10 i pół najczęstszych błędów SEO na stronach internetowych
Dziś krótko i na temat, czyli jakie błędy na naszych stronach mogą uniemożliwiać wejście na wysokie pozycje w wyszukiwarce.
SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ
BLOG SEO/ADS
Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.
Dziś krótko i na temat, czyli jakie błędy na naszych stronach mogą uniemożliwiać wejście na wysokie pozycje w wyszukiwarce.
Nie wiem czy wiesz, ale pozycja numer jeden nie zawsze jest pierwszym wynikiem wyszukiwania. Słyszałeś o pozycji numer zero? Nie, nie przesłyszałeś się, pozycji numer zero. Korzystając z Google, od pewnego czasu możesz zauważyć, że w odpowiedzi na bardzo konkretne zapytania przed wynikami wyszukiwania pojawiają się boxy zawierające treść, która jest odpowiedzią na to właśnie pytanie. To właśnie jest wynik numer zero, zwany answer boxem, czyli po polsku ramką odpowiedzi. Jeśli już się z nimi spotkałeś i się zastanawiasz jak
Ogromny natłok informacji, którymi codziennie jesteśmy bombardowani przeglądając portale internetowe czy serwisy społecznościowe, gdzie merytoryczne artykuły branżowe przeplatają się z, co tu dużo mówić, zupełnie do niczego niepotrzebną nam treścią, sprawia, że właściciele firm, mają niezwykle trudne zadanie. Muszą po pierwsze zwrócić uwagę swoich odbiorców, a po drugie zainteresować ich swoimi produktami czy usługami. Czy dziś faktycznie czytamy tylko nagłówki? Czy większe szanse na przebicie mamy pisząc długie, czy krótkie treści? Które z nich powinniśmy tworzyć? Postaram się Wam nieco
Prowadzisz firmę na terytorium naszego kraju, ale chciałbyś powalczyć o klientów zagranicznych? Celujesz w firmy zagraniczne, które z różnych powodów potrzebują partnera świadczącego konkretne usługi, działającego właśnie na polskim rynku?
Praktycznie nie ma miesiąca, w którym nie dowiedzielibyśmy się o kolejnej nowej funkcji wyszukiwarki Google, kolejnym narzędziu wyszukiwania, czy kolejnej zmianie algorytmu. Zmiany te wymuszają na specjalistach SEO coraz to bardziej wyszukane działania, które jest ciężko zautomatyzować. „Ręczna” robota, w każdej branży zawsze generowała i generować będzie dość wysoką cenę, z uwagi na czas jaki zabierają dane działania.
Przed miesiącem Google ogłosiło, że jest już dostępna globalnie funkcja zwana „similar items”, czyli tzw. podobne przedmioty, która ma za zadanie ułatwić nam poszukiwanie i zakup pokrewnych produktów opierając się na oglądanych przez nas w sieci zdjęciach. Kontynuuje ona rozbudowę narzędzi służących do przeszukiwania obrazów z zasobów Google’a i wprowadza nowe możliwości dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych na promocję swoich towarów w nowym miejscu, które warto wykorzystać.
KATEGORIE
SOCIAL MEDIA
O MNIE
Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.