Pozycjonowanie stron gabinetów medycznych

Zwiększ widoczność
gabinetu w Internecie

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od ponad 10 lat zajmuję się marketingiem internetowym w branży usług profesjonalnych. Pozycjonuję strony gabinetów indywidualnych specjalistów, poradni i klinik, poprawiam widoczność stron gabinetów medycznych w wyszukiwarce, zwiększam liczbę zapytań napływających przez strony do gabinetu medycznego.

Pozycjonowanie-stron-gabinetow-medycznych main

dZIAŁANIA, KTÓRE SPRAWIĄ, ŻE TELEFON W tWOIM GABINECIE ZACZNIE DZWONIĆ DUŻO CZĘŚCIEJ.

CO OFERUJĘ?

Pozycjonowanie stron gabinetów medycznych i usług zdrowotnych SEO

Pozycjonowanie

Poprawiam widoczność strony oraz usług Twojego gabinetu w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie stron gabinetów medycznych i usług zdrowotnych Copywriting

Teksty na stronę/blog

Tworzę unikalne teksty na stronę, wpisy na bloga oraz opisy usług zoptymalizowane pod kątem SEO.

Pozycjonowanie-stron-gabinetow-medycznych-kropki-1
Pozycjonowanie stron stomatologów i gabinetów stomatologicznych Ads

Kampanie Google Ads

Przygotuję, wdrożę i zoptymalizuję kampanie reklamową Twojego gabinetu w Google Ads.

DLACZEGO JA?

Co zyskujesz zlecając mi pozycjonowanie swojego gabinetu, poradni lub kliniki?

Od 10 lat zwiększam widoczność i pozycjonuję gabinety lekarskie w Internecie. To jednak nie wszystko. Zatrudniając mnie zyskujesz specjalistę obytego w specyfice Twojej branży, potrafiącego tworzyć nowe produkty i śledzącego trendy.

Obserwuję nowe trendy

Stale obserwuję rynek i trendy, które są kluczowe dla promocji usług medycznych. Analizuję zainteresowanie rynku. Poszukuję niewykorzystanych możliwości na rynku. Doradzam, którą usługę warto włączyć do oferty i promować. Jestem świadomy, że usługi medyczne ciągle się rozwijają, głównie przez nowe technologie, które stanowią fundament wielu usług w tej branży.

UMIEM SPRZEDAWAĆ USŁIGI Medyczne

Posiadam doświadczenie w realizacji wielu skutecznych kampanii. Wiem czego poszukują Twoi potencjalni klienci online i jak formułują zapytania dotyczące oferowanych przez Ciebie usług. Potrafię zidentyfikować i usprawnić słabe strony Twojej strony internetowej, aby zwiększyć jej efektywność sprzedażową.

mAM CZAS NA PISANIE

Nie oczekuję, abyś co tydzień poświęcał czas na pisanie artykułów na blog, aktualizowanie oferty na stronie internetowej czy tworzenie materiałów prasowych, jeśli nie masz na to czasu. Mogę to zrobić za Ciebie. Dzięki 10-letniemu doświadczeniu w branży medycznej, potrafię samodzielnie kreować treści dotyczące usług, pisać artykuły na bloga, bezpieczne oraz merytoryczne.

Poznaj wybrane historie moich Klientów

HISTORIE SUKCESU

MrOptim-Pozycjonowanie-gabinetow-medycznych-Kontakt

Chciałbyś poprawić widoczność strony Twojego gabinetu i zacząć pozyskiwać klientów z Internetu. Zleć mi bezpłatny audyt Twojej strony i wycenę działań SEO. 

Zleć mi wycenę

MrOptim-Pozycjonowanie-gabinetow-medycznych-Tryby

Moja oferta dla branży medycznej

Optymalizacja strony internetowej

poprawiam widoczność Twojej strony na wybrane słowa kluczowe

Pozycjonowanie strony gabinetu

zdobywam linki do Twojej strony, które pomagają osiągać lepsze pozycje

Prowadzenie bloga eksperckiego

blog buduje autorytet firmy i pokazuje jej aktywność, zwiększa liczbę słów kluczowych

Kampanie reklamowe Google Ads

płatna reklama w wyszukiwarce to najszybszy sposób na zdobycie klientów

Wizytówka Google My Business

 czyli SEO w mapach, pomaga potencjalnym klientom odnaleźć kancelarię w mapach

Jak działam?

