MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Kampanie reklamowe Google AdWords Poznań

Kampanie reklamowe Google AdWords Poznan

Kampanie AdWords / Google Ads

Docieraj tylko do wartościowych Klientów. Płać jak najmniej za reklamy.

Prowadzisz kampanię reklamową w Google AdWords / Ads, ale nie jesteś zadowolony z jej efektów, a może dopiero zastanawiasz się nad inwestycją w ten rodzaj reklamy?

Optymalizuję i przygotowuję od zera kampanie reklamowe linków sponsorowanych. Pomagam wybrać najlepsze słowa kluczowe, tworzę teksty reklam, a także doradzam w jaki sposób przebudować stronę internetową, by zwiększyć zyski z płatnej reklamy. Jeśli chciałbyś zlecić mi prowadzenie lub optymalizację kampanii Google AdWords / Ads, to zapraszam do kontaktu. Jesteś z Poznania lub okolic? Spotkajmy się.

Dlaczego warto postawić na reklamy w Google?

95% internautów w naszym kraju korzysta z wyszukiwarki Google. Każdego dnia szukają w Internecie usług czy produktów również takich jak oferowane przez Ciebie. Widoczność w wyszukiwarce Google możesz budować optymalizując i pozycjonują swoją stronę. Niestety w przypadku mocno konkurencyjnych branż i rynków jest to proces długotrwały, a Ty chcesz zacząć reklamować się już dziś. W takich właśnie sytuacjach najlepszym rozwiązaniem jest kampania Google AdWords (nowa nazwa Google Ads). Korzystająć z reklam AdWords możesz wyświetlać swoją reklamę nad organicznymi wynikami wyszukiwania.

Jakie są korzyści z reklamy AdWords / Google Ads?

#1. Dają natychmiastowy efekt

Reklamy PPC (pay per click) widoczne są od razu po ich zatwierdzeniu przez administratora, a więc pozwalają na maksymalnie szybką reakcję na pojawiające się możliwości.

#2. Docierają do klientów w czasie, gdy Ci szukają produktów i usług

Potencjalni nabywcy poszukując interesujących ich produktów i usług wpisują w okno wyszukiwarki konkretne frazy związane z produktem. Dokładna analiza tych słów kluczowych i ich odpowiednie wykorzystanie w reklamach AdWords pozwala docierać do klientów w czasie rzeczywistym.

#3. Pomagają szybko zaistnieć nowym stronom w Google

Właściciele nowopowstałych stron w pierwszych miesiącach ich egzystencji w sieci nie mają co liczyć na to, że znajdą się na czołowych miejscach wyników wyszukiwania Google. Nawet najlepiej zoptymalizowane i pozycjonowane strony muszą odczekać kilka miesięcy, zanim znajdą się na dobrych pozycjach. Dzięki doborze odpowiednich słów kluczowych za pomocą reklamy AdWords, nowe strony mają szansę na pozyskiwanie potencjalnych zainteresowanych ich usługą czy produktem od zaraz.

#4. Efektywnie wykorzystują każdą złotówkę

Warto cały czas optymalizować kampanię AdWords (zmieniać reklamy, dodawać nowe słowa kluczowe) po to, by jak najlepiej wykorzystać każdą zainwestowaną złotówkę – obniżyć koszty reklam i zwiększyć konwersję.

#5. Pomagają wejść na nowe rynki

Wykorzystując opcje lokalizacji w kampanii możesz wyświetlać ja na dowolnie wybranych przez Ciebie rynkach – w innych województwach lub miastach. To najszybszy sposób na dotarcie do potencjalnych odbiorów, którzy do tej pory mogli nie mieć styczności z Twoją firmą czy usługa.

#6. Pozwalają sprawdzić potencjalne efekty pozycjonowania

Informacje o klikalności płatnych reklam, pokazujących się w odpowiedzi na dane słowo kluczowe, dają nam jasny komunikat odnośnie do tego czy warto inwestować w organiczne pozycjonowanie oparte o dokładnie to samo hasło. Na bazie tych informacji możemy również obliczyć zwrot z nakładów, które chcemy ponieść.

SEO vs. Google Ads

Pozycjonowanie SEO czy Google AdWords / Ads?
Jakie dają korzyści?
Co je różni?
Co będzie dla Ciebie najlepszym wyborem?
Interesuje Cię ten temat? Kliknij w zdjęcie.
Przeczytaj wpis na moim blogu, albo zobacz moje wideo.

SEO-vs-AdWords

Co oferuję?

Zobacz co mogę dla Ciebie zrobić?

Kampanie lokalne

Dla przedsiębiorców, którzy chcą promować się lokalnie.

Twój Klient jest w Twoim sąsiedztwie, może jednak nie wiedzieć o Twoim istnieniu. Pomożemy Ci przebić się w internetowym gąszczu konkurencyjnych ofert. Kierujemy reklamy na małe rynki, Twojego województwa, miasta lub najbliższej okolicy, by osiągać jak największe zyski. Tworzymy optymalne kampanie AdWords świadomi Twojego budżetu, potrzeb i oczekiwań.

Kampanie ogólnopolskie

Dla firm, które chcą wejść na nowe rynki.

