Pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych
Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od ponad 10 lat zajmuję się marketingiem internetowym w branży usług profesjonalnych. Pozycjonuję strony gabinetów stomatologicznych, poprawiam widoczność stron stomatologów
w wyszukiwarce, zwiększam liczbę zapytań napływających przez strony do gabinetu stomatologicznego.
Poznaj więcej szczegółów
Co mogę zrobić dla Twojego gabinetu stomatologicznego?
Optymalizacja
i pozycjonowanie
Poprawiam widoczność i autorytet stron gabinetów, a wraz z nimi ich pozycję w wynikach wyszukiwania.
Teksty na stronę/blog
Tworzę teksty na stronę, opisy usług, oraz wpisy na bloga, zoptymalizowane pod kątem SEO. Zwiększam szanse na to, że pojawią się w wyszukiwarce.
Kampanie Google Ads
Wdrażam, prowadzę i optymalizuję płatne kampanie reklamowe oraz remarketingowe w Google.
DLACZEGO JA?
Co zyskujesz zlecając mi pozycjonowanie swojego gabinetu stomatologicznego?
Od 10 lat zwiększam widoczność i pozycjonuję gabinety lekarskie w Internecie. To jednak nie wszystko. Zatrudniając mnie zyskujesz specjalistę obytego w specyfice Twojej branży, potrafiącego tworzyć nowe produkty i śledzącego trendy.
Obserwuję nowe trendy
Monitoruję rynek i trendy, które są podstawą nowych usług. Badam potencjalne zainteresowanie nowymi usługami stomatologicznymi. Podpowiadam jaką usługę promować, dodać do oferty. Szukam nisz. Doskonale wiem, że branża cały czas ewoluuje, pojawiają się coraz to nowe technologie, które są istotą każdej usługi stomatologicznej.
UMIEM SPRZEDAWAĆ USŁIGI stomatologicznE
Mam za sobą szereg udanych kampanii. Wiem czego szukają Twoi potencjalni kliencie w sieci. Jak pytają o świadczone przez Ciebie usługi. Wiem jak przyciągnąć uwagę Twoich potencjalnych klientów. Umiem diagnozować słabe punkty Twojej strony i poprawiać jej sprzedażowość.
mAM CZAS NA PISANIE
Nie będę wymagał byś co tydzień pisał tekst na bloga, nową ofertę na stronę, czy publikację prasową, jeśli nie masz na to czasu. Zrobię to za Ciebie. 10 lat pracy dla branży medycznej sprawia, że jestem w stanie samodzielnie tworzyć bezpieczne i merytoryczne treści usług, teksty na bloga oraz publikacje do Internetu.
Poznaj wybrane historie moich Klientów
HISTORIE SUKCESU
Gabinet stomatologiczny w Szczecinie
Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej gabinetu stomatologicznego ze Szczecina, wyspecjalizowanego w chirurgii stomatologicznej i implantologii. Prowadzenie bloga firmowego.
EFEKT:
+2650% wzrostu liczby słów kluczowych na pozycji 1-10 w Google od 2020 roku
KLINIKA KARDIOLOGICZNA WARSZAWA
Optymalizacja i pozycjonowanie strony kliniki kardiologicznej z Warszawy. Pozycjonowanie specjalizacji oraz poszczególnych zabiegów. Pozycjonowanie lokalne usług na rynku Warszawy. Bieżące doradztwo przy projektowaniu nowych podstron oferty.
EFEKT:
+12100% wzrostu liczby słów kluczowych na pozycji 1-10 w Google od 2017 roku
Gabinet stomatologiczny z Wrocławia
Audyt dotychczasowej kampanii reklamowej Google Ads. Wdrożenie modyfikacji, zmiana strategii.
EFEKT:
Wzrost konwersji +110% w perspektywie 6 miesięcy prac. Obniżenie średniego kosztu pozyskania zapytania o 40% w pierwszym miesiącu współpracy.
Chciałbyś poprawić widoczność strony Twojego gabinetu i zacząć pozyskiwać klientów z Internetu. Zleć mi bezpłatny audyt Twojej strony i wycenę działań SEO.
