Copywriter SEO
Szukasz copywritera SEO
dla swojej strony www?
Potrzebujesz opisu usługi lub produktu, tekstów na swoją stronę lub blog? Chciałbyś treści zoptymalizowane na popularne słowa kluczowe, które poprawią pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania? Mam na imię Adam i od ponad 8 lat optymalizuję i pozycjonuję strony internetowe moich klientów, zapewniając im treści zoptymalizowane pod kątem najbardziej poszukiwanych słów kluczowych. Jeśli chciałbyś zlecić mi przygotowanie treści na Twoją stronę lub jej optymalizację i pozycjonowanie to zapraszam do kontaktu.
Sprawdź, jakie teksty mogę dla ciebie napisać
CO OFERUJĘ?
Opisy usług
Każdy z nas sprzedaje zwykle od kilku do kilkunastu usług. Nie masz ich opisanych na stronie, to jak chcesz sprzedać je przez Internet? Tworzę opisy usług, mam na swoim koncie zarówno opisy usług, nie boję się usług specjalistycznych – prawnych i medycznych. Wszystkie moje teksty są zawsze zoptymalizowane pod kątem fraz kluczowych najczęściej poszukiwanych przez internautów.
Produkty i kategorie
Pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga zoptymalizowanych opisów na stronach produktów, jak i w szczególności opisów stron kategorii. To w dużej mierze dzięki dobrze zaplanowanej strukturze kategorii i opisów, a wraz z nimi słów kluczowych, pozycje sklepów internetowych w wyszukiwarce, a wraz z nimi zasięgi mogą rosnąć. Oddaj je w moje ręce.
Wpisy w aktualnościach
Pojawiające się co tydzień na stronie aktualności informują o tym, że firma jest aktywna. Współtworzy, ale również śledzi to co dzieje się na rynku. Wpisy w aktualnościach mogą zwiększać nasycenie strony słowami kluczowymi, dlatego warto dodawać je do strony każdego tygodnia. Tworzę zoptymalizowane wpisy dotyczące aktualności z życia firmy, jak i nowości na rynku, dla klientów, którym zależy na budowie wizerunku aktywnej firmy.
Wpisy na blog
Często aktualizowany blog doskonale wspiera i dopełnia stronę firmową, zwiększa liczbę słów kluczowych, na które odpowiada strona. Blog to miejsce, na którym dzielić możesz się ze swoim potencjalnymi klientami swoją wiedzą, budować wizerunek eksperta lub po prostu informować o nowinkach. Teksty na blogu odpowiadać mogą na tzw. długi ogon słów kluczowych, czyli wiele mniej obleganych tematów, które w sumie mogą dać Ci duży ruch. Warto tę szansę wykorzystać.
Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 8 lat zajmuję się optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych.
Potrzebujesz tekstów zoptymalizowanych pod katem słów kluczowych?
Porozmawiajmy.
Potrzebuję tekstów…
Co otrzymasz?
Słowa kluczowe
Zasugeruję Ci słowa kluczowe, które powinny pojawić się w treści opisu, tytułach i śródtytułach. Podpowiem jak rozmieścić je na stronie
Sugestię adresu URL
Podpowiem Ci najbardziej optymalny adres URL podstrony zawierającej tekst. Pokaże Ci jak wg mnie optymalnie sformułować go pod SEO.
Meta description
Zaproponuję Ci opis meta description strony, na której umieszczony zostanie tekst. Zadbam by znalazły się w nim najistotniejsze słowa kluczowe.
SEO zdjęć
Dam Ci wytyczne dotyczące optymalizacji treści w panelu CMS Twojej strony, a także elementów takich jak zdjęcia.
Teksty
Zoptymalizowane pod kątem wybranych słów kluczowych oraz oddające istotę Twojego biznesu.
Linkowanie
Podpowiem jak linkować istotne treści na stronie. Zaznaczam tzw. anchor teksty w treści tekstu, które powinny linkować do innych podstron Twojej strony.
SPRAWDŹ MNIE NA YOUTUBE
Moją wiedzą na temat optymalizacji treści pod SEO dzielę się na moim kanale YouTube. Wejdź i sprawdź jak pisać teksty pod SEO i jak zoptymalizować swoją stronę internetową pod najpopularniejsze wyszukiwania.
Sprawdź czy mój model działania
będzie Ci odpowiadać
ETAPY PRAC
Krok 1.
Analiza POTRZEB
Przesyłasz mi projekt swoje strony. Muszę wiedzieć ile miejsca założyłeś na tekst. Ile będzie tytułów. Jakie treści mam opisać. Bez tych danych nie jestem w stanie wycenić prac.
Krok 2.
Wycena
Wycena zawsze jest indywidualna. Nie mam stawek za 1000 znaków, bo jeden biznes drugiemu biznesowi nie jest równy. Jedne teksty pisze się łatwiej, a inne trudniej.
Krok 3.
PROPOZYCJA
Przedstawiam Ci propozycję treści wraz z dodatkowymi informacjami, o których pisałem powyżej.
Krok 4.
KOREKTA
W ramach wyceny masz jedną turę poprawek. Pamiętaj, że poprawki to nie napisanie tekstu od nowa. Możemy zmienić słowa, akcenty, priorytety, ale nie zanegować moją pracę.