Kampanie Google Ads Białystok
Szukasz specjalisty
Google Ads?
Mam na imię Adam i od ponad 10 lat wdrażam i optymalizuję kampanie reklamowe dla firm usługowych oraz sklepów internetowych w systemie Google Ads. Masz kampanię reklamową w Google Ads, ale nie jesteś zadowolony z jej efektów, a może dopiero zaczynasz korzystać z Google Ads i szukasz kogoś kto zajmie się jej prowadzeniem? Zlecić mi prowadzenie i optymalizację kampanii Google Ads. Porozmawiajmy, zadzwoń, napisz do mnie, umówmy się na spotkanie.
ZOBACZ CO MOGĘ DLA CIEBIE ZROBIĆ?
CO OFERUJĘ?
Kampanie lokalne
Dla firm, które chcą promować się lokalnie.
Chcesz pozyskać klientów z Twojego miasta, powiatu, województwa. Prowadzę kampanie dla lokalnych przedsiębiorców z różnych branż. Chcesz promować swój gabinet stomatologiczny, salon makijażu, a może agencję nieruchomości w mieście, w którym działasz. Ta kampania jest właśnie dla Ciebie. Tworzę optymalne kampanie Google Ads, które efektywnie wykorzystają Twój budżet.
Kampanie ogólnopolskie
Dla firm, które walczą o rynek krajowy.
Na co dzień wspieram przedsiębiorstwa, które walczą o klienta na terenie całego kraju. Wspierałem i wspieram sklepy internetowe, podmioty z branży e-commerce, a także ogólnopolskich dostawców usług. Wdrażam kampanie od zera, dopasowane do Twoich zasobów i obranych przez Ciebie celów, a także optymalizuję już istniejące kampanie Google Ads, by maksymalizować ich efekty.
Kampanie Search
Pierwsze miejsca w wyszukiwarce.
Kampanie typu Search to najbardziej klasyczne reklamy internetowe w Google Ads. Często są mylone z organicznymi wynikami wyszukiwania. Zajmują pozycje na samym szczycie strony, przyciągają uwagę i generują wysoki wskaźnik klikalności. Są idealne firm dążących do szybkiego zwiększenia widoczności w Google, bez czekania na długotrwałe efekty SEO.
Kampanie Google zakupy
Pokaż swoje produkty w wyszukiwarce
Tworzę kampanie produktowe dedykowane dla sklepów internetowych. Sprawię, że Twoje produkty pojawią się w wyszukiwarce nad wynikami wyszukiwania. Kampanie produktowe Google Ads podsuwają produkty pod nos potencjalnego nabywcy. Przygotowuję plik produktowy i optymalizuję kampanie produktowe by uzyskać jak najniższy koszt konwersji i jak największe zasięgi.
Kampania Performance Max
Maksymalny zasięg i zyski
Kampania w Performance Max to najnowszy format reklamowy, który najmocniej wykorzystuje automatyzację systemu Google Ads. Na bazie przesłanego logotypu, zdjęć i treści komunikatów system sam tworzy szablon graficzny reklamy, który wyświetla Twoim potencjalnym klientom w najdogodniejszej w danej sytuacji formie, najczęściej jak to możliwe.
Remarketing
Maksymalizuj zyski z odwiedzających.
Konfiguruję kampanie remarketingowe Google Ads, które nastawione są na odwiedzających Twoją stronę użytkowników. Segmentuję odbiorców i docieram do niech ze specjalną dedykowaną kampanią promocyjną lub wizerunkową. Wdrażam remarketing nastawiony zarówno na Twoich klientów jak i osoby, które nie dokonały zakupu.
Chcesz zacząć promować się w Google Ads? Google daje 1200 zł bonusu dla nowych użytkowników. Zapytaj o szczegóły. Chciałbyś bym poprawił efektywność Twojej kampanii? Porozmawiajmy!
- kontakt@mroptim.pl
- 665 932 107
- Białystok
Umów się na rozmowę lub spotkanie
Co zyskujesz?
