MrOptim
logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

Blog

Zastanawiasz się dlaczego Twoja strona internetowa nie jest widoczna w sieci tak, jak byś tego chciał? Dlaczego nie sprzedaje Twoich usług czy produktów tak, jak tego oczekiwałeś? Chciałbyś wiedzieć co sprawia, że wciąż nie możesz zająć dobrych pozycji na liście wyników wyszukiwania, dlaczego nie możesz dogonić konkurencji? Jeśli tak, to pora byś wykonał audyt SEO swojej strony.

Za nami Black Friday i Cyber Monday, czyli dwa dni, które mają za zadanie wydłużyć świąteczny sezon zakupowy. Choć w naszym kraju od kilku lat robi się wszystko, by jak najszybciej obudzić w nas potrzebę świątecznych zakupów, to jednak wciąż to grudzień jest w wielu branżach miesiącem największej sprzedaży. Czy zoptymalizowałeś swoją stronę pod kątem tego sezonu? Musisz wiedzieć, że jest kilka kwestii, które mogą poprawić widoczność Twojego sklepu i asortymentu, który oferujesz w sezonie świątecznym. W tym odcinku pokażę Ci listę kilku elementów, na które powinieneś zwrócić uwagę przygotowując swój sklep na świąteczny sezon.

Pozycje naszej strony w wynikach wyszukiwania zależne są od wielu czynników, w tym także od tego, jaki kształt mają adresy url naszej strony i poszczególnych jej zakładek, bo to one pokazują się w wynikach wyszukiwania. Wygląd adresów url w większości przypadków jest przełożeniem struktury naszej strony, liczby kategorii i tego jak głęboko osadzone są w tej strukturze strony docelowe, zawierające nasze finalne produkty lub usługi.

Jeśli prowadzisz swój biznes w internecie i zastanawiasz się nad tym, jak możesz jeszcze lepiej zacząć promować swoje usługi czy też produkty w wyszukiwarce, to warto byś zastanowił(a) się nad założeniem firmowego bloga. Odpowiednio prowadzony blog firmowy, zbudowany w obrębie Twojej strony internetowej, może bardzo mocno wspierać Twoją stronę w budowaniu lepszej pozycji w wyszukiwarce, jak i zwiększać jej widoczność w sieci. Profitów wynikających z prowadzenia firmowego bloga jest o wiele więcej i dlatego też dziś opowiem Wam o tym, dlaczego warto go założyć, wskazując te pozytywne aspekty blogowania, które przekładają się bezpośrednio na SEO.

Kampanie AdWords, czyli płatne reklamy w postaci linków sponsorowanych, które możemy zobaczyć nad organicznymi wynikami wyszukiwania, to często najszybsza i najprostsza droga do pozyskania nowych klientów z sieci. Reklamy w AdWords możesz uruchomić w stosunkowo prosty sposób, zaczynają działać niemal od razu i w każdej chwili możesz z nich zrezygnować. Sam ustalasz stawkę za kliknięcie w reklamę, sam ustalasz maksymalny budżet, na bieżąco kontrolujesz wydatki. Właśnie dzięki tym atutom AdWords cieszą się taką popularnością, szczególnie wśród firm, które dopiero zaczynają promocję w Internecie. Równie często jednak słyszy się jednak głosy, o tym że AdWordsy przejadają budżet, że są nieefektywne. Bardzo mało osób jest jednak świadomych, że efektywność kampanii AdWords zależy nie tylko od jej prawidłowego wdrożenia, ale od optymalizacji przez cały czas trwania kampanii. Dlatego też dziś dam Ci kilka porad o tym jak optymalizować kampanię AdWords, by niwelować skutki „niesprzedażowych” kliknięć i wykorzystywać budżet jak najbardziej efektywnie.