Pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych

Zwiększ widoczność
gabinetu w Internecie

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od ponad 10 lat zajmuję się marketingiem internetowym w branży usług profesjonalnych. Pozycjonuję strony gabinetów stomatologicznych, poprawiam widoczność stron stomatologów
w wyszukiwarce, zwiększam liczbę zapytań napływających przez strony do gabinetu stomatologicznego. 

Pozycjonowanie-stron-gabinetow-stomatologicznych

Poznaj więcej szczegółów

Co mogę zrobić dla Twojego gabinetu stomatologicznego?

Pozycjonowanie stron stomatologów i gabinetów stomatologicznych SEO

Optymalizacja
i pozycjonowanie

Poprawiam widoczność i autorytet stron gabinetów, a wraz z nimi ich pozycję w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie stron stomatologów i gabinetów stomatologicznych Copywriting

Teksty na stronę/blog

Tworzę teksty na stronę, opisy usług, oraz wpisy na bloga, zoptymalizowane pod kątem SEO. Zwiększam szanse na to, że pojawią się w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie stron stomatologów i gabinetów stomatologicznych kropki
Pozycjonowanie stron stomatologów i gabinetów stomatologicznych Ads

Kampanie Google Ads

Wdrażam, prowadzę i optymalizuję płatne kampanie reklamowe oraz remarketingowe w Google.

DLACZEGO JA?

Co zyskujesz zlecając mi pozycjonowanie swojego gabinetu stomatologicznego?

Od 10 lat zwiększam widoczność i pozycjonuję gabinety lekarskie w Internecie. To jednak nie wszystko. Zatrudniając mnie zyskujesz specjalistę obytego w specyfice Twojej branży, potrafiącego tworzyć nowe produkty i śledzącego trendy.

Obserwuję nowe trendy

Monitoruję rynek i trendy, które są podstawą nowych usług. Badam potencjalne zainteresowanie nowymi usługami stomatologicznymi. Podpowiadam jaką usługę promować, dodać do oferty. Szukam nisz. Doskonale wiem, że branża cały czas ewoluuje, pojawiają się coraz to nowe technologie, które są istotą każdej usługi stomatologicznej.

UMIEM SPRZEDAWAĆ USŁIGI stomatologicznE

Mam za sobą szereg udanych kampanii. Wiem czego szukają Twoi potencjalni kliencie w sieci. Jak pytają o świadczone przez Ciebie usługi. Wiem jak przyciągnąć uwagę Twoich potencjalnych klientów. Umiem diagnozować słabe punkty Twojej strony i poprawiać jej sprzedażowość.

mAM CZAS NA PISANIE

Nie będę wymagał byś co tydzień pisał tekst na bloga, nową ofertę na stronę, czy publikację prasową, jeśli nie masz na to czasu. Zrobię to za Ciebie. 10 lat pracy dla branży medycznej sprawia, że jestem w stanie samodzielnie tworzyć bezpieczne i merytoryczne treści usług, teksty na bloga oraz publikacje do Internetu.

Poznaj wybrane historie moich Klientów

HISTORIE SUKCESU

MrOptim Pozycjonowanie gabinetów stomatologicznych Kontakt

Chciałbyś poprawić widoczność strony Twojego gabinetu i zacząć pozyskiwać klientów z Internetu. Zleć mi bezpłatny audyt Twojej strony i wycenę działań SEO. 

Zleć mi wycenę

MrOptim Pozycjonowanie gabinetów stomatologicznych Tryby

Moja oferta dla gabinetów stomatologicznych

Optymalizacja strony internetowej

zwiększa liczbę słów kluczowych i haseł, na które odpowiada strona, pomagając jej zaistnieć w wynikach wyszukiwania:

Pozycjonowanie strony gabinetu

linki kierujące do Twojej strony budują jej pozycje w rankingu wyszukiwarki

Prowadzenie bloga eksperckiego

blog buduje autorytet firmy i pokazuje jej aktywność, zwiększa liczbę słów kluczowych

Kampanie reklamowe Google Ads

płatna reklama w wyszukiwarce to najszybszy sposób na zdobycie klientów

Wizytówka Google My Business

 czyli SEO w mapach, pomaga potencjalnym klientom odnaleźć kancelarię w mapach

Jak działam?