Comiesięczna optymalizacja kampanii
Przynajmniej raz w tygodniu jestem na Twoim koncie by przeanalizować ostatnie dane i wprowadzić niezbędne modyfikacje.
Comiesięczne podsumowanie kampanii
Na koniec każdego miesiąca otrzymasz ode mnie krótkie podsumowanie efektów kampanii i propozycję dalszych prac.
Integracja Google Analytics
Łączę Twoje konto Google Ads z systemem Google Analytics, dzięki czemu zbierać możesz szczegółowe dane o wyświetleniach strony.
Integracja Google Tag Manager
Konfiguruję śledzenie konwersji (kliknięć w mail, telefon, formularz kontaktowy, dokonanie zakupu) i przesyłąm dane do Google Ads.
Szukasz specjalisty z Białegostoku?
Zleć mi audyt swojej kampanii Google Ads
Chcesz zacząć reklamować się efektywnie w Google Ads, ale nie wiesz od czego zacząć? Zleć mi audyt swojej kampanii Google Ads. W kilku prostych punktach wskażę Ci co według mnie wymaga poprawy, jaką strategię i dlaczego właśnie taką powinieneś/powinnaś obrać. Audyt kampanii wykonuję nieodpłatnie. Nie zobowiązuje on do podjęcia współpracy ze mną. Po prostu porozmawiamy o Twojej kampanii.
Zalety pracy ze mną
Zaleta nr 1.
Stała opieka
Masz dość dużych agencji, gdzie jesteś jednym z tysiąca klientów. Chcesz kontaktować się zawsze z tą samą osobą, która bezpośrednio pracuje dla Twojej firmy. Współpracując ze mną zawsze dzwonisz lub piszesz bezpośrednio do mnie.
Zaleta nr 2.
Brak długoterminowej umowy
Nie wiążę Klientów długoterminowymi umowami. Owocna współpraca, to dla mnie taka, którą każda strona chce utrzymać i którą opłaca się obu stronom. W to wierzę i tym się kieruję.
Zaleta nr 3.
Startujesz i wstrzymujesz kiedy chcesz
Prowadzę kampanię dla kilkudziesięciu klientów z różnych branż. Doskonale wiem, że wiele z nich ma swój gorący sezon, ale i tzw. sezon ogórkowy. Dlatego u mnie to Ty zarządzasz tym kiedy mam dla Ciebie pracować.
Zaleta nr 4.
Konfiguruję Google Analytics i Tag Managera
Konfiguruję śledzenie konwersji na Twojej stronie byś wiedział ile formularzy kontaktowych, telefonów lub maili zostało przesłanych przez użytkowników pochodzących z reklamy Google Ads.
SPRAWDŹ MNIE
Mój kanał YouTube o Google Ads
Zobacz moje filmy wideo o prowadzeniu kampanii Google Ads.
Jak pracuję?
Krok 1.
Rozmowa/spotkanie
Pierwszym krokiem optymalizacji kampanii jest zawsze wyczerpująca rozmowa o Twoich jego potrzebach i celach.
Krok 2.
Szkic kampanii
Po ustaleniu szczegółów przygotowuję szczegółowy szkic kampanii w pliku Excel. Przedstawiam go Tobie do wglądu.
Krok 3.
Wdrożenie kampanii
Wprowadzam kampanię uzgodnioną na etapie szkicu na Twoje konto Google Ads. Startujemy.
Krok 4.
