MrOptim.pl

SŁUCHAJ, CZYTAJ, OGLĄDAJ

BLOG SEO/ADS

Interesuje Cię któryś z tych tematów? Kliknij i przeczytaj wpis, zobacz wideo lub posłuchaj podcastu.

Pozycjonowanie sklepu internetowego – architektura SEO

Architektura sklepu internetowego, odpowiedni dobór słów kluczowych i osadzenie ich na poszczególnych kartach / podstronach naszego e-commerca to klucz do wysokiej efektywności działań pozycjonerskich. Jak zaplanować taką architekturę dla nowopowstającego sklepu? Jak zmodyfikować architekturę funkcjonującego już sklepu internetowego by poprawić jego widoczność na liście wyników wyszukiwania?   Nie działa? Oglądaj na YouTube – https://www.youtube.com Chcesz dostawać powiadomienia o moich nowych odcinkach na kanale YouTube kliknij! Cel optymalizacji? Jak powinna być architektura sklepu internetowego pod SEO? Przede wszystkim przejrzysta – powinna

Przeczytaj »

Pozycjonowanie firmy B2B

Prowadzisz firmę świadczącą usługi dla biznesu – np. kancelarie prawną, biuro podatkowe, doradztwo gospodarcze? Zastanawiasz się jak możesz wykorzystać wyszukiwarkę by pozyskiwać zapytania i klientów z Internetu? A może masz już za sobą pierwszy epizod z agencją SEO lub Google Ads, ale jego efekty nie spełniły Twoich oczekiwań? Jeśli chcesz uniknąć ruchu i zapytań od osób niezdecydowanych, którym daleko do podjęcia decyzji o zakupie, to potrzebujesz bardziej złożonych scenariuszów niż tylko „oferuję daną usługę”, „ jestem ekspertem”. Jakich? O tym

Przeczytaj »

Optymalizacja SEO zdjęć i grafik

Zdjęcia i grafiki podnoszą atrakcyjność naszej strony. Mają wiele zadań. Przykuwają uwagę, pomagają w organizacji tekstu na stronie, potęgują / wspierają komunikat, mogą też być elementem poprawiającym widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Według aktualnych danych wyszukiwarka graficzna przejmuje obecnie 27% całego ruchu w sieci. Warto więc zoptymalizować zdjęcia i grafiki na swojej stronie. Jak to zrobić dobrze?   Nie działa? Oglądaj na YouTube – https://www.youtube.com Chcesz dostawać powiadomienia o moich nowych odcinkach na kanale YouTube kliknij! #1 Rozmiar Rozmiar obrazu,

Przeczytaj »

Największe błędy pozycjonowania

Na tym kanale było dużo odcinków o tym jak optymalizować i pozycjonować strony internetowe. Dziś skupię się natomiast na tym czego bardzo duża grupa z Was nie robi pozycjonując swoje strony. Opowiem co zwykle robicie źle i dlaczego wg mnie popełniacie błąd. Zapraszam. Pomysł na ten odcinek zrodził się na kanwie zdania, na które ostatnio natrafiłem czytając prasę branżową. „SEO to strategia małych kroczków”. Wg mnie sukces w Internecie zapewniają bowiem działania realizowane systematycznie na wielu płaszczyznach. Przejdźmy do szczegółów.

Przeczytaj »

Po co nam kod śledzenia konwersji w Google Tag Manager?

Masz własną stronę lub sklep internetowy? Prowadzisz działania i kampanie promocyjne w kilku kanałach – masz kampanie Google Ads, na Facebooku, pozycjonujesz się w organicznych wynikach wyszukiwania? Chciałbyś wiedzieć ile zapytań przychodzi z poszczególnych kanałów? Jaką sprzedaż generuje każdy z nich? Ile kosztuje pozyskanie jednego klienta poprzez dany kanał promocji, czy akcję promocyjną? Odpowiedź na wszystkie te pytania da Ci prawidłowo skonfigurowany system śledzenia konwersji w Google Tag Managerze.     Nie działa? Oglądaj na YouTube – https://www.youtube.com   Chcesz

Przeczytaj »

Ile kosztuje reklama w Google Ads / AdWords?

Chcesz rozpocząć kampanię linków sponsorowanych w Google? Zastanawiasz się ile miesięcznie będziesz musiał wydać na reklamy w Google? Sam słyszę to pytanie kilka razy w tygodniu, dlatego też dziś powiem Wam jak liczyć wstępny budżet kampanii reklamowej oraz dlaczego tak naprawdę to pytanie nie ma sensu. Zapraszam na kolejny odcinek z cyklu „MrOptim przy Tablicy”.     Nie działa? Oglądaj na YouTube – https://www.youtube.com   Chcesz dostawać powiadomienia o moich nowych odcinkach na kanale YouTube kliknij!

Przeczytaj »

KATEGORIE

SOCIAL MEDIA

O MNIE

Adam Kuśmierczyk

Adam Kuśmierczyk

Nazywam się Adam Kuśmierczyk. Od 10 lat zajmuję się optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Wdrażam od podstaw efektywne kampanie Google Ads oraz optymalizuję prowadzone przez moich Klientów kampanie Google Ads by poprawić ich rentowność. Sprawdź, co mogę zrobić dla Ciebie i Twojego binzesu. Zadzwoń lub napisz do mnie.