Czy warto inwestować w content marketing?
Marketing treści pozwala docierać do potencjalnych klientów poprzez miejsca, w których oni sami szukają usług i produktów jak blogi, portale branżowe, opinie na forach. Wartościowa treść opublikowana w wiarygodnymi miejscu w odróżnieniu od standardowych kampanii marketingowych daje rezultaty przez bardzo długi okres, kierując odbiorców do naszej strony firmowej, z każdym miesiącem powiększając zwrot z inwestycji. Zoptymalizowany content marketing pozwala tworzyć nowe ścieżki, po których do naszej firmy docierają nowi klienci.
Content marketing – zwany też marketingiem treści to strategia docierania do osób zainteresowanych usługą lub produktem poprzez tworzenie i publikowanie różnego rodzaju atrakcyjnych i przydatnych dla odbiorców treści, które pozwolą im odnaleźć Twoją stronę w Google oraz przyciągną ich do Twojej usługi lub produktu.
Do czego mogę się przydać?
Buduję i powadzę blogi firmowe – tworzę strony blogów na platformie WordPress (najpopularniejsza platforma blogowa), przygotowuję i publikuję treści na blogu oraz rozpowszechniam blog w internecie.
Pomagam w publikacji treści w prasie drukowanej oraz internetowej – kontaktuję się z redakcjami prasowymi, uzgadniam tematykę tekstów, zajmuję się przygotowaniem oraz korektą treści, nadzoruję proces autoryzacji i publikacji tekstów.
Prowadzę firmowe profile na w mediach społecznościowych – przygotowuję i publikuję treści na portalach społecznościowych, odpowiadam na komentarze użytkowników.
Administruję firmowe strony internetowe – dbam o aktualizację strony, wprowadzanie nowych treści, tworzę wpisy informacyjne i aktualności.
Tworzę kampanie e-mailowe – przygotowuję treści maili i strategię kampanii e-mailowych.