MrOptim.pl

SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ

BLOG SEO/ADS

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

Jak zrobić audyt SEO swojej strony?

Zastanawiasz się dlaczego Twoja strona internetowa nie jest widoczna w sieci tak, jak byś tego chciał? Dlaczego nie sprzedaje Twoich usług czy produktów tak, jak tego oczekiwałeś? Chciałbyś wiedzieć co sprawia, że wciąż nie możesz zająć dobrych pozycji na liście wyników wyszukiwania, dlaczego nie możesz dogonić konkurencji? Jeśli tak, to pora byś wykonał audyt SEO swojej strony.

Przeczytaj »

Świąteczna checklista SEO

Za nami Black Friday i Cyber Monday, czyli dwa dni, które mają za zadanie wydłużyć świąteczny sezon zakupowy. Choć w naszym kraju od kilku lat robi się wszystko, by jak najszybciej obudzić w nas potrzebę świątecznych zakupów, to jednak wciąż to grudzień jest w wielu branżach miesiącem największej sprzedaży. Czy zoptymalizowałeś swoją stronę pod kątem tego sezonu? Musisz wiedzieć, że jest kilka kwestii, które mogą poprawić widoczność Twojego sklepu i asortymentu, który oferujesz w sezonie świątecznym. W tym odcinku pokażę

Przeczytaj »

Jak stworzyć strukturę adresów URL przyjazną dla SEO?

Pozycje naszej strony w wynikach wyszukiwania zależne są od wielu czynników, w tym także od tego, jaki kształt mają adresy url naszej strony i poszczególnych jej zakładek, bo to one pokazują się w wynikach wyszukiwania. Wygląd adresów url w większości przypadków jest przełożeniem struktury naszej strony, liczby kategorii i tego jak głęboko osadzone są w tej strukturze strony docelowe, zawierające nasze finalne produkty lub usługi.

Przeczytaj »

Dlaczego warto założyć firmowego bloga?

Jeśli prowadzisz swój biznes w internecie i zastanawiasz się nad tym, jak możesz jeszcze lepiej zacząć promować swoje usługi czy też produkty w wyszukiwarce, to warto byś zastanowił(a) się nad założeniem firmowego bloga. Odpowiednio prowadzony blog firmowy, zbudowany w obrębie Twojej strony internetowej, może bardzo mocno wspierać Twoją stronę w budowaniu lepszej pozycji w wyszukiwarce, jak i zwiększać jej widoczność w sieci. Profitów wynikających z prowadzenia firmowego bloga jest o wiele więcej i dlatego też dziś opowiem Wam o tym,

Przeczytaj »

Optymalizacja kampanii Google AdWords

Kampanie AdWords, czyli płatne reklamy w postaci linków sponsorowanych, które możemy zobaczyć nad organicznymi wynikami wyszukiwania, to często najszybsza i najprostsza droga do pozyskania nowych klientów z sieci. Reklamy w AdWords możesz uruchomić w stosunkowo prosty sposób, zaczynają działać niemal od razu i w każdej chwili możesz z nich zrezygnować. Sam ustalasz stawkę za kliknięcie w reklamę, sam ustalasz maksymalny budżet, na bieżąco kontrolujesz wydatki. Właśnie dzięki tym atutom AdWords cieszą się taką popularnością, szczególnie wśród firm, które dopiero zaczynają

Przeczytaj »

Pozycjonowanie dużego sklepu internetowego

Jakiś czas temu w jednym z odcinków opowiadałem o tym, co można zmienić na stronie produktu w sklepie internetowym. Wspominałem o tym, by dodać unikalne opisy produktów, zdjęcia, video, czat na żywo. Co jednak zrobić, jeśli nasz sklep ma kilka lub kilkanaście tysięcy produktów, posiadających kilka lub kilkanaście wersji kolorystycznych czy kilka rozmiarów. Poprawianie każdej podstrony, strona po stronie może być rzeczą niemal niewykonalną, a na pewno nie tanią. Jak więc optymalizować tak duże sklepy? Czy da się coś z

Przeczytaj »

KATEGORIE

SOCIAL MEDIA

O MNIE

Adam Kuśmierczyk

Adam Kuśmierczyk

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.