MrOptim.pl

SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ

BLOG SEO/ADS

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

O czym pamiętać przy rebrandingu strony firmowej?

Zamierzasz w najbliższym czasie przebudować swoją stronę internetową, wdrożyć jej nową odświeżoną wersję, a może twoja firma myśli o rebrandingu? Musisz pamiętać o zagrożeniach jakie ta zmiana niesie za sobą dla pozycjonowania twojej firmy w internecie. Nikt z nas nie chciałby przecież zaraz po wdrożeniu nowej strony firmowej dowiedzieć się, że oto właśnie stracił efekt wielu lat pracy nad pozycjonowaniem swojej firmy. Zatem dzisiaj podpowiem ci jak przeprowadzić rebranding tak, by wyrządził on jak najmniej szkód dla pozycjonowania. Chcesz dostawać powiadomienia

Przeczytaj »

8 sposobów na zwiększenie sprzedaży w twoim sklepie internetowym

Prowadzący sklepy internetowe każdego dnia szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży swoich produktów. Poszukując nowych rozwiązań musisz jedna pamiętać, że wzrost sprzedaży jest wypadkową zarówno stosowanych form promocji produktów jak i funkcjonalnych udogodnień pomagających w podjęciu decyzji zakupowej, które dostępne są na twojej stronie.

Przeczytaj »

Jak dobrać optymalne słowa kluczowe?

Wybór odpowiednich słów kluczowych jest podstawą optymalizacji strony internetowej, o której opowiadałem już w poprzednim odcinku. Słowa kluczowe pomagają wyszukiwarce skategoryzować treść strony, są też jednym z elementów, na bazie których wyszukiwarka dobiera strony, które wyświetli w wynikach wyszukiwania.

Przeczytaj »

Samodzielna optymalizacja stron w Google – on-page SEO

Nawet najciekawsze tematy na twojej stronie czy blogu firmowym nie wskórają za wiele jeśli strona z taką treścią nie będzie widoczna w wynikach wyszukiwania Google. Dlatego dziś praktyczny przewodnik po tym jak krok po kroku samodzielnie zoptymalizować stronę (produktu, czy też usługi) pod kątem jak najlepszej widoczności w wynikach wyszukiwania Google. 

Przeczytaj »

5 decyzji, które musisz podjąć przed założeniem bloga

Blogowanie to jedna z najpopularniejszych aktywności firm w internecie. Nie ma się co dziwić, bo blog to tak naprawdę dużo korzyści – buduje wizerunek eksperta, tworzy relacje z odbiorcami, potencjalnymi nabywcami naszych usług i produktów. Zakładając bloga będziemy musieli podjąć kilka decyzji, które mogą w bardzo dużym stopniu odbić się na funkcjonowaniu i rozwoju naszego bloga w przyszłości.

Przeczytaj »

KATEGORIE

SOCIAL MEDIA

O MNIE

Adam Kuśmierczyk

Adam Kuśmierczyk

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.