Pozycjonowanie stron kancelarii prawnych
Zwiększam widoczność
kancelarii w Internecie
Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od ponad 10 lat zajmuję się marketingiem internetowym w kancelariach radców prawnych. Pozycjonuję strony kancelarii, poprawiam widoczność stron kancelarii w wyszukiwarce, zwiększam liczbę zapytań napływających przez strony do kancelarii.
Poznaj więcej szczegółów
Co mogę zrobić dla Twojej kancelarii?
Optymalizacja
i pozycjonowanie stron
Poprawiam widoczność i autorytet stron kancelarii, a wraz z nimi ich pozycję w wynikach wyszukiwania.
Teksty na stronę / blog
Tworzę teksty na stronę, opisy usług, oraz wpisy na bloga, zoptymalizowane pod kątem SEO. Zwiększam szanse na to, że pojawią się w wyszukiwarce.
Kampanie Google Ads
Wdrażam, prowadzę i optymalizuję płatne kampanie reklamowe oraz remarketingowe w Google.
DLACZEGO JA?
Co zyskujesz zlecając mi pozycjonowanie kancelarii?
Od 10 lat zwiększam widoczność i pozycjonuję kancelarie prawne. To jednak nie wszystko. Zatrudniając mnie zyskujesz specjalistę obytego w specyfice Twojej branży, potrafiącego tworzyć nowe produkty i śledzącego trendy.
Obserwuję nowe trendy
Monitoruję zmiany w prawie, które są podstawą nowych usług. Badam potencjalne zainteresowanie nowymi usługami prawnymi. Podpowiadam jaką usługę promować. Szukam nisz. Doskonale wiem, że przepisy prawa, które są istotą każdej usługi prawnej, cały czas się zmieniają. Trzymam rękę na pulsie.
UMIEM SPRZEDAWAĆ USŁIGI PRAWNE
Mam za sobą szereg udanych kampanii. Wiem czego szukają Twoi potencjalni kliencie w sieci. Jak pytają o świadczone przez Ciebie usługi. Wiem jak przyciągnąć uwagę Twoich potencjalnych klientów. Umiem diagnozować słabe punkty Twojej strony i poprawiać jej sprzedażowość.
mAM CZAS NA PISANIE
Nie będę wymagał byś co tydzień pisał tekst na bloga, nową ofertę na stronę, czy publikację prasową, jeśli nie masz na to czasu. Zrobię to za Ciebie. Przez 10 lat pracy z prawnikami wyspecjalizowałem się w tematyce prawniczej. Jestem w stanie samodzielnie tworzyć bezpieczne i merytoryczne treści usług, teksty na bloga prawniczego oraz publikacje do Internetu.
Poznaj wybrane historie moich Klientów
HISTORIE SUKCESU
Kancelaria PRawna
z poznania
Doradztwo przy budowie oferty kancelarii specjalizującej się w prawie nieruchomości i prawie spółek. Pozycjonowanie lokalne usług kancelarii na rynku Wielkopolskim. Bieżące doradztwo przy projektowaniu usług kancelarii oraz promowaniu ich w Internecie. Wsparcie w prowadzeniu bloga prawniczego.
EFEKT:
+2925% wzrostu liczby słów kluczowych na pozycji 1-10 w Google. Udział sprzedaży internetowej w przychodach Kancelarii wynosił miesięcznie do 20%.
Kancelaria PRAWNA z Poznania
Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej dla kancelarii specjalizującej się w prawie konkurencji i tajemnicy przedsiębiorstwa. Pozycjonowanie na rynku Poznania i Polski.
EFEKT:
+1925% wzrostu liczby słów kluczowych na pozycji 1-10 w Google od 2020 roku. Pierwsze miejsca na liście wyników wyszukiwania.
ADWOKAT Z SOSNOWCA
Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej dla kancelarii adwokacko-radcowskiej z Sosnowca. Pozycjonowanie na rynku Sosnowca i Katowic.
EFEKT:
+5000% wzrost widoczności strony, w tym +600% wzrost widoczności w na pozycjach 1-3 wyników wyszukiwania.
Chciałbyś poprawić widoczność strony Twojej kancelarii i zacząć pozyskiwać klientów
z Internetu. Zleć mi bezpłatny audyt Twojej strony i wycenę działań SEO.
