Google Ads zgodne z etyką
Kampanie Google Ads dla prawników
Od ponad 10 lat wdrażam i optymalizuję kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Adwords) dla radców prawnych i doradców podatkowych (od czerwca 2023 również dla adwokatów). Chcesz zwiększyć widoczność swojej Kancelarii dla potencjalnych klientów w Internecie? Zacznij od Google Ads.
Co daje Google Ads?
Efekty już po kilku dniach pracy
Google Ads to najszybszy sposób na pozyskanie do Twojej strony dużej liczby osób zainteresowanych świadczonymi przez Ciebie usługami.
Dociera do potencjalnych klientów
Umożliwia bardzo trafne określenie grupy docelowej. Dociera tylko do osób, które szukają konkretnych usług prawnych.
Pełna kontrola nad wydatkami
Płacisz tylko, gdy klient klika w reklamę i wchodzi na stronę Kancelarii. W każdej chwili możesz obniżyć lub podnieść budżet.
Odpowiedź na najczęściej zadawane mi pytanie 🙂
Ile to kosztuje?
Wdrożenie i optymalizacja
Wynagrodzenie specjalisty + budżet kampanii
Płatność z tzw. góry (faktura VAT)
Obsługa kampanii
Wynagrodzenie specjalisty + budżet kampanii
Płatność na koniec miesiąca (faktura VAT)
*budżet kampanii ustalany jest indywidualnie dla każdego projektu
Zalety współpracy ze mną
Zaleta nr 1.
Bez długoterminowej umowy
Nie wiążę Klientów długoterminowymi umowami. Owocna współpraca to wg mnie taka, którą każda strona chce utrzymać i która opłaca się obu stronom. W to wierzę i tym się kieruję.
Zaleta nr 2.
Zaczynasz i wstrzymujesz kiedy chcesz
Masz za dużo zapytań, a może idziesz na urlop i nie chcesz wtedy wydawać pieniędzy na reklamy Google Ads? Ze mną kampanie startujesz i wstrzymujesz kiedy chcesz. Ty zarządzasz tym, kiedy mam dla Ciebie pracować
Zaleta nr 3.
Pracuję na dowolnym budżecie
Budżet kampanii, czyli to ile chcesz miesięcznie wydać, to decyzja, która zależy od Ciebie. Oczywiście, staram się wskazywać Ci sugerowaną przeze mnie kwotę, która pozwoli nam uzyskać największą efektywność.
Jak pracuję?
Krok 1.
Omawiam Potrzeby i oczekiwania
Przeprowadzam audyt Twojej strony, dotychczasowej kampanii, pytam o Twoje cele i oczekiwania. Wspólnie ustalamy jakie usługi chcemy reklamować w Google Ads. Proponuję wstępną strategię kampanii.
Krok 2.
Przygotowuję szkic kampanii
Układam schemat kampanii, strategię grup reklamowych, poszczególne tytuły, opisy reklam, słowa kluczowe, na które będą się wyświetlać Twoje reklamy. Wysyłam Ci szkic do wglądu w przejrzystym pliku Excel.
Krok 3.
Wdrażam kampanię
Wprowadzam uzgodnione z Tobą zmiany lub modyfikacje do szkicu kampanii. Wdrażam szkic na Twoje konto reklamowe w Google Ads. Startujemy.
Krok 4.
Optymalizuję kampanię
Po wdrożeniu kampanii na Twoje konto Google Ads obserwuję jej wyniki i na bieżąco wprowadzam niezbędne korekty by zwiększyć jej skuteczność.
Krok 5.
Raportuję
Na koniec każdego miesiąca współpracy przesyłam krótkie podsumowanie efektów prac.