Ci kilka porad o tym jak optymalizować kampanię AdWords, by niwelować skutki “niesprzedażowych” kliknięć i wykorzystywać budżet jak najbardziej efektywnie.