Sprawdź czy mój model działania będzie Ci odpowiadać

Krok 1.

Omawiam potrzeby

Przeprowadzam audyt Twojej strony, pytam o Twoje oczekiwania i możliwości.

Krok 2.

Proponuję strategię

Przedstawiam strategię dla Twojej strony, proponuję zmiany i plan działań.

Pozycjonowanie stron stomatologów i gabinetów stomatologicznych kropki2
Pozycjonowanie stron stomatologów i gabinetów stomatologicznych kropki2

Krok 3.

Wdrażam strategię

Wprowadzam uzgodnione z Tobą zmiany, wprowadzam plan w życie.

Krok 4.

Raportuję efekty

Analizuję efekty prac, przygotowuję raport, przedstawiam nowe możliwości.

MrOptim Pozycjonowanie gabinetów stomatologicznych Kontakt

Chciałbyś porozmawiać o szczegółach tego co mogę dla Ciebie zrobić? Umów się ze mną na rozmowę wideo. Zaproponuj godziny spotkania. W mailu podaj mi też adres www Twojego gabinetu bym mógł przygotować się do rozmowy z Tobą.

Umów niezobowiązujące spotkanie

MrOptim Pozycjonowanie gabinetów stomatologicznych Tryby

Optymalizacja SEO strony

Optymalizacja strony

Dostosowywanie strony internetowej do wytycznych SEO to podstawowy element pozycjonowania gabinetu dentystycznego, bez tego dalsze kroki nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. Dostosowywanie witryny obejmuje wybór odpowiednich słów kluczowych, modyfikację zawartości strony, poprawę wyglądu strony na urządzeniach mobilnych, która obecnie jest bardziej istotna niż wersja desktopowa. Szczegóły poniżej:

Krok nr 1.

DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH

Pozycjonowanie strony gabinetów stomatologicznych opiera się na słowach kluczowych. To je wpisują w okno wyszukiwarki potencjalni pacjenci gabinetu. Witryna gabinetu powinna zawierać jak najwięcej najczęściej szukanych fraz kluczowych. Trudno jest zamieścić wszystkie te frazy na niewielu podstronach. Zazwyczaj konieczna jest więc rozbudowa strony i stworzenie nowej architektury.

Krok nr 2.

Rozbudowa strony

Strona gabinetu stomatologicznego, która składa się z zakładki o gabinecie, wylistowania świadczonych usług i danych kontaktowych, to w obecnych czasach o wiele za mało by konkurować o dobre pozycje w wyszukiwarce. Niezbędne jest posiadanie indywidualnych podstron/sekcji dla każdej oferowanej usługi, dostosowanych do fraz kluczowych, zawierających pełnię informacji, które jednocześnie są logiczne i intuicyjne, tak aby zarówno algorytmy wyszukiwarek, jak i przyszli pacjenci mogli bez trudu po nich nawigować.

Krok nr 3.

Wyświetlanie na telefonach

Telefony stanowią obecnie podstawowe narzędzie konsumpcji treści w Internecie. Często mamy je po prostu w zasięgu ręki. Pozycjonując gabinet dentystyczny, nie możemy bagatelizować ich roli. Witryna gabinetu stomatologicznego, która na urządzeniach mobilnych prezentuje się w sposób nieodpowiedni, bałaganiarski czy niekompletny, nie zyska zaufania potencjalnego pacjenta. Poprawienie czytelności i klarowności strony w wersji mobilnej, jak również ułatwienie kontaktu z zespołem gabinetu, jest niezbędne, aby w pełni czerpać korzyści z pozycjonowania.

Czy potencjalni klienci szukają usług stomatologicznych w wyszukiwarce?

Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w statystykach dla popularnych haseł, tzw. słów kluczowych, związanych z ofertą gabinetów stomatologicznych. Hasła takie, jak te poniżej mówią same za siebie:

stomatolog Poznań – 2900 zapytań miesięcznie
dentysta Poznań – 2900 zapytań miesięcznie
gabinet stomatologiczny Poznań – 320 zapytań miesięcznie
wybielanie zębów Poznań – 590 zapytań miesięcznie
stomatolog Kraków – 4400 zapytań miesięcznie
dentysta Kraków – 5400 zapytań miesięcznie
gabinet stomatologiczny Kraków – 480 zapytań miesięcznie
wybielanie zębów Kraków – 880 zapytań miesięcznie
stomatolog Wrocław – 5400 zapytań miesięcznie
dentysta Wrocław – 4400 zapytań miesięcznie
gabinet stomatologiczny Wrocław – 390 zapytań miesięcznie
wybielanie zębów Wrocław – 590 zapytań miesięcznie
stomatolog Łódź – 2900 zapytań miesięcznie
dentysta Łódź – 1600 zapytań miesięcznie
stomatolog Bydgoszcz – 2400 zapytań miesięcznie
dentysta Bydgoszcz – 1900 zapytań miesięcznie
stomatolog Gdańsk – 1900 zapytań miesięcznie
dentysta Gdańsk – 1900 zapytań miesięcznie

Sprawdź teraz, na którym miejscu w wynikach wyszukiwania znajduje się Twój gabinet stomatologiczny. Jeśli nie jest to wysoka pozycja z pierwszej strony wyników wyszukiwania, to są małe szanse, że klienci trafią na Twoją stronę.

Pozycjonowanie stron stomatologów i gabinetów stomatologicznych Hasła

Sprawdź mnie

Oceń czy się znam. Posłuchaj kilku porad.

MrOptim Pozycjonowanie gabinetów stomatologicznych Tryby

Pozyskiwanie linków

Link building

Po optymalizacji strony rozpoczyna się etap link buildingu, czyli pozyskiwania linków do strony gabinetu stomatologicznego. Zasada jest prosta, im lepszej jakości linki kierować będą do strony gabinetu, tym lepiej będzie ona oceniona przez wyszukiwarkę. Linki ze stron o wysokim autorytecie przekazują swoją moc stronie gabinetu. Kluczem jest to by tworzyć wysokiej jakości linki i kierować je w odpowiednie miejsca na stronie.

Linki nr 1.

Linki z publikacji

Najbardziej wartościowe są linki pochodzące z artykułów w mediach internetowych, lokalnych i specjalistycznych o silnej pozycji SEO. Identyfikacja takich platform potrzebuje badania każdej z nich na podstawie kilku wskaźników. Jednak zdobycie linka nie jest łatwe, nierzadko wymaga tworzenia materiałów prasowych. Dlatego warto powierzyć to zadanie komuś, kto posiada doświadczenie w współpracy z wydawcami.

Linki nr 2.

Linki z katalogów

Linki z katalogów do od dawna jedno z najpopularniejszych miejsc, z których pozyskuje się linki. Obecnie w sieci jest tysiące katalogów umożliwiających dodanie profilu firmy lub strony WWW. Wiele z nich ma jednak słaby autorytet dla SEO. Trzeba wiedzieć, gdzie warto wykonać wpis, a gdzie niepotrzebnie nie tracić czasu. Każdy katalog trzeba każdorazowo ocenić pod kątem SEO.

Linki nr 3.

Linki z Forów

Fora internetowe, szczególnie te specjalistyczne oraz tematy związane z proponowaną usługą, to obszary, na których warto umieścić odnośniki do witryny gabinetu dentystycznego. Zdobycie linku z takiej platformy zazwyczaj wymaga założenia konta oraz stworzenia komentarza, który będzie wartościowym wkładem w debatę i nie zostanie natychmiastowo usunięty przez opiekuna forum.