Sprawdź czy mój model działania będzie Ci odpowiadać

Krok 1.

Omawiam potrzeby

Przeprowadzam audyt Twojej strony, pytam o Twoje oczekiwania i możliwości.

Krok 2.

Proponuję strategię

Przedstawiam strategię dla Twojej strony, proponuję zmiany i plan działań.

Pozycjonowanie stron gabinetów medycznych i usług zdrowotnych kropki2
Pozycjonowanie stron gabinetów medycznych i usług zdrowotnych kropki2

Krok 3.

Wdrażam strategię

Wprowadzam uzgodnione z Tobą zmiany, wprowadzam plan w życie.

Krok 4.

Raportuję efekty

Analizuję efekty prac, przygotowuję raport, przedstawiam nowe możliwości.

MrOptim-Pozycjonowanie-gabinetow-medycznych-Kontakt

Chciałbyś porozmawiać o szczegółach tego co mogę dla Ciebie zrobić? Umów się ze mną na rozmowę wideo. Zaproponuj godziny spotkania. W mailu podaj mi też adres www Twojego gabinetu bym mógł przygotować się do rozmowy z Tobą.

Umów niezobowiązujące spotkanie

MrOptim-Pozycjonowanie-gabinetow-medycznych-Tryby

Optymalizacja SEO strony

Optymalizacja strony

Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO jest kluczowa dla skutecznego pozycjonowania gabinetu medycznego, poradni lub kliniki. Bez tego fundamentu, pozostałe działania nie przynoszą spodziewanych efektów. Dostrajanie witryny do SEO obejmuje wybór trafnych słów kluczowych, aktualizację zawartości strony, a także optymalizację dla urządzeń mobilnych, co jest obecnie ważniejsze niż wersja dla komputerów stacjonarnych. Oto szczegółowe kroki:

Krok nr 1.

DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH

Dobrze pozycjonowana strona gabinetu medycznego, poradni lub kliniki opiera się na dobrze dobranych słowach kluczowych. Te frazy są używane przez potencjalnych pacjentów w wyszukiwarkach. Strona gabinetu powinna zawierać jak najwięcej popularnych fraz kluczowych. Aby to osiągnąć, często wymagane jest rozbudowanie witryny i zaprojektowanie nowej struktury strony.

Krok nr 2.

Rozbudowa strony

Prosta strona składająca się tylko z informacji o gabinecie, listy usług i danych kontaktowych, jest niewystarczająca do osiągnięcia wysokich pozycji w wyszukiwarkach. Ważne jest, aby mieć osobne podstrony/sekcje dla każdej oferowanej usługi, dopasowane do fraz kluczowych, zapewniające pełne i intuicyjne informacje, aby ułatwić nawigację zarówno algorytmom wyszukiwarek, jak i potencjalnym pacjentom.

Krok nr 3.

Wyświetlanie na telefonach

Telefony są obecnie głównym narzędziem do przeglądania treści online i często są pod ręką. W procesie pozycjonowania gabinetu medycznego nie można ignorować ich znaczenia. Strona, która nie prezentuje się dobrze na urządzeniach mobilnych, nie zyska zaufania potencjalnych pacjentów. Poprawienie czytelności i przejrzystości strony w wersji mobilnej oraz ułatwienie kontaktu z personelem gabinetu są kluczowe do pełnego wykorzystania korzyści płynących z pozycjonowania.

Pozycjonowanie stron gabinetów medycznych i usług zdrowotnych Wyszukiwarka

Jak działa wyszukiwarka?

Wyszukiwarka umieszcza daną stronę na liście wyników wyszukiwania opierając się na informacjach jakie znajdzie na danych stronach internetowych, w tym także na Twojej. Na swój sposób „czyta” strony internetowe, poszukując na nich bardzo konkretnych haseł, które stanowią odpowiedź na pytania zadane w wyszukiwarce przez użytkowników. Dzięki prawidłowej optymalizacji strony pod kątem tych właśnie zapytań możesz sprawić, że będzie ona lepiej dopasowana do tego, czego szukają użytkownicy. Dopasowanie strony internetowej pod konkretne zapytania pozwala osiągać lepsze pozycje na liście wyników wyszukiwania dla tych właśnie zapytań, a poprzez systematyczne pozycjonowanie strony dodatkowo możesz poprawiać i utrwalać te pozycje.

