Pozycjonowanie stron gabinetów medycznych
Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od ponad 10 lat zajmuję się marketingiem internetowym w branży usług profesjonalnych. Pozycjonuję strony gabinetów indywidualnych specjalistów, poradni i klinik, poprawiam widoczność stron gabinetów medycznych w wyszukiwarce, zwiększam liczbę zapytań napływających przez strony do gabinetu medycznego.
dZIAŁANIA, KTÓRE SPRAWIĄ, ŻE TELEFON W tWOIM GABINECIE ZACZNIE DZWONIĆ DUŻO CZĘŚCIEJ.
CO OFERUJĘ?
Pozycjonowanie
Poprawiam widoczność strony oraz usług Twojego gabinetu w wyszukiwarce.
Teksty na stronę/blog
Tworzę unikalne teksty na stronę, wpisy na bloga oraz opisy usług zoptymalizowane pod kątem SEO.
Kampanie Google Ads
Przygotuję, wdrożę i zoptymalizuję kampanie reklamową Twojego gabinetu w Google Ads.
DLACZEGO JA?
Co zyskujesz zlecając mi pozycjonowanie swojego gabinetu, poradni lub kliniki?
Od 10 lat zwiększam widoczność i pozycjonuję gabinety lekarskie w Internecie. To jednak nie wszystko. Zatrudniając mnie zyskujesz specjalistę obytego w specyfice Twojej branży, potrafiącego tworzyć nowe produkty i śledzącego trendy.
Obserwuję nowe trendy
Stale obserwuję rynek i trendy, które są kluczowe dla promocji usług medycznych. Analizuję zainteresowanie rynku. Poszukuję niewykorzystanych możliwości na rynku. Doradzam, którą usługę warto włączyć do oferty i promować. Jestem świadomy, że usługi medyczne ciągle się rozwijają, głównie przez nowe technologie, które stanowią fundament wielu usług w tej branży.
UMIEM SPRZEDAWAĆ USŁIGI Medyczne
Posiadam doświadczenie w realizacji wielu skutecznych kampanii. Wiem czego poszukują Twoi potencjalni klienci online i jak formułują zapytania dotyczące oferowanych przez Ciebie usług. Potrafię zidentyfikować i usprawnić słabe strony Twojej strony internetowej, aby zwiększyć jej efektywność sprzedażową.
mAM CZAS NA PISANIE
Nie oczekuję, abyś co tydzień poświęcał czas na pisanie artykułów na blog, aktualizowanie oferty na stronie internetowej czy tworzenie materiałów prasowych, jeśli nie masz na to czasu. Mogę to zrobić za Ciebie. Dzięki 10-letniemu doświadczeniu w branży medycznej, potrafię samodzielnie kreować treści dotyczące usług, pisać artykuły na bloga, bezpieczne oraz merytoryczne.
Poznaj wybrane historie moich Klientów
HISTORIE SUKCESU
Gabinet stomatologiczny w Szczecinie
Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej gabinetu stomatologicznego ze Szczecina, wyspecjalizowanego w chirurgii stomatologicznej i implantologii. Prowadzenie bloga firmowego.
EFEKT:
+2650% wzrostu liczby słów kluczowych na pozycji 1-10 w Google od 2020 roku
KLINIKA KARDIOLOGICZNA WARSZAWA
Optymalizacja i pozycjonowanie strony kliniki kardiologicznej z Warszawy. Pozycjonowanie specjalizacji oraz poszczególnych zabiegów. Pozycjonowanie lokalne usług na rynku Warszawy. Bieżące doradztwo przy projektowaniu nowych podstron oferty.
EFEKT:
+12100% wzrostu liczby słów kluczowych na pozycji 1-10 w Google od 2017 roku
Gabinet stomatologiczny z Wrocławia
Audyt dotychczasowej kampanii reklamowej Google Ads. Wdrożenie modyfikacji, zmiana strategii.
EFEKT:
Wzrost konwersji +110% w perspektywie 6 miesięcy prac. Obniżenie średniego kosztu pozyskania zapytania o 40% w pierwszym miesiącu współpracy.
Chciałbyś poprawić widoczność strony Twojego gabinetu i zacząć pozyskiwać klientów z Internetu. Zleć mi bezpłatny audyt Twojej strony i wycenę działań SEO.