- kontakt@mroptim.pl
- 665 932 107
- Poznań
Zleć mi wycenę
Moja oferta dla gabinetów stomatologicznych
Optymalizacja strony internetowej
- Przeprowadzam audyt SEO strony
- Optymalizuję strukturę strony
- Optymalizuję treści pod kątem SEO
- Optymalizuję kod źródłowy strony
- Przygotowuję nowe treści pod SEO
Pozycjonowanie strony gabinetu
linki kierujące do Twojej strony budują jej pozycje w rankingu wyszukiwarki
- pozyskuję linki z innych stron
- publikuję artykuły z linkiem do Twojej strony
Prowadzenie bloga eksperckiego
blog buduje autorytet firmy i pokazuje jej aktywność, zwiększa liczbę słów kluczowych
- Podpowiadam hasła i tematy tekstów
- Redaguję teksty pod kątem słów kluczowych
- Dbam o kalendarz publikacji
Kampanie reklamowe Google Ads
płatna reklama w wyszukiwarce to najszybszy sposób na zdobycie klientów
- Przygotowuję i wdrażam strategię kampanii i treści reklam
- Optymalizuję kampanię dbając o to by osiągała jak najwyższe efekty
- Wdrażam kampanie remarketingowe
Wizytówka Google My Business
czyli SEO w mapach, pomaga potencjalnym klientom odnaleźć kancelarię w mapach
- Przygotowuję treści do wizytówki
- Dodaję nowe wpisy, zdjęcia i aktualności
Jak działam?
Sprawdź czy mój model działania będzie Ci odpowiadać
Krok 1.
Omawiam potrzeby
Przeprowadzam audyt Twojej strony, pytam o Twoje oczekiwania i możliwości.
Krok 2.
Proponuję strategię
Przedstawiam strategię dla Twojej strony, proponuję zmiany i plan działań.
Krok 3.
Wdrażam strategię
Wprowadzam uzgodnione z Tobą zmiany, wprowadzam plan w życie.
Krok 4.
Raportuję efekty
Analizuję efekty prac, przygotowuję raport, przedstawiam nowe możliwości.
Chciałbyś porozmawiać o szczegółach tego co mogę dla Ciebie zrobić? Umów się ze mną na rozmowę wideo. Zaproponuj godziny spotkania. W mailu podaj mi też adres www Twojego gabinetu bym mógł przygotować się do rozmowy z Tobą.
- kontakt@mroptim.pl
- 665 932 107
- Poznań
Umów niezobowiązujące spotkanie
Optymalizacja SEO strony
Optymalizacja strony
Dostosowywanie strony internetowej do wytycznych SEO to podstawowy element pozycjonowania gabinetu dentystycznego, bez tego dalsze kroki nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. Dostosowywanie witryny obejmuje wybór odpowiednich słów kluczowych, modyfikację zawartości strony, poprawę wyglądu strony na urządzeniach mobilnych, która obecnie jest bardziej istotna niż wersja desktopowa. Szczegóły poniżej:
Krok nr 1.
DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH
Pozycjonowanie strony gabinetów stomatologicznych opiera się na słowach kluczowych. To je wpisują w okno wyszukiwarki potencjalni pacjenci gabinetu. Witryna gabinetu powinna zawierać jak najwięcej najczęściej szukanych fraz kluczowych. Trudno jest zamieścić wszystkie te frazy na niewielu podstronach. Zazwyczaj konieczna jest więc rozbudowa strony i stworzenie nowej architektury.
Krok nr 2.
Rozbudowa strony
Strona gabinetu stomatologicznego, która składa się z zakładki o gabinecie, wylistowania świadczonych usług i danych kontaktowych, to w obecnych czasach o wiele za mało by konkurować o dobre pozycje w wyszukiwarce. Niezbędne jest posiadanie indywidualnych podstron/sekcji dla każdej oferowanej usługi, dostosowanych do fraz kluczowych, zawierających pełnię informacji, które jednocześnie są logiczne i intuicyjne, tak aby zarówno algorytmy wyszukiwarek, jak i przyszli pacjenci mogli bez trudu po nich nawigować.
Krok nr 3.