Czy potencjalni klienci szukają lekarza w wyszukiwarce?

Wciąż powątpiewasz w to, że Twoi klienci szukają Cię w sieci? Oto statystyki haseł/słów kluczowych, które wpisują w okno wyszukiwarki Twoi potencjalni pacjenci. Poniżej przedstawiam tylko kilka haseł, które pokazują jak wiele osób szuka usług medycznych w Internecie każdego miesiąca:

laryngolog Poznań – 2900 zapytań miesięcznie
laryngolog Wrocław prywatnie – 390 zapytań miesięcznie
ginekolog Bydgoszcz – 1900 zapytań miesięcznie
ginekolog Bydgoszcz prywatnie – 260 zapytań miesięcznie
okulista Gdańsk – 1900 zapytań miesięcznie
okulista Gdańsk prywatnie – 210 zapytań miesięcznie
operacja plastyczna nosa – 1600 zapytań miesięcznie
kardiolog Wrocław – 1300 zapytań miesięcznie
kardiolog Wrocław prywatnie – 170 zapytań miesięcznie
psycholog Łódź – 1300 zapytań miesięcznie
neurolog Poznań – 1300 zapytań miesięcznie
dermatolog Kraków – 5400 zapytań miesięcznie
dermatolog Kraków prywatnie – 590 zapytań miesięcznie

Sprawdź teraz na którym miejscu w wynikach wyszukiwania znajduje się Twoja strona internetowa i sam odpowiedz sobie na pytanie czy na pewno nie warto walczyć o klientów w sieci? Pamiętaj też o tym, że Twoi potencjalni klienci często poszukują nie tyle specjalistów, co konkretnych typów badań, na które również możesz się pozycjonować.

Pozycjonowanie stron gabinetów medycznych i usług zdrowotnych Hasła

Sprawdź mnie

Oceń czy się znam. Posłuchaj kilku porad.

Osoby korzystające z usług specjalistycznych gabinetów medycznych to zwykle pacjenci zlokalizowani w tym samym mieście, dzielnicy, czy województwie. Bardzo często szukają oni specjalisty lub gabinetu, który wykona dane badanie w ich niedalekim sąsiedztwie. Dlatego też najlepszą strategią SEO dla branży medycznej jest lokalne SEO, a więc optymalizacja i pozycjonowanie skupione na osiągnięciu jak najlepszych wyników na wybranym obszarze.

Zobacz moje video!

MrOptim-Pozycjonowanie-gabinetow-medycznych-Tryby

Pozyskiwanie linków

Link building

Po zakończeniu optymalizacji strony internetowej, następuje proces budowania sieci linków, znany jako link building, skierowany na stronę gabinetu medycznego. Generalna zasada jest taka, że im wyższej jakości linki prowadzą do strony, tym lepiej jest ona oceniana przez wyszukiwarki. Linki z witryn o ugruntowanej reputacji zwiększają „siłę” strony gabinetu. Kluczowe jest koncentrowanie się na tworzeniu linków wysokiej jakości i ich odpowiednim umieszczaniu na stronie.

Linki nr 1.

Linki z publikacji

Najbardziej cenne są linki pochodzące z artykułów na renomowanych portalach internetowych, lokalnych czy branżowych, posiadających mocną pozycję SEO. Wyszukanie takich platform wymaga analizy na podstawie różnych wskaźników. Uzyskanie linku może być trudne i często wymaga tworzenia treści prasowych. Warto powierzyć to zadanie osobie z doświadczeniem w interakcji z wydawcami.

Linki nr 2.

Linki z katalogów

Linkowanie z katalogów jest jedną z najpopularniejszych metod pozyskiwania linków. Istnieje tysiące katalogów umożliwiających dodanie profilu firmy lub strony internetowej. Jednak wiele z nich ma ograniczoną wartość SEO. Ważne jest rozpoznanie, gdzie warto dodać wpis, a gdzie jest to nieefektywne. Każdy katalog powinien być oceniany indywidualnie pod kątem jego wartości SEO.

Linki nr 3.

Linki z Forów

Fora internetowe, szczególnie te specjalistyczne i związane z usługami, są dobrym miejscem na umieszczanie linków do witryny gabinetu. Uzyskanie linku z takiego miejsca zazwyczaj wymaga założenia konta i dodania wartościowego komentarza, który wnosi coś do dyskusji i nie zostanie szybko usunięty przez moderatora forum.