- kontakt@mroptim.pl
- 665 932 107
- Poznań
Zleć mi wycenę
Moja oferta
dla kancelarii
Optymalizacja strony internetowej
zwiększa liczbę słów kluczowych i haseł, na które odpowiada strona, pomagając jej zaistnieć w wynikach wyszukiwania:
- Przeprowadzam audyt SEO strony
- Optymalizuję strukturę strony
- Optymalizuję treści pod kątem SEO
- Optymalizuję kod źródłowy strony
- Przygotowuję nowe treści pod SEO
Pozycjonowanie strony kancelarii
linki kierujące do Twojej strony budują jej pozycje w rankingu wyszukiwarki
- pozyskuję linki z innych stron
- publikuję artykuły z linkiem do Twojej strony
Prowadzenie bloga eksperckiego
blog buduje autorytet firmy i pokazuje jej aktywność, zwiększa liczbę słów kluczowych
- Podpowiadam hasła i tematy tekstów
- Redaguję teksty pod kątem słów kluczowych
- Dbam o kalendarz publikacji
Kampanie reklamowe Google Ads
płatna reklama w wyszukiwarce to najszybszy sposób na zdobycie klientów
- Przygotowuję i wdrażam strategię kampanii i treści reklam
- Optymalizuję kampanię dbając o to by osiągała jak najwyższe efekty
- Wdrażam kampanie remarketingowe
Wizytówka Google My Business
czyli SEO w mapach, pomaga potencjalnym klientom odnaleźć kancelarię w mapach
- Przygotowuję treści do wizytówki
- Dodaję nowe wpisy, zdjęcia i aktualności
Jak działam?
Sprawdź czy mój model działania będzie Ci odpowiadać
Krok 1.
Omawiam potrzeby
Przeprowadzam audyt Twojej strony, pytam o Twoje oczekiwania i możliwości.
Krok 2.
Proponuję strategię
Przedstawiam strategię dla Twojej strony, proponuję zmiany i plan działań.
Krok 3.
Wdrażam strategię
Wprowadzam uzgodnione z Tobą zmiany, wprowadzam plan w życie.
Krok 4.
Raportuję efekty
Analizuję efekty prac, przygotowuję raport, przedstawiam nowe możliwości.
Chciałbyś porozmawiać o szczegółach tego co mogę dla Ciebie zrobić? Umów się ze mną na rozmowę wideo. Zaproponuj godziny spotkania. W mailu podaj mi też adres www Twojej Kancelarii bym mógł przygotować się do rozmowy z Tobą.
- kontakt@mroptim.pl
- 665 932 107
- Poznań
Umów niezobowiązujące spotkanie
Optymalizacja SEO strony
Optymalizacja SEO strony
Optymalizacja strony internetowej to pierwszy krok w pozycjonowaniu kancelarii, bez tego późniejsze działania nie dadzą pełnych efektów. Optymalizacja strony to m.in. dobór optymalnych słów kluczowych, modyfikacja treści i struktury strony, poprawa responsywności i wyświetlania strony w wersji dla urządzeń mobilnych, która dziś jest równie ważna co wersja komputery, a nierzadko z nią wygrywa. Optymalizację strony najlepiej rozpocząć od audytu, który sprawdzi stopień optymalizacji w kluczowych obszarach i wskaże zakres koniecznych modyfikacji:
Krok nr 1.
DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH
Pozycjonowanie kancelarii opiera się na słowach kluczowych. To je wpisują w okno wyszukiwarki potencjalni klienci kancelarii. Strona kancelarii musi zawierać jak najwięcej jak najpopularniejszych słów kluczowych. Trzeba przy tym uważać, by nie przesadzić i nie wpaść w filtr algorytmu, który wstrzyma wyświetlanie naszej strony. Nie sposób upchać wszystkie słowa kluczowe na kilku kartach strony. Zwykle niezbędna jest jej rozbudowa i przemyślane zaproponowanie nowej struktury.
Krok nr 2.
czas ładowania strony
Szybkość ładowania się strony jest ważnym czynnikiem rankingowym, który wpływa na ocenę jej autorytetu, a także na liczbę odwiedzin. Strony, które ładują się wolno, męczą korzystających z nich uczestników. Jeśli strona nie będzie relatywnie szybko dostarczać użytkownikowi informacji, które chce zobaczyć, to wyjdzie on z niej i uda się do konkurencji. Odnalezienie elementów spowalniających stronę i ich przeprojektowanie jest w tym aspekcie kluczowe dla poprawy szybkości jej ładowania.
Krok nr 3.
Struktura strony
Strona, która składa się z zakładki o kancelarii, wylistowania świadczonych usług i danych kontaktowych, to w obecnych czasach o wiele za mało by konkurować o dobre pozycje w wyszukiwarce. Niezbędna jest struktura odpowiadająca na obecne potrzeby, a przy tym logiczna i intuicyjna, by roboty wyszukiwarki mogły łatwo zaindeksować i skategoryzować każdą jej część.
Krok nr 4.
Link buliding
Pozycjonowanie kancelarii opiera się w ponad 50% na linkach z innych stron, które prowadzą do strony kancelarii. Jakość tychże linków decyduje o tym jak wysoki autorytet zostanie nadany naszej stronie. Warto pozyskiwać nowe linki, ale przed tym przeanalizować te, które do tej pory zostały już wykonane.
Krok nr 5.
Wyświetlanie na telefonach
Urządzenia mobilne są dziś głównym narzędziem do przeglądania Internetu. Mamy je zwykle pod ręką. Pozycjonując kancelarię nie można dziś marginalizować ich znaczenia. Strona, która wyświetla się na urządzeniach mobilnych w sposób nieprzemyślanych, chaotyczny, czy niepełny, nie budzi zaufania. Zwiększenie czytelności i przejrzystości strony w wersji dedykowanej urządzeniom mobilnym, a także ułatwienie kontaktu z prawnikiem, jest kluczowe by w pełni wykorzystać efekty pozycjonowania.