Raportuję
Pod koniec pierwszego miesiąca współpracy przesyłam krótkie podsumowanie efektów prac.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane mi pytania
FAQ – GOOGLE ADS
Sugerowany przeze mnie minimalny budżet kampanii Google Ads zawsze podaję w trakcie bezpłatnej wyceny. W przypadku sklepów internetowych i kampanii ogólnopolskich budżet ustalany jest zawsze indywidualnie. Minimalny budżet, jaki co miesiąc powinna wydać mała lokalna firma, która chce się promować w swoim mieście, to nie mniej niż 1000 zł miesięcznie. W przypadku dużych miast wojewódzkich i aglomeracji często budżet już na start trzeba podwoić lub potroić. Prowadzenie kampanii Google Ads nawet dla małego lokalnego biznesu w obecnych realiach rynkowych jest po prostu niemożliwe z mniejszym budżetem. Pamiętaj, że moje wynagrodzenie nie jest częścią budżetu, nie jest wliczone w powyższe kwoty, jest płatne dodatkowo na podstawie wystawionej co miesiąc faktury.
Wynagrodzenie za przygotowanie kampanii Google Ads to kwota płatna jednorazowo, w pierwszym miesiącu prac. Kwota ta zależy od wielkości kampanii. W przypadku kampanii tworzonych od zera dla firm, które chcą się promować lokalnie, kwota ta nie przekracza 600 zł netto.
W przypadku kampanii tworzonych od zera, od drugiego miesiąca prac rozpoczyna się comiesięczne optymalizacja kampanii Google Ads. W ramach comiesięcznej optymalizacji raz w tygodniu analizuję wyniki kampanii Google Ads i wprowadzam niezbędne korekty w stawkach i strategii. Comiesięczne wynagrodzenie jest stałe. Wysokość opłaty za comiesięczną optymalizację kampanii Google Ads wyceniam na podstawie indywidualnych założeń każdej kampanii, zależy ono od:
- Ilości kampanii – im więcej grup produktów i usług chcesz reklamować w Google Ads, im więcej różnych strategii dla różnych grup, tym większą ilość danych będę musiał co miesiąc przejrzeć by optymalizować.
- Wysokości budżetu – im większy budżet kampanii Google Ads tym więcej danych do analizy, więcej możliwości optymalizacji.
Szeroko zakrojone kampanie Google Ads dla sklepów internetowych wyceniane są przeze mnie zawsze indywidualnie. Pierwszym etapem jest wgląd w aktualną sytuację na koncie. Na bazie tej analizy szacuję zakres prac i wynagrodzenie.
Nie wyobrażam sobie prowadzenia kampanii Google Ads poza kontem należącym do Klienta. Taka praktyka sprawia, że klienci nie mają możliwości uzyskania dostępu do swoich kampanii, co oznacza, że nie mogą ich edytować, przenosić ani kopiować. Uważam, że skoro Klient zapłacił za usługę to musi mieć pełną kontrolę nad nią. Dlatego też, w mojej praktyce, wszystkie kampanie są realizowane bezpośrednio na kontach Google Ads należących do klientów. Pozwala to Klientom na pełną swobodę zarządzania i dostosowywania kampanii do własnych potrzeb, zarówno w trakcie współpracy ze mną, jak i po jej zakończeniu. Kampania pozostaje na koncie Klienta, co daje mu możliwość dalszego korzystania z niej, optymalizowania samodzielnie lub z moją sporadyczną pomocą przy wprowadzaniu modyfikacji. Dla tych, którzy nie mają jeszcze założonego konta Google Ads, pierwszym krokiem naszej współpracy będzie pomoc w jego utworzeniu.
Na koniec każdego miesiąca naszej współpracy otrzymasz raport z działalności na Twoim koncie Google Ads. W raporcie znajdziesz podsumowanie, jak kampanie Google Ads sprawdziły się w danym miesiącu. Zazwyczaj porównuję wyniki z miesiąca na miesiąc, aby pokazać Ci, jakie korzyści przyniosły wprowadzone przez nas zmiany. Do raportu dołączam również propozycje dalszych kroków, które planuję zrealizować w kolejnym miesiącu. Dzięki skrótowemu przedstawieniu informacji, możesz łatwo zrozumieć strategie i cele, które dla Ciebie wyznaczam. Taka metoda pozwala mi na utrzymanie jasnej i zrozumiałej komunikacji odnośnie dość skomplikowanego tematu, jakim są kampanie Google Ads.