Wyświetlanie na telefonach
Telefony stanowią obecnie podstawowe narzędzie konsumpcji treści w Internecie. Często mamy je po prostu w zasięgu ręki. Pozycjonując gabinet dentystyczny, nie możemy bagatelizować ich roli. Witryna gabinetu stomatologicznego, która na urządzeniach mobilnych prezentuje się w sposób nieodpowiedni, bałaganiarski czy niekompletny, nie zyska zaufania potencjalnego pacjenta. Poprawienie czytelności i klarowności strony w wersji mobilnej, jak również ułatwienie kontaktu z zespołem gabinetu, jest niezbędne, aby w pełni czerpać korzyści z pozycjonowania.
Czy potencjalni klienci szukają usług stomatologicznych w wyszukiwarce?
Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w statystykach dla popularnych haseł, tzw. słów kluczowych, związanych z ofertą gabinetów stomatologicznych. Hasła takie, jak te poniżej mówią same za siebie:
stomatolog Poznań – 2900 zapytań miesięcznie
dentysta Poznań – 2900 zapytań miesięcznie
gabinet stomatologiczny Poznań – 320 zapytań miesięcznie
wybielanie zębów Poznań – 590 zapytań miesięcznie
stomatolog Kraków – 4400 zapytań miesięcznie
dentysta Kraków – 5400 zapytań miesięcznie
gabinet stomatologiczny Kraków – 480 zapytań miesięcznie
wybielanie zębów Kraków – 880 zapytań miesięcznie
stomatolog Wrocław – 5400 zapytań miesięcznie
dentysta Wrocław – 4400 zapytań miesięcznie
gabinet stomatologiczny Wrocław – 390 zapytań miesięcznie
wybielanie zębów Wrocław – 590 zapytań miesięcznie
stomatolog Łódź – 2900 zapytań miesięcznie
dentysta Łódź – 1600 zapytań miesięcznie
stomatolog Bydgoszcz – 2400 zapytań miesięcznie
dentysta Bydgoszcz – 1900 zapytań miesięcznie
stomatolog Gdańsk – 1900 zapytań miesięcznie
dentysta Gdańsk – 1900 zapytań miesięcznie
Sprawdź teraz, na którym miejscu w wynikach wyszukiwania znajduje się Twój gabinet stomatologiczny. Jeśli nie jest to wysoka pozycja z pierwszej strony wyników wyszukiwania, to są małe szanse, że klienci trafią na Twoją stronę.
Sprawdź mnie
Oceń czy się znam. Posłuchaj kilku porad.
Pozyskiwanie linków
Link building
Po optymalizacji strony rozpoczyna się etap link buildingu, czyli pozyskiwania linków do strony gabinetu stomatologicznego. Zasada jest prosta, im lepszej jakości linki kierować będą do strony gabinetu, tym lepiej będzie ona oceniona przez wyszukiwarkę. Linki ze stron o wysokim autorytecie przekazują swoją moc stronie gabinetu. Kluczem jest to by tworzyć wysokiej jakości linki i kierować je w odpowiednie miejsca na stronie.
Linki nr 1.
Linki z publikacji
Najbardziej wartościowe są linki pochodzące z artykułów w mediach internetowych, lokalnych i specjalistycznych o silnej pozycji SEO. Identyfikacja takich platform potrzebuje badania każdej z nich na podstawie kilku wskaźników. Jednak zdobycie linka nie jest łatwe, nierzadko wymaga tworzenia materiałów prasowych. Dlatego warto powierzyć to zadanie komuś, kto posiada doświadczenie w współpracy z wydawcami.
Linki nr 2.
Linki z katalogów
Linki z katalogów do od dawna jedno z najpopularniejszych miejsc, z których pozyskuje się linki. Obecnie w sieci jest tysiące katalogów umożliwiających dodanie profilu firmy lub strony WWW. Wiele z nich ma jednak słaby autorytet dla SEO. Trzeba wiedzieć, gdzie warto wykonać wpis, a gdzie niepotrzebnie nie tracić czasu. Każdy katalog trzeba każdorazowo ocenić pod kątem SEO.
Linki nr 3.
Linki z Forów
Fora internetowe, szczególnie te specjalistyczne oraz tematy związane z proponowaną usługą, to obszary, na których warto umieścić odnośniki do witryny gabinetu dentystycznego. Zdobycie linku z takiej platformy zazwyczaj wymaga założenia konta oraz stworzenia komentarza, który będzie wartościowym wkładem w debatę i nie zostanie natychmiastowo usunięty przez opiekuna forum.