- kontakt@mroptim.pl
- 665 932 107
- Poznań
Zleć mi wycenę
Moja oferta dla branży medycznej
Optymalizacja strony internetowej
poprawiam widoczność Twojej strony na wybrane słowa kluczowe
- Przeprowadzam audyt SEO strony
- Optymalizuję strukturę strony
- Optymalizuję treści pod kątem SEO
- Optymalizuję kod źródłowy strony
- Przygotowuję nowe treści pod SEO
Pozycjonowanie strony gabinetu
zdobywam linki do Twojej strony, które pomagają osiągać lepsze pozycje
- pozyskuję linki z innych stron
- publikuję artykuły z linkiem do Twojej strony
Prowadzenie bloga eksperckiego
blog buduje autorytet firmy i pokazuje jej aktywność, zwiększa liczbę słów kluczowych
- Podpowiadam hasła i tematy tekstów
- Redaguję teksty pod kątem słów kluczowych
- Dbam o kalendarz publikacji
Kampanie reklamowe Google Ads
płatna reklama w wyszukiwarce to najszybszy sposób na zdobycie klientów
- Przygotowuję i wdrażam strategię kampanii i treści reklam
- Optymalizuję kampanię dbając o to by osiągała jak najwyższe efekty
- Wdrażam kampanie remarketingowe
Wizytówka Google My Business
czyli SEO w mapach, pomaga potencjalnym klientom odnaleźć kancelarię w mapach
- Przygotowuję treści do wizytówki
- Dodaję nowe wpisy, zdjęcia i aktualności
Jak działam?
Sprawdź czy mój model działania będzie Ci odpowiadać
Krok 1.
Omawiam potrzeby
Przeprowadzam audyt Twojej strony, pytam o Twoje oczekiwania i możliwości.
Krok 2.
Proponuję strategię
Przedstawiam strategię dla Twojej strony, proponuję zmiany i plan działań.
Krok 3.
Wdrażam strategię
Wprowadzam uzgodnione z Tobą zmiany, wprowadzam plan w życie.
Krok 4.
Raportuję efekty
Analizuję efekty prac, przygotowuję raport, przedstawiam nowe możliwości.
Chciałbyś porozmawiać o szczegółach tego co mogę dla Ciebie zrobić? Umów się ze mną na rozmowę wideo. Zaproponuj godziny spotkania. W mailu podaj mi też adres www Twojego gabinetu bym mógł przygotować się do rozmowy z Tobą.
- kontakt@mroptim.pl
- 665 932 107
- Poznań
Umów niezobowiązujące spotkanie
Optymalizacja SEO strony
Optymalizacja strony
Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO jest kluczowa dla skutecznego pozycjonowania gabinetu medycznego, poradni lub kliniki. Bez tego fundamentu, pozostałe działania nie przynoszą spodziewanych efektów. Dostrajanie witryny do SEO obejmuje wybór trafnych słów kluczowych, aktualizację zawartości strony, a także optymalizację dla urządzeń mobilnych, co jest obecnie ważniejsze niż wersja dla komputerów stacjonarnych. Oto szczegółowe kroki:
Krok nr 1.
DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH
Dobrze pozycjonowana strona gabinetu medycznego, poradni lub kliniki opiera się na dobrze dobranych słowach kluczowych. Te frazy są używane przez potencjalnych pacjentów w wyszukiwarkach. Strona gabinetu powinna zawierać jak najwięcej popularnych fraz kluczowych. Aby to osiągnąć, często wymagane jest rozbudowanie witryny i zaprojektowanie nowej struktury strony.
Krok nr 2.
Rozbudowa strony
Prosta strona składająca się tylko z informacji o gabinecie, listy usług i danych kontaktowych, jest niewystarczająca do osiągnięcia wysokich pozycji w wyszukiwarkach. Ważne jest, aby mieć osobne podstrony/sekcje dla każdej oferowanej usługi, dopasowane do fraz kluczowych, zapewniające pełne i intuicyjne informacje, aby ułatwić nawigację zarówno algorytmom wyszukiwarek, jak i potencjalnym pacjentom.
Krok nr 3.
Wyświetlanie na telefonach
Telefony są obecnie głównym narzędziem do przeglądania treści online i często są pod ręką. W procesie pozycjonowania gabinetu medycznego nie można ignorować ich znaczenia. Strona, która nie prezentuje się dobrze na urządzeniach mobilnych, nie zyska zaufania potencjalnych pacjentów. Poprawienie czytelności i przejrzystości strony w wersji mobilnej oraz ułatwienie kontaktu z personelem gabinetu są kluczowe do pełnego wykorzystania korzyści płynących z pozycjonowania.
Jak działa wyszukiwarka?
