MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Blog

Pozycje naszej strony w wynikach wyszukiwania zależne są od wielu czynników, w tym także od tego, jaki kształt mają adresy url naszej strony i poszczególnych jej zakładek, bo to one pokazują się w wynikach wyszukiwania. Wygląd adresów url w większości przypadków jest przełożeniem struktury naszej strony, liczby kategorii i tego jak głęboko osadzone są w tej strukturze strony docelowe, zawierające nasze finalne produkty lub usługi.

Jeśli prowadzisz swój biznes w internecie i zastanawiasz się nad tym, jak możesz jeszcze lepiej zacząć promować swoje usługi czy też produkty w wyszukiwarce, to warto byś zastanowił(a) się nad założeniem firmowego bloga. Odpowiednio prowadzony blog firmowy, zbudowany w obrębie Twojej strony internetowej, może bardzo mocno wspierać Twoją stronę w budowaniu lepszej pozycji w wyszukiwarce, jak i zwiększać jej widoczność w sieci. Profitów wynikających z prowadzenia firmowego bloga jest o wiele więcej i dlatego też dziś opowiem Wam o tym, dlaczego warto go założyć, wskazując te pozytywne aspekty blogowania, które przekładają się bezpośrednio na SEO.

Kampanie AdWords, czyli płatne reklamy w postaci linków sponsorowanych, które możemy zobaczyć nad organicznymi wynikami wyszukiwania, to często najszybsza i najprostsza droga do pozyskania nowych klientów z sieci. Reklamy w AdWords możesz uruchomić w stosunkowo prosty sposób, zaczynają działać niemal od razu i w każdej chwili możesz z nich zrezygnować. Sam ustalasz stawkę za kliknięcie w reklamę, sam ustalasz maksymalny budżet, na bieżąco kontrolujesz wydatki. Właśnie dzięki tym atutom AdWords cieszą się taką popularnością, szczególnie wśród firm, które dopiero zaczynają promocję w Internecie. Równie często jednak słyszy się jednak głosy, o tym że AdWordsy przejadają budżet, że są nieefektywne. Bardzo mało osób jest jednak świadomych, że efektywność kampanii AdWords zależy nie tylko od jej prawidłowego wdrożenia, ale od optymalizacji przez cały czas trwania kampanii. Dlatego też dziś dam Ci kilka porad o tym jak optymalizować kampanię AdWords, by niwelować skutki „niesprzedażowych” kliknięć i wykorzystywać budżet jak najbardziej efektywnie.

Jakiś czas temu w jednym z odcinków opowiadałem o tym, co można zmienić na stronie produktu w sklepie internetowym. Wspominałem o tym, by dodać unikalne opisy produktów, zdjęcia, video, czat na żywo. Co jednak zrobić, jeśli nasz sklep ma kilka lub kilkanaście tysięcy produktów, posiadających kilka lub kilkanaście wersji kolorystycznych czy kilka rozmiarów. Poprawianie każdej podstrony, strona po stronie może być rzeczą niemal niewykonalną, a na pewno nie tanią. Jak więc optymalizować tak duże sklepy? Czy da się coś z nimi zrobić i od czego zacząć? Otóż jest kilka elementów, na które właściciele dużych sklepów internetowych powinni zwrócić uwagę, chcąc poprawić ich widoczność w sieci.

Umiejętność wyszukiwania słów kluczowych, o które wzbogacić możemy swoją stronę internetową, jest jedną z podstawowych kompetencji jakie powinien posiadać każdy kto chce pozycjonować swoją stronę, sklep czy bloga. Niestety jest to też rzecz, która wciąż przysparza najwięcej problemów. Poszukiwanie słów kluczowych, szczególnie jeśli chodzi o słowa kluczowe długiego ogona, nie należy do prostych i zwykle zawiera sporo czasu, zwłaszcza osobom, które nie są biegłe w tej materii. Dlatego też dziś pokażę kilka sposobów na to jak ich gdzie szukać słów kluczowych.