Nie chcesz by odległość dłużej Cię ograniczała? Chcesz reklamować swoje usługi w różnych zakątkach naszego kraju? Chciałbyś wejść na nowy teren? Pomagam dobrać najbardziej efektywne rynki lokalne. Sugerujemy optymalny budżet kampanii. Tworzymy kampanie dopasowane do Twoich zasobów i obranych przez Ciebie celów.

Remarketing

Dla osób, które odwiedziły Twoją stronę.

Pomagamy Ci kierować reklamy na użytkowników, którzy weszli na Twoją stronę jednak nie wykonali na niej żadnej pożądanej przez Ciebie akcji – nie dokonały zakupu, nie wysłały maila. Dzięki remarketingowi możesz dotrzeć do nich jeszcze raz ze swoją ofertą, specjalnie dedykowaną dla nich promocją lub kampanią wizerunkową, która utrwali wizerunek Twojej firmy w ich pamięci.

Kampanie banerowe

Zwiększające widoczność Twojej marki.

Chciałbyś zamieścić swoje banery w największych serwisach internetowych Interia, Wirtualna Polska, OLX, ale dysponujesz ograniczonymi środkami? Skorzystaj z sieci reklamowej Google Dispaly Network. Nie masz własnego grafika? Nasz grafik przygotuje dla Ciebie efektowne projekty banerów. Kierujemy reklamy na ściśle określone grupy docelowe – według płci, wieku, zainteresowań lub podejmowanych tematów.

Kampanie w Gmail

Wyślij maila potencjalnym klientom.

Remarketing w usłudze Gmail to reklama widoczna jest na skrzynkach mailowych, która może być skierowana do konkretnej grupy odbiorców. Reklama może przypominać zwykłego maila lub newsletter, a przez to jeszcze lepiej konwertować. Remarketing w Gmail może być kierowany kontekstowo, pod kątem zainteresowań, w zależności od płci, wieku czy lokalizacji urządzenia odbiorcy.

Optymalizacja kampanii

Optymalizuj wydatki na reklamę.

Klientom posiadającym aktywne kampanie Google Ads oferuję usługę optymalizacji kampanii. Proponuję szereg zmian konfiguracji kampanii, reklam, jak i słów kluczowych, które mają na celu poprawę efektywności kampanii i większy zwrot z inwestycji. Każda branża ma swoją specyfikę, a każda firma swoją strategię sprzedaży. Dlatego każda optymalizacja jest indywidualnym procesem, w którym stawiam na współpracę obu stron.

Optymalizacja kampanii AdWords

Prowadzisz kampanie w Google AdWords (obecnie Google Ads), ale nie jesteś zadowolony z jej efektów? Chciałbyś lepiej zagospodarować budżet, wyeliminować niesprzedażowe kliknięcia, a może poszukać nowych słów kluczowych i strategii?

Optymalizacja-kampanii-Google-Ads

Etapy prac

Sprawdź czy mój model działania będzie Ci odpowiadać.

Krok 1. Pytam o cele i oczekiwania

U podstaw każdej decyzji biznesowej stoją konkretne założenia i cele. Dlatego pierwszym krokiem optymalizacji kampanii jest zawsze wyczerpująca rozmowa z Klientem.

Krok 2. Analizuję wyniki kampanii

Sprawdzam na ile obecna kampania spełnia stawiane przed nią oczekiwania. Szukam przyczyn niezadowalających wyników.

Krok 3. Proponuję dedykowaną strategię

Układam zarys rozwiązań, strategii, która mają poprawić konkretne wyniki, zrealizować konkretny cel.

Krok 4. Przygotowuję szkic zmian w kampanii

Uzyskawszy akceptację zaproponowanej strategii przygotowuję szczegółowy szkic zmian w kampanii. Przedstawiam go do wglądu Klientowi.

Krok 5. Wdrażam zmiany w kampanii

Nanoszę uzgodnione korekty bezpośrednio na koncie reklamowym Klienta.

Krok 6. Wprowadzam korekty

Nie myli się tylko ten kto nic nie robi. Dlatego przez kolejne 2-3 tygodnie po optymalizacji kampanii obserwuję jej wyniki i wprowadzam mniejsze lub większe korekty.

Krok 7. Raportuję

Pod koniec pierwszego miesiąca współpracy przesyłam krótkie podsumowanie efektów prac.

AdWords vs. tradycyjna reklama

Kampania AdWords pozwala mierzyć każdą złotówkę wydaną w kampanii. Sprzęgając kampanię AdWords z Google Analytics otrzymujemy system, przy pomocy którego możemy mierzyć niemal każdy obrany przez nas cel. Obszerne raporty i informacje jakie z możemy z nich wyczytać sprawiają, że tradycyjna kampania reklamowa – ulotki, reklamy w prasie czy telewizji – wydaje nam się dawać minimalną informację zwrotną o jej zasięgu czy oglądalności.

Kontakt

Adam Kuśmierczyk kontakt

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Jesteś zainteresowany moją ofertą i chciałbyś porozmawiać o szczegółach? Nie czekaj, zadzwoń lub napisz do mnie.

665 932 107

kontakt@mroptim.pl

Poznań

pon. - pt. 08:00-16:00

Napisz do mnie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Please prove you are human by selecting the Tree.

Podane w formularzu dane zostaną wykorzystane w celu kontaktu zwrotnego z Tobą. Korespondencja może podlegać archiwizacji. Administratorem danych będzie MrOptim Adam Kuśmierczyk. NIP: 7151790541. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.