Wyszukiwarka umieszcza daną stronę na liście wyników wyszukiwania opierając się na informacjach jakie znajdzie na danych stronach internetowych, w tym także na Twojej. Na swój sposób „czyta” strony internetowe, poszukując na nich bardzo konkretnych haseł, które stanowią odpowiedź na pytania zadane w wyszukiwarce przez użytkowników. Dzięki prawidłowej optymalizacji strony pod kątem tych właśnie zapytań możesz sprawić, że będzie ona lepiej dopasowana do tego, czego szukają użytkownicy. Dopasowanie strony internetowej pod konkretne zapytania pozwala osiągać lepsze pozycje na liście wyników wyszukiwania dla tych właśnie zapytań, a poprzez systematyczne pozycjonowanie strony dodatkowo możesz poprawiać i utrwalać te pozycje.
Czy potencjalni klienci szukają lekarza w wyszukiwarce?
Wciąż powątpiewasz w to, że Twoi klienci szukają Cię w sieci? Oto statystyki haseł/słów kluczowych, które wpisują w okno wyszukiwarki Twoi potencjalni pacjenci. Poniżej przedstawiam tylko kilka haseł, które pokazują jak wiele osób szuka usług medycznych w Internecie każdego miesiąca:
laryngolog Poznań – 2900 zapytań miesięcznie
laryngolog Wrocław prywatnie – 390 zapytań miesięcznie
ginekolog Bydgoszcz – 1900 zapytań miesięcznie
ginekolog Bydgoszcz prywatnie – 260 zapytań miesięcznie
okulista Gdańsk – 1900 zapytań miesięcznie
okulista Gdańsk prywatnie – 210 zapytań miesięcznie
operacja plastyczna nosa – 1600 zapytań miesięcznie
kardiolog Wrocław – 1300 zapytań miesięcznie
kardiolog Wrocław prywatnie – 170 zapytań miesięcznie
psycholog Łódź – 1300 zapytań miesięcznie
neurolog Poznań – 1300 zapytań miesięcznie
dermatolog Kraków – 5400 zapytań miesięcznie
dermatolog Kraków prywatnie – 590 zapytań miesięcznie
Sprawdź teraz na którym miejscu w wynikach wyszukiwania znajduje się Twoja strona internetowa i sam odpowiedz sobie na pytanie czy na pewno nie warto walczyć o klientów w sieci? Pamiętaj też o tym, że Twoi potencjalni klienci często poszukują nie tyle specjalistów, co konkretnych typów badań, na które również możesz się pozycjonować.
Sprawdź mnie
Oceń czy się znam. Posłuchaj kilku porad.
Osoby korzystające z usług specjalistycznych gabinetów medycznych to zwykle pacjenci zlokalizowani w tym samym mieście, dzielnicy, czy województwie. Bardzo często szukają oni specjalisty lub gabinetu, który wykona dane badanie w ich niedalekim sąsiedztwie. Dlatego też najlepszą strategią SEO dla branży medycznej jest lokalne SEO, a więc optymalizacja i pozycjonowanie skupione na osiągnięciu jak najlepszych wyników na wybranym obszarze.
Zobacz moje video!
Pozyskiwanie linków
Link building
Po zakończeniu optymalizacji strony internetowej, następuje proces budowania sieci linków, znany jako link building, skierowany na stronę gabinetu medycznego. Generalna zasada jest taka, że im wyższej jakości linki prowadzą do strony, tym lepiej jest ona oceniana przez wyszukiwarki. Linki z witryn o ugruntowanej reputacji zwiększają „siłę” strony gabinetu. Kluczowe jest koncentrowanie się na tworzeniu linków wysokiej jakości i ich odpowiednim umieszczaniu na stronie.
Linki nr 1.
Linki z publikacji
Najbardziej cenne są linki pochodzące z artykułów na renomowanych portalach internetowych, lokalnych czy branżowych, posiadających mocną pozycję SEO. Wyszukanie takich platform wymaga analizy na podstawie różnych wskaźników. Uzyskanie linku może być trudne i często wymaga tworzenia treści prasowych. Warto powierzyć to zadanie osobie z doświadczeniem w interakcji z wydawcami.
Linki nr 2.
Linki z katalogów
Linkowanie z katalogów jest jedną z najpopularniejszych metod pozyskiwania linków. Istnieje tysiące katalogów umożliwiających dodanie profilu firmy lub strony internetowej. Jednak wiele z nich ma ograniczoną wartość SEO. Ważne jest rozpoznanie, gdzie warto dodać wpis, a gdzie jest to nieefektywne. Każdy katalog powinien być oceniany indywidualnie pod kątem jego wartości SEO.
Linki nr 3.
Linki z Forów
Fora internetowe, szczególnie te specjalistyczne i związane z usługami, są dobrym miejscem na umieszczanie linków do witryny gabinetu. Uzyskanie linku z takiego miejsca zazwyczaj wymaga założenia konta i dodania wartościowego komentarza, który wnosi coś do dyskusji i nie zostanie szybko usunięty przez moderatora forum.