Pozycjonowanie stron architektów i biur architektonicznych
Zwiększ widoczność swojego biura w Internecie
W jaki sposób promujesz usługi swojego biura architektonicznego? Architekci zwykle pozyskują klientów na dwa główne sposoby. Z polecenia, a więc dzięki znajomym lub dotychczasowym klientom, którzy znają i cenią Twoje projekty. Nowe zlecenia możesz również pozyskiwać dzięki projektom, które miałeś okazję realizować. Twoje portfolio świadczy najlepiej o doświadczeniu Twoim jak i całej Twojej pracowni. Poprzestając na tych dwóch sposobach całkowicie zaniedbujesz jednak bardzo duży kanał, którym płynąć mogą do Ciebie kolejne zlecenia. Tym kanałem jest Internet. Musisz pamiętać, że każdego miesiąca setki osób szukają w sieci usług pracowni architektonicznych. Jeśli więc Twoja strona znajduje się daleko na liście wyników wyszukiwania, a wpisując np. hasło “biuro architektoniczne Wrocław” nie widzisz jej w pierwszej dziesiątce stron, to szanse na to, że uda Ci się pozyskać zlecenie są nikłe. Jeśli chcesz powalczyć o zlecenia z Internetu, to pierwszym krokiem powinna być optymalizacja Twojej strony internetowej, drugim jej profesjonalne pozycjonowanie.
Chcesz poznać więcej szczegółów?
Co mogę zrobić dla Twojego biura?
Kampanie Google Ads
Prowadzę, analizuję i optymalizuję płatne kampanie reklamowe w Google.
Copywriting
Pomagam organizować publikacje prasowe w prasie branżowej oraz w internecie.
Optymalizacja / pozycjonowanie
Modernizuję strukturę strony, by ta stała się przyjazna wyszukiwarce
Czy potencjalni klienci szukają architektów w wyszukiwarce?
Najlepszą odpowiedzią na to pytanie będą liczby, a dokładniej statystyki pokazujące liczbę zapytań o usługi architektów lub biur architektonicznych, które wpisują w okno wyszukiwarki Twoi potencjalni klienci:
architekt Poznań – 1000 zapytań miesięcznie
biuro architektoniczne Poznań – 260 zapytań miesięcznie
pracownia architektoniczna Poznań – 110 zapytań miesięcznie
architekt Wrocław – 720 zapytań miesięcznie
biuro architektoniczne Wrocław – 260 zapytań miesięcznie
pracownia architektoniczna Wrocław – 260 zapytań miesięcznie
architekt Kraków – 1300 zapytań miesięcznie
biuro architektoniczne Kraków – 480 zapytań miesięcznie
architekt Bydgoszcz – 260 zapytań miesięcznie
architekt Gdańsk – 320 zapytań miesięcznie
biuro architektoniczne Gdańsk – 110 zapytań miesięcznie
architekt Łódź – 720 zapytań miesięcznie
Nie zapomnij też, że Twoi potencjalni klienci szukają biur zajmujących się projektowaniem konkretnych budynków lub przestrzeni. Bardzo często poszukując architekta wpisują oni w wyszukiwarkę hasła takie, jak: “projekty domów jednorodzinnych / parterowych / nowoczesnych”, “projekty wnętrz”. Warto zadbać, by Twoja strona pokazywała się na liście wyników wyszukiwania także w odpowiedzi na takie hasła.
Jak działa SEO?
Roboty wyszukiwarki codziennie przemierzają internet i „czytają” nasze strony poszukując na nich konkretnych treści i słów kluczowych (haseł). Oceniają przy tym całą gamę innych czynników, które decydują o pozycji danej strony w wynikach wyszukiwania. Optymalizując stronę Twojego gabinetu stomatologicznego pod kątem tych wytycznych poprawiasz jej widoczność w wyszukiwarce, a jej pozycjonowanie pomaga budować silną pozycję w wynikach wyszukiwania.
Optymalna promocja w wyszukiwarce
Zobacz jak możesz promować swoją stronę w wyszukiwarce.
Zobacz moje video!
Jakie usługi
oferuję?
Optymalizacja strony internetowej
poprawiam widoczność Twojej strony na wybrane słowa kluczowe
- Przeprowadzam audyt SEO strony
- Optymalizuję strukturę strony
- Optymalizuję treści pod kątem SEO
- Optymalizuję kod źródłowy strony
- Przygotowuję nowe treści pod SEO
Pozycjonowanie strony gabinetu
zdobywam linki do Twojej strony, które pomagają osiągać lepsze pozycje
- pozyskuję linki z innych stron
- publikuję artykuły z linkiem do Twojej strony
Jak działam?
Poznaj mój plan pracy i sprawdź czy Ci odpowiada.
Krok 1.
Omawiam potrzeby
Przeprowadzam audyt Twojej strony, pytam o Twoje oczekiwania i możliwości.
Krok 2.
Proponuję strategię
Przedstawiam strategię dla Twojej strony, proponuję zmiany i plan działań.
Krok 3.
Wdrażam strategię
Wprowadzam uzgodnione z Tobą zmiany, wprowadzam plan w życie.
Krok 4.
Raportuję efekty
Analizuję efekty prac, przygotowuję raport, przedstawiam nowe możliwości.