Czy potencjalni klienci szukają kancelarii w wyszukiwarce?
Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w statystykach dla popularnych haseł, tzw. słów kluczowych, związanych z działalnością kancelarii. Hasła takie, jak te poniżej mówią same za siebie:
kancelaria prawna Wrocław – 1600 wyszukiwań miesięcznie
kancelaria prawna Kraków – 590 wyszukiwań miesięcznie
kancelaria adwokacka Poznań – 720 wyszukiwań miesięcznie
kancelaria adwokacka Łódź – 480 wyszukiwań miesięcznie
kancelaria prawna Bydgoszcz – 260 wyszukań miesięcznie
kancelaria prawna Gdańsk – 390 wyszukań miesięcznie
Sprawdź teraz, na którym miejscu w wynikach wyszukiwania znajduje się Twoja kancelaria. Jeśli nie jest to wysoka pozycja z pierwszej strony wyników wyszukiwania, to są małe szanse, że klienci trafią na Twoją stronę.
Sprawdź mnie
Oceń czy się znam. Posłuchaj kilku porad.
Pozyskiwanie linków
Pozycjonowanie kancelarii
Po optymalizacji strony rozpoczyna się etap link buildingu, czyli pozyskiwania linków do strony kancelarii. Zasada jest prosta, im lepszej jakości linki kierować będą do strony kancelarii, tym lepiej będzie ona oceniona przez wyszukiwarkę. Linki ze stron o wysokim autorytecie przekazują swoją moc stronie kancelarii. Kluczem jest to by tworzyć wysokiej jakości linki i kierować je w odpowiednie miejsca na stronie.
Linki nr 1.
Linki z publikacji
Najbardziej cenne są linki z publikacji w prasie internetowej, lokalnej i branżowej o wysokim autorytecie SEO. Znalezienie takich serwisów wymaga analizy każdego z nich w oparciu o kilka mierników. Pozyskanie linka nie jest jednak rzeczą prostą, często wymaga przygotowania publikacji prasowych. Dlatego sprawę warto zlecić w ręce osoby, która ma przetarte szlaki u wydawców.
Linki nr 2.
Linki z katalogów
Obecnie w sieci jest tysiące katalogów umożliwiających dodanie profilu firmy lub strony WWW. Wiele z nich ma jednak słaby autorytet dla SEO. Linki pochodzące z katalogów słabej jakości mogą ciągnąć stronę w dół. Pozyskiwanie linków z katalogów miejsc wymaga każdorazowo oceny jakości każdego katalogu.
Linki nr 3.
Linki z Forów
Fora internetowe, zwłaszcza te branżowe, a także wątki powiązane z oferowaną usługą, to miejsca gdzie warto zostawić linki do strony kancelarii. Pozyskanie linku z takiego miejsca wymaga zwykle rejestracji konta i przygotowania komentarza, który wniesie wartość do dyskusji, nie zostanie od razu usunięty przez moderatora.
Blog prawniczy a SEO
Systematycznie aktualizowany blog prawniczy może bardzo istotnie poprawić widoczność i zasięgi strony internetowej. Aktualizowany co tydzień blog, zawierający wyczerpujące opracowanie każdego omawianego tematu może poprawić autorytet całej strony. Najważniejszą zaletą bloga prawniczego na stronie kancelarii jest to, że pozwala on na pozycjonowanie kancelarii na szereg bardzo różnych haseł, na które nie ma miejsca w strukturze strony. Dlaczego warto prowadzić blog pozycjonując stronę?
Więcej słów kluczowych – teksty na blogu mogą odpowiadać na szereg bardzo popularnych jaseł, dotyczących oferowanych usług, których nie da się logicznie osadzić na stronie. Na stronie głównej spodziewamy się raczej opisu świadczonych usług niż stron odpowiadających na pytania typu „jak zlikwidować spółkę z o.o.” Jeśli chcemy powalczyć o pozycje na takie i wiele innych podobnych fraz to blog jest idealnym miejscem, gdzie możemy zamieszczać teksty zoptymalizowane pod ich kontem.
Słowa kluczowe długiego ogona – poza najpopularniejszymi hasłami w każdej kategorii istnieje szerokie grono haseł o mniejszych zasięgach, które sumaryczne mogą dać dużo nowych odwiedzin. Zwykle są to hasła bardziej rozbudowane, składają się nie z 2-3 a z 5-6 słow. Blog prawniczy przy stronie kancelarii pozwala na pokrycie każdego z tych haseł wyczerpującym tekstem, który będzie pracował na pozycjonowanie strony kancelarii właśnie na to hasło.
Aktualizacja treści – w pozycjonowanie strony duże znaczenie ma jej aktualność. Systematycznie uzupełniany blog prawniczy sprawia, że strona cały czas uzupełniana jest o nowe merytoryczne treści. Nowe teksty dają również szanse na podtrzymanie zasięgów strony, gdy stare treści przestają już być popularne.